Mei is volgens mij de meest universeel gehate hero op het moment.quote:Op maandag 6 juni 2016 16:44 schreef 2dope het volgende:
[..]
True true. Winston is zo heerlijk om het vijandelijk team te ontregelen.
Er is sowieso geen enkele hero die ik kut vind. Het minst leuk om te spelen vind ik Mei, met d'r irritante wapen en d'r irritante kop (dat laatste staat verder los van de gameplay).
Ja maar ook echt. Ik weet niet wat het is met Mei maar haar gameplay gecombineerd met die rotkop van d'r maakt dat ik een hekel aan d'r heb en zelfs niet echt met haar wil spelen, ondanks dat ze sterk zat is.quote:Op maandag 6 juni 2016 16:44 schreef 2dope het volgende:
[..]
Het minst leuk om te spelen vind ik Mei, met d'r irritante wapen en d'r irritante kop (dat laatste staat verder los van de gameplay).
AoE freezequote:Op maandag 6 juni 2016 16:51 schreef ems. het volgende:
[..]
Ja maar ook echt. Ik weet niet wat het is met Mei maar haar gameplay gecombineerd met die rotkop van d'r maakt dat ik een hekel aan d'r heb en zelfs niet echt met haar wil spelen, ondanks dat ze sterk zat is.
Ik denk dat bastion toch het meest wordt gehaat :pquote:Op maandag 6 juni 2016 16:46 schreef Cikx het volgende:
[..]
Mei is volgens mij de meest universeel gehate hero op het moment.Zou wel willen dat ik goed met haar was om flink te kunnen trollen, maar helaas kan ik ook totaal niet met haar overweg.
Zarya en wie? Ik gok op Symmetra?quote:Op maandag 6 juni 2016 21:05 schreef Omega het volgende:
Favorieten zijn op dit moment wel Zarya en Stigmata.
LOLquote:
Ik heb net een sessie van dik 3 uur samengespeeld tijdens Skate z'n stream op PS4. Fijn team van 6 man. Je kunt me wel toevoegen: Skengskiquote:Op maandag 6 juni 2016 22:30 schreef Typisch het volgende:
Is de PS4 community een beetje actief hier?
Krijg hem morgen binnen.
Bastionquote:Op maandag 6 juni 2016 23:08 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ben een team pvp player op de ps4 dus add me![]()
Vandaag gekocht en speelt heerlijk. Veel meer variatie dan de Destiny pvp waar ik mee bezig ben/was.
Tot nu toe liggen Soldier76 en Bastion mij het beste. Morgen zal ik Genji een paar runs geven.
Naam is Dutch_Rabbit en je kan mij gewoon inviten naar je party ofzo.
Mijn beste moment vandaag was met 2 bastions ( waaronder ik ) op de payload alles omver knallen
Vanavond paar potjes doen?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 04:43 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ik heb net een sessie van dik 3 uur samengespeeld tijdens Skate z'n stream op PS4. Fijn team van 6 man. Je kunt me wel toevoegen: Skengski
Ik zag het inderdaad, had hem nog even opgezet toen het over horrorfilms ging.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 04:43 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ik heb net een sessie van dik 3 uur samengespeeld tijdens Skate z'n stream op PS4. Fijn team van 6 man. Je kunt me wel toevoegen: Skengski
Jezus wat een verschil qua niveau met PC zeg.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 08:07 schreef Totem_paal het volgende:
PS4
Totem_paal - Totumpaal
Play of the game![]()
Ah nice, zal vandaag of morgen eens wat mensen toevoegen van hier.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 04:43 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Zijn die potjes altijd zo langzaam op PS4? geen 1 reaper/tracer/genji die achter je weet te komen? Wtf zijn die gasten aan het doen?quote:Op dinsdag 7 juni 2016 13:25 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Jezus wat een verschil qua niveau met PC zeg.
Op PS4 speel je met een pookje, je draait veel minder snel e.d. Snelle personages als Tracer, Genji hebben dus veel minder een rol op consoles dan op pc.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:01 schreef Sander_Van_Hoorn het volgende:
[..]
Zijn die potjes altijd zo langzaam op PS4? geen 1 reaper/tracer/genji die achter je weet te komen? Wtf zijn die gasten aan het doen?
Ja tering man. Echt wat een verschil. Ook geen Pharah die mensen constant vanuit de lucht beschiet wat je op de PC toch wel regelmatig hebt (veel airtime).quote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:01 schreef Sander_Van_Hoorn het volgende:
[..]
Zijn die potjes altijd zo langzaam op PS4? geen 1 reaper/tracer/genji die achter je weet te komen? Wtf zijn die gasten aan het doen?
Misschien te weinig gespeeld, maar dat gebeurt ook gewoon constant hoor. Net als tracers etc.quote:Op dinsdag 7 juni 2016 16:45 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ja tering man. Echt wat een verschil. Ook geen Pharah die mensen constant vanuit de lucht beschiet wat je op de PC toch wel regelmatig hebt (veel airtime).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |