Positief denken toch.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 17:16 schreef Fok-it het volgende:
Mja, straks ben ik maandag afgewezen en is dit gelul voor niks
Precies preciesquote:
Wel trots op je. Dat je zo ver kom met solliciteren.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 17:16 schreef Fok-it het volgende:
Mja, straks ben ik maandag afgewezen en is dit gelul voor niks
kan pax dan niet even seks met etsu hebbenquote:
Ja, dat is zeker zo.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 17:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, al wel heel lang niet gedaan. Dus zal wel weer flink wennen zijn om elke dag 150 klanten aa nde telefoon te krijgenDat is geestelijk best vermoeiend
dan valt Pax morgen dood neer van alle ziektes die die erbij krijgtquote:Op vrijdag 3 juni 2016 17:19 schreef Nouri het volgende:
[..]
kan pax dan niet even seks met etsu hebben
en pax daarna hersteld
Ik vergeet je Wawa-quote hier niet mee hoor. Inmiddels al 2-0 achterquote:Op vrijdag 3 juni 2016 17:18 schreef Nouri het volgende:
[..]
Wel trots op je. Dat je zo ver kom met solliciteren.
dat is waarquote:Op vrijdag 3 juni 2016 17:19 schreef Sked het volgende:
[..]
dan valt Pax morgen dood neer van alle ziektes die die erbij krijgt
Ik zit in de treinquote:Op vrijdag 3 juni 2016 17:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vergeet je Wawa-quote hier niet mee hoor. Inmiddels al 2-0 achter
Nou ja ik zou osowieso eerst 2 weekse full-time training krijgen van 9-5quote:Op vrijdag 3 juni 2016 17:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat is zeker zo.
Eerste dagen zijn altijd vermoeiend, nouja.. als je maar paar uurtjes doet niet maar meteen zo'n dienst ja.. das even zwaar
Oh dat is echt alweer meer dan een maand geleden?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 17:23 schreef Paxcon het volgende:
fokit heb je ontslag genomen in het magazijn?
Oh ik loop weer eens achter de feiten aanquote:Op vrijdag 3 juni 2016 17:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dat is echt alweer meer dan een maand geleden?
Maar nee, datwas geen goed huwelijk. Had het ook kunnen weten mja, toch proberen
Twee weken full-time training van negen tot vijf zul je ook wel flink moe van zijn eind van de dagquote:Op vrijdag 3 juni 2016 17:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja ik zou osowieso eerst 2 weekse full-time training krijgen van 9-5
Maar denk dat ik niet meteen met 8 uur per dag moet beginnen nee
Oh dat maakte me niet zoveel uitquote:Op vrijdag 3 juni 2016 17:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh ik loop weer eens achter de feiten aan
teveel paupers zeker
waar werk jijquote:Op vrijdag 3 juni 2016 17:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
teveel paupers zeker
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 17:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
teveel paupers zeker
Forum Opties | |