abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162729001
De vraag is eenvoudig, waarom flirten vrouwen met andere mannen als ze een relatie hebben?

Een voorbeeld, ik had laatst een meisje ontmoet, flirterig gedrag mij aankijken etc., leuk praatje gemaakt, telefoonnummer gevraagd en gekregen. Nog even contact gehad via whatsapp, waarna ik opeens geblokkeerd wordt en aan de profielfoto zie dat ze een vriend heeft.

Ik zie het vaker, ook met vrouwelijk collega's, die naar complimenten zitten te vissen, lief doen etc. Maar ondertussen wel een vriend hebben.

Het zijn enkele voorbeelden. Ik vraag me af waarom vrouwen dat doen.

De continue behoefte aan aandacht? Of zit er een strategie achter? Gaat het niet goed met hun relatie en willen ze alvast een potentiele partner klaar hebben staan?
pi_162729055
Dit doen alle vrouwen en mannen doen dit nooit!
pi_162729126
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 23:18 schreef Bananenpap het volgende:
Dit doen alle vrouwen en mannen doen dit nooit!
Mannen zijn een stuk directer, denk dat mannen met een relatie sneller met een mooie vrouw naar bed gaan dan andersom. En omdat ik zelf een man ben, snap ik dat ook wel. Dus daar wil ik het in dit topic niet over hebben. Het gaat me specifiek om de vrouwen, die doorgaans meer waarde hechten aan een relatie en monogamie.
pi_162729128
Omdat aandacht leuk is.
Hebben ook mannen last van hoor, vooral rond de midlife crisis :P
Life is a highway...let's ride it!
pi_162729156
Is dit een soort tegenhanger van het andere topic over mannen?
pi_162729186
de een is de andere niet, dus ik kan niet zeggen waarom, dat motief weet de vrouw zelf en ook wat de intentie ervan is...
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_162729334
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 23:16 schreef luxerobots het volgende:

Een voorbeeld, ik had laatst een meisje ontmoet, flirterig gedrag mij aankijken etc., leuk praatje gemaakt,

telefoonnummer gevraagd en gekregen.
Nog even contact gehad via whatsapp, waarna ik opeens geblokkeerd wordt en aan de profielfoto zie dat ze een vriend heeft.

Ik zie het vaker, ook met vrouwelijk collega's, die naar complimenten zitten te vissen, lief doen etc. Maar ondertussen wel een vriend hebben.

Je verwarde gewoon kletsen, met flirten?
Ze was overdonderd dat je haar nummer vroeg en kon geen nee zeggen?
Ze wilde niet onbeleefd zijn door niet terug te whatsappen? En toch maar geblokkeerd omdat het te ver ging kil.

Waarom zou een collega onaardig doen?
5 Ferrari's op videoband!
pi_162729359
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 23:20 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Mannen zijn een stuk directer, denk dat mannen met een relatie sneller met een mooie vrouw naar bed gaan dan andersom. En omdat ik zelf een man ben, snap ik dat ook wel. Dus daar wil ik het in dit topic niet over hebben. Het gaat me specifiek om de vrouwen, die doorgaans meer waarde hechten aan een relatie en monogamie.
Ik heb je generaliserende verhaal eigenlijk niet eens gelezen.
  vrijdag 3 juni 2016 @ 23:29:43 #9
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_162729380
Omdat alle vrouwen kuthoeren zijn natuurlijk.
pi_162729397
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 23:28 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Ik heb je generaliserende verhaal eigenlijk niet eens gelezen.
Luie donder.
pi_162729457
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 23:30 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Luie donder.
Toch een beetje ontopic: ik denk dat een vrouw graag bevestiging krijgt.
pi_162729510
Omdat mannen gelijk denken aan flirten als een knappe dame met hen praat. Terwijl dit vind haar kant gewoon een gezellig praatje met collega kan zijn.
pi_162729525
In je gezicht doet ze alsof ze zo loyaal en monogaam en dat jij de beste bent, maar achter je rug is het een heel ander verhaal:)
pi_162729558
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 23:28 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Je verwarde gewoon kletsen, met flirten?
Ze was overdonderd dat je haar nummer vroeg en kon geen nee zeggen?
Ze wilde niet onbeleefd zijn door niet terug te whatsappen? En toch maar geblokkeerd omdat het te ver ging kil.

Waarom zou een collega onaardig doen?
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 23:33 schreef totalvamp het volgende:
Omdat mannen gelijk denken aan flirten als een knappe dame met hen praat. Terwijl dit vind haar kant gewoon een gezellig praatje met collega kan zijn.
Ik denk dat de meeste vrouwen niet zo naïef zijn, die weten hoe ze vriendelijke en zakelijk met een collega om kunnen gaan en hoe ze dat meer flirterig kunnen.
pi_162729568
Ik praat nooit enthousiast en geanimeerd met mannen wiens penis ik niet in mijn vagina wil, inderdaad. Vrouwen die dat wel doen zijn allemaal sletten en hoeren en verdienen zweepslagen.

:')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_162729645
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 23:35 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik praat nooit enthousiast en geanimeerd met mannen wiens penis ik niet in mijn vagina wil, inderdaad. Vrouwen die dat wel doen zijn allemaal sletten en hoeren en verdienen zweepslagen.

Waarom lach je dan zo naar mij?
pi_162730483
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 23:35 schreef DancingPhoebe het volgende:

dat. Woensdagavond in de kroeg wilde ik dan ook keihard genomen worden door mijn 3 mannelijke drinkgenoten, en mijn man was er niet eens bij :o
Ja doei.
pi_162730556
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 00:09 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

dat. Woensdagavond in de kroeg wilde ik dan ook keihard genomen worden door mijn 3 mannelijke drinkgenoten, en mijn man was er niet eens bij :o
HOER!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_162730729
Ik vind het maar vreemd. Ik heb best wat mannelijke vrienden en kennissen met wie ik het bed niet in zou willen en zij niet met mij. Ik flirt ook eigenlijk nooit, maar heb wel leuke contacten. Zullen toch meer vrouwen zijn die zo denken en doen, zou je zeggen....
Ja doei.
  zaterdag 4 juni 2016 @ 00:21:19 #20
72894 InFrA-WiZ
Confidence in motion
pi_162730791
Hans Teeuwen had hier een mooi antwoord op.
pi_162730836
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 00:18 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vind het maar vreemd. Ik heb best wat mannelijke vrienden en kennissen met wie ik het bed niet in zou willen en zij niet met mij. Ik flirt ook eigenlijk nooit, maar heb wel leuke contacten. Zullen toch meer vrouwen zijn die zo denken en doen, zou je zeggen....
Ligt denk ik ook aan hoe aantrekkelijk je bent. Als jij als vrouw er goed uit ziet, dan willen alle mannen met jou naar bed. Maar als jij onaantrekkelijk bent, dan praten mannen met jou alsof je 1 van hen bent.
pi_162730890
Goeie diss wel...
Ja doei.
pi_162730899
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2016 23:33 schreef totalvamp het volgende:
Klopt, vaak denken mannen dat als ze gewoon aardig doet, ze iets van hem wilt. Terwijl we gewoon aardig doen, zonder bijbedoeling.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_162731393
quote:
9s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 00:26 schreef motorbloempje het volgende:
Goeie diss wel...
Is niet als diss bedoeld. Denk dat het gewoon zo is.
pi_162731424
quote:
9s.gif Op zaterdag 4 juni 2016 00:26 schreef motorbloempje het volgende:
Goeie diss wel...
Zelfde als hoe jij met mannen praat. Als jij met een hunk praat, praat je toch iets anders:) Dan dat je met een dikke lelijke gast praat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')