Hoiquote:Op vrijdag 3 juni 2016 17:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
geeft niet
onze liefde zal sterk genoeg zijn om dat te compenseren
Nou ja, hun spelen dan gewoon voor klant jaquote:Op vrijdag 3 juni 2016 17:05 schreef Crack_ het volgende:
Die callcenter sollicaties zijn vaak redelijk hetzelfde toch? Dat je ook testgesprekje moet doen maar wel met eckte klant enzo enzo
Oh, ja ik moest toen wel met echte klant doen. Maar dat was wel zo'n spelcallcenter zeg maarquote:Op vrijdag 3 juni 2016 17:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, hun spelen dan gewoon voor klant ja
Spelcallcenter?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 17:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, ja ik moest toen wel met echte klant doen. Maar dat was wel zo'n spelcallcenter zeg maar
Ja hahahaha was lui en dacht misschien is dat wel duidelijk genoegquote:
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 17:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja hahahaha was lui en dacht misschien is dat wel duidelijk genoeg![]()
maar bedoel zo'n callcenter die je belt en zegt van heeeeee jaaa houdt u ook van prijzen winnen?! jaaaa dan wil je vast mee doen met mijn fantastische actie want u houdt van prijzen winnen toch? Noouuu dan heb ik deze prachtaanbieding voor u! blabdiebla
Nee, was allemaal zelfde lulverhaal.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 17:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Ja is gewoon outbound inderdaad dan. Want op dat callcenter draaiden ze ewaarschijnlijk ook nog andere projecten dan?
Oh apart. Meestal heb je bij outbound-callcenters dat iedereen door elkaar zit. Loterijen, tv, telefonie, hele ratsaplan. Maar daar ben ik ook wel klaar mee dat verkooppraatjequote:Op vrijdag 3 juni 2016 17:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee, was allemaal zelfde lulverhaal.
Was ook redelijk klein verder hoor
Maar niemand gelooft datquote:Op vrijdag 3 juni 2016 17:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Iedereen hier weet toch dat ik mijn maagdelijkheid tot het huwelijk bewaar? :s :s
Deed je dat maar.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 17:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Iedereen hier weet toch dat ik mijn maagdelijkheid tot het huwelijk bewaar? :s :s
Ohnee ik hou al niet zo van bellen dus mij ligt het sowieso nietquote:Op vrijdag 3 juni 2016 17:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh apart. Meestal heb je bij outbound-callcenters dat iedereen door elkaar zit. Loterijen, tv, telefonie, hele ratsaplan. Maar daar ben ik ook wel klaar mee dat verkooppraatje
Denk dat klantenservice mij ook beter ligt, al was ik wel goed in verkopen
Nou ja, al wel heel lang niet gedaan. Dus zal wel weer flink wennen zijn om elke dag 150 klanten aa nde telefoon te krijgenquote:Op vrijdag 3 juni 2016 17:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohnee ik hou al niet zo van bellen dus mij ligt het sowieso nietmaar als het je wel ligt lijkt het me zo chill he
beetje bellen beetje lullen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |