En, wat heb je afgesproken?quote:Op donderdag 9 juni 2016 14:45 schreef DrMarten het volgende:
120 km rijden voor een afspraak van een kwartier
Eentje maar?quote:Op donderdag 9 juni 2016 17:29 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Je hebt een kaartenbak vol kandidaten?
Auto kom je vast in de file en je mag de milieuzone vast niet in en met de trein heb je gegarandeerd uitval en ellende.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 10:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eten
Zal ik met de auto gaan of met de trein
Ja precies, ik vertrouw de trein nietquote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Auto kom je vast in de file en je mag de milieuzone vast niet in en met de trein heb je gegarandeerd uitval en ellende.
Oeh, dan kan ik je stalken.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja precies, ik vertrouw de trein niet![]()
Maar ik moet hem waarschijnlijk bij het Smaragdplein parkeren en heb geen zin in een ingetikt ruitje.
Treinquote:Op vrijdag 10 juni 2016 10:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eten
Daarnaast ben je bang om te rijdenquote:Op vrijdag 10 juni 2016 10:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Eten
Niet van deze tijd dat de laatste trein om tien voor 12 gaat.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Trein
Niet van deze tijd een stad in met een auto
Naar Epequote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet van deze tijd dat de laatste trein om tien voor 12 gaat.
Dat valt daar reuze mee hoor. Hoe dichter naar Q toen hoe verrotter het word.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 11:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja precies, ik vertrouw de trein niet![]()
Maar ik moet hem waarschijnlijk bij het Smaragdplein parkeren en heb geen zin in een ingetikt ruitje.
Utrecht is echt veel erger.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 12:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ben nu een paar keer in Den Haag geweest, kan nu alles aan
Ja dat wel, maar ik vind Kijkduin wel tof hoor. Katwijk is ook leuk.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 14:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
En dat moet daar? Zijn wel leukere stranden toch?
Noordwijk, Wassenaar. En voor mij zandvoort. Niet dat het een leuk dorp is maar wel prima tenten.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 14:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dat wel, maar ik vind Kijkduin wel tof hoor. Katwijk is ook leuk.
Zandvoort ging ik altijd naartoe voor ik een auto had. Of mensen kende met een autoquote:Op vrijdag 10 juni 2016 14:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Noordwijk, Wassenaar. En voor mij zandvoort. Niet dat het een leuk dorp is maar wel prima tenten.
Q!quote:Op vrijdag 10 juni 2016 12:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat valt daar reuze mee hoor. Hoe dichter naar Q toen hoe verrotter het word.
Je moet ook je eigen dorp niet uit gaan.quote:Op vrijdag 10 juni 2016 14:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zandvoort ging ik altijd naartoe voor ik een auto had. Of mensen kende met een autoNu een paar keer naar Kijkduin en Noordwijk geweest. Een keer in Noordwijk geweest maar toen regende het
Boerka met reflectiestrepen. Gat in de marktquote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:18 schreef CherryLips het volgende:
Utrecht overleefd, niks aan de hand, al vind ik nog steeds dat mensen met een boerka 's avonds een fietslampje moeten opzetten ofzo.
Ze moeten juist zo min mogelijk opvallen! Zo'n lampje kan echt niet hoor!quote:Op zaterdag 11 juni 2016 00:18 schreef CherryLips het volgende:
Utrecht overleefd, niks aan de hand, al vind ik nog steeds dat mensen met een boerka 's avonds een fietslampje moeten opzetten ofzo.
Jij wilt gewoon dat ik ze aanrijdquote:Op maandag 13 juni 2016 08:03 schreef Q. het volgende:
[..]
Ze moeten juist zo min mogelijk opvallen! Zo'n lampje kan echt niet hoor!
Is er verschil?quote:Op maandag 13 juni 2016 08:44 schreef CherryLips het volgende:
Seniel typen ipv sensueel.
En het is pas maandagochtend
Het is niet eens dat ik geen zin heb ofzo, alleen een dag met teveel momenten dat de neiging krijg om uit frustratie mijn laptop uit het raam te flikkeren.....quote:
Ik krijg bijna een nieuwe werklaptop.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:26 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Het is niet eens dat ik geen zin heb ofzo, alleen een dag met teveel momenten dat de neiging krijg om uit frustratie mijn laptop uit het raam te flikkeren.....
Onzindingen moeten doen, mensen die niet luisteren, printer kapot........
Ik zag een bericht voorbij komen dat ze bij ons zijn begonnen met het vervangen van de laptops. Gaan ze iedere 3 jaar doen. Moet zeggen dat mijn laptopje nog prima is na 2,5 jaar. Beetje sloom zo nu en dan maar dat is mer het netwerk waar de hele boel op draait dan het apparaat zelf.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik krijg bijna een nieuwe werklaptop.Dat terwijl deze nog maar 5 jaar oud is.
Bij ons is de life cycle inmiddels 5 jaar. Het wachten op zo'n traag pauperding is natuurlijk immers gratis. Opstarten duurt dik kwartier.quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:35 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik zag een bericht voorbij komen dat ze bij ons zijn begonnen met het vervangen van de laptops. Gaan ze iedere 3 jaar doen. Moet zeggen dat mijn laptopje nog prima is na 2,5 jaar. Beetje sloom zo nu en dan maar dat is mer het netwerk waar de hele boel op draait dan het apparaat zelf.
Wil wel graag een wat grotere als ik de keuze zou hebben. 14" is te klein als je een week extern zit te werken. Voor kantoor boeit het niet, daar hangt ie aan een grote monitor.
Doorgaans gelukkig geen last van. Al moest ie laatst wel een windowsupdate installeren die ik niet uit kon stellen. Wel knap irritant als je ergens in de middle of nowhere bij mensen aan de keukentafel zit die je zo snel mogelijk weer weg willen hebbenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Bij ons is de life cycle inmiddels 5 jaar. Het wachten op zo'n traag pauperding is natuurlijk immers gratis. Opstarten duurt dik kwartier.
Ik moet dat echt niet hebben als ik ergens op locatie zit hequote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:44 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Doorgaans gelukkig geen last van. Al moest ie laatst wel een windowsupdate installeren die ik niet uit kon stellen. Wel knap irritant als je ergens in de middle of nowhere bij mensen aan de keukentafel zit die je zo snel mogelijk weer weg willen hebben
Helemaal niet als er twee mensen op je vingers zitten te kijken. "Ja sorry, ik heb hier een slechte verbinding dus het duurt wat langer"quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet dat echt niet hebben als ik ergens op locatie zit he
"Nog maar 15 uur, even geduld".quote:Op dinsdag 14 juni 2016 15:58 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Helemaal niet als er twee mensen op je vingers zitten te kijken. "Ja sorry, ik heb hier een slechte verbinding dus het duurt wat langer"
quote:Op dinsdag 14 juni 2016 16:37 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik had gisteren een 2e sollicitatie gesprek
Bier drinken!quote:Maar gesprek liep niet echt super, en nu ben ik zenuwachtig voor de uitslag
En dan met een zatte harses opnemen als ze bellen dat je aangenomen bentquote:
Ik denk dat KT best wat biertjes kan hebben voordat hij niet meer fatsoenlijk kan pratenquote:Op dinsdag 14 juni 2016 16:56 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En dan met een zatte harses opnemen als ze bellen dat je aangenomen bent
Valt vies tegen. Ik begin oud te worden of ik ben het niet meer gewendquote:Op dinsdag 14 juni 2016 16:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik denk dat KT best wat biertjes kan hebben voordat hij niet meer fatsoenlijk kan praten![]()
Heb alleen nog een McChouffe staan.quote:Niet meteen aan het zware bier gaan en gewoon rustig pilzen is het devies!
Die zou ik idd effe overslaan, of heel rustig drinken (al weet ik uit ervaring hoe moeilijk dat kan zijn als het lekker isquote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:03 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Valt vies tegen. Ik begin oud te worden of ik ben het niet meer gewend
[..]
Heb alleen nog een McChouffe staan.
Waarom en waar smaakt zoiets nou naar?quote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:12 schreef KomtTijd... het volgende:
Ik zat van 't weekend aan alcoholvrij, calorie-arm isotoon bier met vitaminen. En vond het nog lekker ook.
Duits alcoholvrij bier is verdomd goedquote:Op dinsdag 14 juni 2016 17:17 schreef KomtTijd... het volgende:
Moest nog 200km rijden. En voor een maltbiertje was hij erg lekker.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |