Ja hier ookquote:Op vrijdag 3 juni 2016 00:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dacht dat ik op m'n 15e al een strong independent woman en zo was. En dat ik alles al wist qua verloop der leven.
Yeeeeeah no
ik heb toen nog bijna met haar gedatequote:Op vrijdag 3 juni 2016 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mooi was dat.
Wel de enige fatsoenlijke userdie in fok.rar stond overigens
Op m`n 15de/16des dacht ik dat ik met m`n eerstse vriendinnetje oud zou wordenquote:Op vrijdag 3 juni 2016 00:24 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Dacht dat ik op m'n 15e al een strong independent woman en zo was. En dat ik alles al wist qua verloop der leven.
Yeeeeeah no
krijg zikaquote:Op vrijdag 3 juni 2016 00:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik ook bijna
En bijna met Crack. Bijna met opso. Bijna met kwai
Toen zat jij toch nog niet heel erg in onze sc? Alleen om te trollenquote:
Terwijl we eigenlijk nog dik afhankelijk waren van onze ouders etcquote:
Ghehe ik ook!quote:Op vrijdag 3 juni 2016 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op m`n 15de/16des dacht ik dat ik met m`n eerstse vriendinnetje oud zou worden
Is dat ooit anders geworden dan?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 00:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toen zat jij toch nog niet heel erg in onze sc? Alleen om te trollen
'quote:
En? Na een half jaar uit?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 00:27 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Terwijl we eigenlijk nog dik afhankelijk waren van onze ouders etc
[..]
Ghehe ik ook!oh de naïviteit
3 jaarquote:
Ga je volgende keer eindelijk een keer mee met meeten? Of blijf je zo zielig afzeggen?quote:
Jezus, da's lang.quote:
Ik heb nooit een meet met jou afgesprokenquote:Op vrijdag 3 juni 2016 00:31 schreef Nouri het volgende:
[..]
Ga je volgende keer eindelijk een keer mee met meeten? Of blijf je zo zielig afzeggen?
Vies jong ja. Op je 30ste pas aan kids beginnen ofzoquote:Op vrijdag 3 juni 2016 00:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jezus, da's lang.
Een meisje uit m'n klas gaat volgend jaar trouwen en ze is nu 3 jaar samen met die kerel. ZE IS FUCKING 19 of 20
Ik beschouw mij en kwai als eenquote:Op vrijdag 3 juni 2016 00:31 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb nooit een meet met jou afgesproken
dat zeggen alle mensen die alleen zijn op hun 20/25equote:Op vrijdag 3 juni 2016 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vies jong ja. Op je 30ste pas aan kids beginnen ofzo
Wel grotere kans op kinders met Downsyndroomquote:Op vrijdag 3 juni 2016 00:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vies jong ja. Op je 30ste pas aan kids beginnen ofzo
Beschouw het maar als niks.quote:
Nou ja, ze moeten wel beetje op me lijken hequote:Op vrijdag 3 juni 2016 00:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wel grotere kans op kinders met Downsyndroom
[..]
Beschouw het maar als niks.
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 00:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wel grotere kans op kinders met Downsyndroom
[..]
Beschouw het maar als niks.
Zelfspotquote:Op vrijdag 3 juni 2016 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja, ze moeten wel beetje op me lijken he