Vind ik juist nietquote:Op zaterdag 4 juni 2016 14:00 schreef Mystikvm het volgende:
Zelfs het falen van teamgenoten is hier minder storend dan in andere games.
Het is meer dat het niet zo'n verloren tijdsinvestering is als het zo over is.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 15:39 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Vind ik juist nietJuist door het hoge tempo, de korte potjes en kleine teams valt één zwakke schakel enorm op.
Dat wel ja, maar soms kan het wel frusterend zijn. Ook altijd de eerste keuze meteen een Widowmakerquote:Op zaterdag 4 juni 2016 16:56 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het is meer dat het niet zo'n verloren tijdsinvestering is als het zo over is.
Wat mij wel stoort is dat sommige spelers totaal niet naar de samenstelling van je team kijken. Meer dan eens al drie Hanzo's of drie Reapers in één team gehad.
Hier ben ik het wel mee eens. Ik zelf ben ook niet de beste speler met snelle skills. Maar als je wilt aanvallen dan heb je tanks supports en aanvallers nodig. En als ik als Reinhardt met schild de strijd inloop met drie man achter me, dan verwacht ik niet dat als ik dood ga, dat ze dan heel ergens anders staan.quote:Op zondag 5 juni 2016 18:12 schreef Furdinand het volgende:
Begin me wel een beetje te ergeren aan het niveau van de gemiddelde teams... ik ben zelf niet de beste maar ik snap wel wat überhaupt de bedoeling van het spel is...
Vanochtend een paar potjes gespeeld allemaal verloren. Elk potje op attack 3 snipers of bastions of torbjorns en niemand die op die payload zit allemaal een beetje doelloos rondrennen. Nooit iemand op support dat vind ik niet heel erg want speel graag met Lucio of mercy maar toch. Hoop dat dat straks met competitive mode wat beter gaat.
mij zul je echt niet zien met een mccree alleen de stun en ulti zijn daarvan leuk. maar dat is ook het doel van het spel iedereen is overpowered en er zijn echt wel hero counters.quote:Op maandag 6 juni 2016 16:19 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Als ik al die streamers en youtubers moet geloven, is ondertussen elke hero OP
net als die d.va ook zo een faal tank alleen die mini nuke is leuk als je die tussen de enemie team kan afvuren voor de rest ben je niks anders dan een een groot lomp sloom kut dingquote:Op maandag 6 juni 2016 16:27 schreef ems. het volgende:
Ik denk dat als ik echt iemand moet aanwijzen die enigszins OP is dat juist Mccree is. Niet extreem OP, maar een beetje OP. Vooral dat hij goed is tegen alles op vrijwel elke afstand en hij zowel tanks als tracers vrij gemakkelijk kan hebben.
Maar ik meende dat blizzard zelf die conclusie ook al had getrokken en aan het kijken is om hem iets meer gelijk te trekken.
Niet dat het voor mij heel relevant is allemaal want vooralsnog zuigt mijn mccree
Ik vind mccree ook niet zo leuk. Liever speel ik met 6 mensen in een chat, leuke (ult)combo's maken en degelijk counteren. Tot nu toe alleen met Cikx samengespeeld, we zaten afgelopen weekend in een lobby tegen Skate van gamekingsquote:Op maandag 6 juni 2016 16:21 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
mij zul je echt niet zien met een mccree alleen de stun en ulti zijn daarvan leuk. maar dat is ook het doel van het spel iedereen is overpowered en er zijn echt wel hero counters.
Haten op D.VAquote:Op maandag 6 juni 2016 16:29 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
net als die d.va ook zo een faal tank alleen die mini nuke is leuk als je die tussen de enemie team kan afvuren voor de rest ben je niks anders dan een een groot lomp sloom kut ding
als die aap apeshit gaat kan je jezelf beter verstoppen.quote:Op maandag 6 juni 2016 16:38 schreef 2dope het volgende:
[..]
Haten op D.VA
Ik schop moeilijk hard aars met haar en nu krijgt ze nog een buff ook
Degene die mocht defenden won telkens met 3-4 Torbjorns.quote:Op maandag 6 juni 2016 16:32 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ik vind mccree ook niet zo leuk. Liever speel ik met 6 mensen in een chat, leuke (ult)combo's maken en degelijk counteren. Tot nu toe alleen met Cikx samengespeeld, we zaten afgelopen weekend in een lobby tegen Skate van gamekings
Ook dat ja.quote:Op maandag 6 juni 2016 16:19 schreef ArtistA het volgende:
Als ik al die streamers en youtubers moet geloven, is ondertussen elke hero OP
True true. Winston is zo heerlijk om het vijandelijk team te ontregelen.quote:Op maandag 6 juni 2016 16:41 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
als die aap apeshit gaat kan je jezelf beter verstoppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |