quote:Op donderdag 2 juni 2016 11:11 schreef HulkHeld het volgende:
Bel IS, die steken levenden mensen in de fik in een kooi. Te ziek voor woorden en nog filmen ook. Bah. Duurde zo'n 2,5 minuut.
Dat ligt er nogal een beetje aan hoe heet het vuur is en hoe ver weg die uitgang is lijkt me.quote:Op donderdag 2 juni 2016 11:09 schreef Daarnaast het volgende:
Is het voor een persoon mogelijk om door het vuur heen te rennen naar de uitgang?
Ik helemaal. Goed te doen. 8/10quote:Op donderdag 2 juni 2016 11:14 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Helaas heb ik dat filmpje voor de helft gezien. Bijna barvende.
Of desnoods gewoon jezelf en je kleren nat te maken door onder de douche te gaan staan of zo (of een emmer over je hoofd etc)quote:Op donderdag 2 juni 2016 11:15 schreef dimmak het volgende:
Heb je nog de tijd om jezelf te wikkelen in natte dekens?
Ja hoor. Koerdische propaganda.quote:Op donderdag 2 juni 2016 11:11 schreef HulkHeld het volgende:
Bel IS, die steken levenden mensen in de fik in een kooi. Te ziek voor woorden en nog filmen ook. Bah. Duurde zo'n 2,5 minuut.
Gewoon onder je douche blijven staan totdat het vuur je bereikt, dan verbrand je nooit.quote:Op donderdag 2 juni 2016 11:17 schreef jogy het volgende:
[..]
Of desnoods gewoon jezelf en je kleren nat te maken door onder de douche te gaan staan of zo (of een emmer over je hoofd etc)
Ik gok 3 tot 5 seconden voor je echt narigheid ondervind. /nattevinger
Ja, bijna. Vies volk.quote:Op donderdag 2 juni 2016 11:18 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
Ja hoor. Koerdische propaganda.
Dan stik je door de rookontwikkeling, ook geen pretje.quote:Op donderdag 2 juni 2016 11:18 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Gewoon onder je douche blijven staan totdat het vuur je bereikt, dan verbrand je nooit.
Deur dicht houden, raampje open.quote:Op donderdag 2 juni 2016 11:19 schreef jogy het volgende:
[..]
Dan stik je door de rookontwikkeling, ook geen pretje.
Die ook in de fik gaat vliegen, goed verhaal.quote:
Dat weet je helemaal niet, dat hangt af van waar de douche zich bevindt.quote:Op donderdag 2 juni 2016 11:20 schreef jogy het volgende:
[..]
Die ook in de fik gaat vliegen, goed verhaal.
Nou vooruit, die geef ik je. Als je toch niet kan/durft te ontsnappen door gewoon met je bakkes door het vuur te rennen naar de voordeur is jezelf in de badkamer opsluiten en onder de douche te gaan staan (of in een bad met water) de beste optie. Misschien als extra handigheid de douchekop op de deur te richten of zo.quote:Op donderdag 2 juni 2016 11:21 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Dat weet je helemaal niet, dat hangt af van waar de douche zich bevindt.
Pis jezelf onder. Pech dat je niet helemaal onder zit, maar je benen moeten het werk doen.quote:Op donderdag 2 juni 2016 11:15 schreef dimmak het volgende:
Heb je nog de tijd om jezelf te wikkelen in natte dekens?
Ja precies, spuit gewoon alles nat voor de badkamer ook, zet je kraan aan met de stop erin. Alles onder laten lopen.quote:Op donderdag 2 juni 2016 11:23 schreef jogy het volgende:
[..]
Nou vooruit, die geef ik je. Als je toch niet kan/durft te ontsnappen door gewoon met je bakkes door het vuur te rennen naar de voordeur is jezelf in de badkamer opsluiten en onder de douche te gaan staan (of in een bad met water) de beste optie. Misschien als extra handigheid de douchekop op de deur te richten of zo.
Was een plezant filmpje jaquote:Op donderdag 2 juni 2016 11:11 schreef HulkHeld het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |