Mijn vriend heel soms. Moeten we ineens stoppen doordat mijn of zijn ouders thuiskomen of zo en dan kan hij niet eens normaal zitten en gaat 'ie serieus ff naar wc om heel pijnlijk 'een einde aan de problemen te maken'.quote:Op donderdag 2 juni 2016 16:09 schreef praisethebooty het volgende:
Ik heb dat nooit gehad, eigenlijk.
Nou. "geil" eerder als je echt door een ander wordt opgegeild, maar lange tijd niet "komt". Dan voel je na een tijdje gewoon alsof je ballen blauwe plekken van binnen hebben oid. Het is gewoon zo'n zeurpijn.quote:Op donderdag 2 juni 2016 16:08 schreef Kaas- het volgende:
Maar wat voel je dan eigenlijk? Alsof je een schop in je ballen hebt gehad? En gebeurt dat altijd als je wel geil wordt, maar niet komt?
Ik snap dat het vreemd klinkt, maar ik snap zijn strugglesquote:Op donderdag 2 juni 2016 16:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Mijn vriend heel soms. Moeten we ineens stoppen doordat mijn of zijn ouders thuiskomen of zo en dan kan hij niet eens normaal zitten en gaat 'ie serieus ff naar wc om heel pijnlijk 'een einde aan de problemen te maken'.
"I FEEL YA"quote:Op donderdag 2 juni 2016 16:15 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik snap dat het vreemd klinkt, maar ik snap zijn struggles
Eerder klote.quote:
Nouja zeg. Ik voel enkel mijn vriend tbh.quote:
En jezelf neem ik aan.quote:Op donderdag 2 juni 2016 16:31 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Nouja zeg. Ik voel enkel mijn vriend tbh.
Niet letterlijk. Ben geen daddy!quote:Op donderdag 2 juni 2016 16:31 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Nouja zeg. Ik voel enkel mijn vriend tbh.
quote:
Is goed.quote:Op donderdag 2 juni 2016 16:43 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Ja, laten we het daar over gaan hebben.
China is geen Azië?quote:Op donderdag 2 juni 2016 16:52 schreef Ang3l het volgende:
Schrik me net t leplazerus bij t openen van de USA database.
Had de accounting daar verteld dat ik m'n databases kleuren gaf, zodat ik zag waarin ik werkte. Lekker racistisch ook: geel voor Azie, met rood voor China want communisme.
Toen ging de werknemer daar zeggen "I want bright hot pink for USA!"
Was ff vergeten dat ik dat ook echt gedaan heb.
Hoornvlies attack toen ik net de database weer opened![]()
Heel m'n scherm loeiknalletje roze!!!!
Voor ons valt ie niet onder APR (Asian Pacific Region), maar apart onder Chinaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |