Gelukkig zet je er zelf al eenquote:Ik zat te denken misschien gewoon 1x per week heel snel en kort een aansteker eronderMaar ik weet niet of dat slecht is voor je.
Dus ja wat gebruiken jullie? Ook zo'n trimmer?Een pincet?
Of een aansteker?
dit.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 08:42 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Ik snuif meestal een beetje wasbenzine en dan even de aansteker er langs.
daar dacht ik ook aan jaquote:Op vrijdag 3 juni 2016 09:05 schreef Afhaalchinees het volgende:
Dit doet me denken aan dat topic van die gast die zn oorhaar wilde verbranden![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 08:42 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Ik snuif meestal een beetje wasbenzine en dan even de aansteker er langs.
Dit.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 09:30 schreef admiraal_anaal het volgende:
Gewoon eruit trekken, met of zonder pincet
Ja, en dan mag je natuurlijk niet meer op FOK! posten...quote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:32 schreef Tja..1986 het volgende:
Je neushaar gaat toch pas groeien als je 60 bent ofzo?
Tuurlijk mag dat wel. Maar nooit geweten dat er zoveel 60+ers waren hier.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 17:38 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Ja, en dan mag je natuurlijk niet meer op FOK! posten...
Daarnaast heeft een beetje kerel al veeeeel eerder neushaar natuurlijk.
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 17:41 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat wel. Maar nooit geweten dat er zoveel 60+ers waren hier.
En ik heb op veel plekken haar, maar gelukkig niet in m'n neus of oren.
Meer begin 20 hoor...quote:Op vrijdag 3 juni 2016 17:55 schreef qajariaq het volgende:
[..]Het valt mij juist in diverse topics op dat best een hoop mensen de neusharigeleeftijd hebben bereikt. BTW, die begint eerder al bij eind dertig of zo dan bij zestig.
dat kan gewoon met watjes alleen weet ik niet of dat ook bij neusharen kan vandaar dat ik t vraagquote:Op vrijdag 3 juni 2016 09:05 schreef Afhaalchinees het volgende:
Dit doet me denken aan dat topic van die gast die zn oorhaar wilde verbranden![]()
![]()
heb je dan zoveel lange neusharen?quote:Op zondag 5 juni 2016 20:17 schreef Baas_bas het volgende:
ik heb serieus 1x in mn leven getracht neusharen te verwijderen met een pincet maar dat deed zo'n pijn dat ga ik dus echt nooit meer doen.
Dat er zo veel zijn die dat doen joh, gewoon lekker trimmen toch.
Maar goed: brandt iemand het weg nou ja of nee?
Ik doe dat bij m'n vriendquote:
Dat ligt eraan wanneer je de baard in je keel krijgt. Hoe vroeger dat is, hoe eerder de rest gaat groeien.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:32 schreef Tja..1986 het volgende:
Je neushaar gaat toch pas groeien als je 60 bent ofzo?
Je moest eens weten. M'n vader is bijna 70 en heeft ook een accountquote:Op vrijdag 3 juni 2016 17:41 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat wel. Maar nooit geweten dat er zoveel 60+ers waren hier.
En ik heb op veel plekken haar, maar gelukkig niet in m'n neus of oren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |