En we juichen voor de snelwandelaars.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:26 schreef Sked het volgende:
[..]
Straks op de OS ook weer voor Dorian van Rijsselberghe en Rick van der Ven juichen met z'n allen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet ik. Ik heb ook wel vertrouwen in hem. Maar ik had het meer om dat onderscheid te maken. Want daar gaat het nou eenmaal om in de F1quote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jij kijkt enkel naar of iemand wereldkampioen wordt?
Het ging er toch gewoon over waar we het goed deden met sport? Met f1 doen we het door Max ONWIJS goed, hoeft hij echt geen wereldkampioen voor te worden. Al helemaaaaaaaal niet nu want hij is zoooo jong en leer zó snel, gaat gewoon echt nergens over.
Choken is als een favoriet het laat liggen tegen een mindere tegenstander.quote:
Dat vooral ook ja.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:30 schreef JanCees het volgende:
[..]
als je iets voor het grijpen hebt maar dan door eigen falen misgrijpt
Ja, maar eerlijk is eerlijk.. als Maxje niet eerste was geworden hadden we nu niet zóo veel van hem verwacht. Terwijl dat hij eerste werd ook samenloop van omstandigheden was (zoals altijd) en daar kun je niet op voortbouwen dat het volgende keer dan beter zal gaan.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet ik. Ik heb ook wel vertrouwen in hem. Maar ik had het meer om dat onderscheid te maken. Want daar gaat het nou eenmaal om in de F1. als we een middelmatige coureur in de f1 hadden gehad was het leuk om hem te zien en maakt het niet uit hoe hij het doet. Maar nu een supertalent dus daar mag je dan ook meer van verwachten
Is ook niet ergquote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar eerlijk is eerlijk.. als Maxje niet eerste was geworden hadden we nu niet zóo veel van hem verwacht. Terwijl dat hij eerste werd ook samenloop van omstandigheden was (zoals altijd) en daar kun je niet op voortbouwen dat het volgende keer dan beter zal gaan.
Dan was het nu ook niet zo erg dat hij in Monaco was gecrasht, dan was het 'ah volgende keer beter' maar omdat hij nu echt wereldstunt deed is het 'WAJOOO'. Maar feit blijft, Max ís bizar goed
En niet perse door de prijzen die hij nu binnenhaalt, maar de leeftijd die hij heeft en wat hij daarop al bereikt en hoe snel hij leert en alles. Daar moet je het bij Maxje op dit moment meer zoeken dan in alleen zn eckte resultaten
Al verschuift dat wel steeeeds meer
Gewoon leuk, laten we daar op houden. En jij kijkt meer naar uiteindelijk resultaat en ik meer naar process oid denk ik
Ja, en het heeft er ook mee te maken dat ik minder begaan ben met de sport zelf maar het meer kijk voor amusement zeg maar.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is ook niet ergIs uiteindelijk wel leuker want dan kan je meer blij zijn voor de prestaties van je land
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Choken is als een favoriet het laat liggen tegen een mindere tegenstander.
Nederlandse volleybalsters stonden vannacht 2-0 in sets voor tegen Thailand maar lieten het liggen en verloren met 2-3. Dat is choken
ooooh oke duidelijkquote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:30 schreef JanCees het volgende:
[..]
als je iets voor het grijpen hebt maar dan door eigen falen misgrijpt
Serena gaat geen moeilijkheden krijgen als ze uit mag serveren voor de wedstrijd inderdaadquote:
Ik zit nu al tijdje wat te bedenken maar uitje is echt een van de weinige die kunnenquote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:34 schreef Crack_ het volgende:
We moeten op school interventie bedenken om ouders fruit en groente mee te geven aan hun kinderen op school.
En nu stoppen we allemaal van die woordspelingen in onze interventie. Ze gaan bijvoorbeeld op 'Uitje' enzo
Ja, wij hebben ook nog enkel uitjequote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zit nu al tijdje wat te bedenken maar uitje is echt een van de weinige die kunnen
voordat ze hem peren naar school.....quote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, wij hebben ook nog enkel uitje![]()
We hebben nog wel wat dingen maar dat is het allemaal net niet. 'Komkommer je mee naar blabla'
Wel lief dat je meedenkt
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:46 schreef supersof het volgende:
[..]
voordat ze hem peren naar school.....![]()
Eet meer fruit dan snoep wil je een banaanslag op je tanden voorkomenquote:
banaanslag hahahaa nee die is wel echt iets te ver wegquote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eet meer fruit dan snoep wil je een banaanslag op je tanden voorkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |