Persoonlijk is Rurouni Kenshin Hitikori Battoussai mijn favoriet . Verder kan ik erg hard lachen met Love Hina en Cowboy bebop
Zijn er ook andere Fok!kers die Anime kijken?
Kijk die maar eens en dan zie je hoe goed sommige mensen kunnen tekenen. Ik wou dat ik dat kon eheh.
-Akira
-Princes monoke
-DragonBall
-DragonBallZ
-DragonBallGT
-Legend of the overfiend (1+2+3 ja ik weet is hentai)
-Labluegirl (ook hentai)
-salamander (van Konami als tekenfilm)
-3x3 eyes
-Evangelion
-Macross/Robotech
-Dominion Tank Police (ben de naam kwijt )
-Niels Holgerson (die bijna idereen wel gezien heeft )
-Cowboy bebop
en nog veel meer... (ik kijk het al een jaarje of 10)
url is gewijzigd . tis dus howtodrawmanga.com
[Dit bericht is gewijzigd door erasertjeh op 28-11-2002 19:01]
quote:24 afleveringen, één bonusaflevering die op de laatste DVD stond (is nooit uitgezonden op TV), 2 specials en een OVA van 3 episodes (Love Hina Again. Beantwoort nog een paar vragen die onbeantwoord bleven na het eind van de serie)
Op donderdag 28 november 2002 18:54 schreef erasertjeh het volgende:
Dan moet jij eens Love Hina kijken. Het is een serie ongeveer 25 afleveringen . Verslavend?! hehe... JA.Kijk die maar eens en dan zie je hoe goed sommige mensen kunnen tekenen. Ik wou dat ik dat kon eheh.
Love Hina is een van mijn favoriete series. Is een hele goeie serie met veel humor, ecchi en romantiek.
[Dit bericht is gewijzigd door Jordy-B op 28-11-2002 19:08]
Trigun
Love Hina
Evangelion
Rurouni Kenshin
Goldenboy
Hellsing
Noir
Angelic Layer
Vandread
en zo kan ik nog wel even doorgaan...
quote:
Op donderdag 28 november 2002 19:07 schreef Legato het volgende:
en zo kan ik nog wel even doorgaan...
favoriete series en OVA's in abc:
Ai Yori Aoshi,
Angelic Layer,
Azumanga Daioh,
Cowboy Bebop,
Fruits Basket,
Ghost in the Shell - Stand Alone Complex (is nog bezig op TV, in Japan.)
Hand Maid May,
Kimagure Orange Road,
Love Hina,
Mahoromatic,
Rurouni Kenshin OVA,
Scryed,
Vision of Escaflowne,
Witch Hunter Robin.
Valt me ineens op hoeveel series ik eigenlijk nog moet afkijken
[Dit bericht is gewijzigd door Jordy-B op 28-11-2002 19:20]
quote:Voor een TV-serie heeft Cowboy Bebop toch echt wel zeer hoge kwaliteit animatie, hoor... Welke TV-serie ken jij met betere tekeningen?
Op donderdag 28 november 2002 18:57 schreef kula het volgende:
Cowboy Bebop is ook maar 26 afleveringen, maar ultiem verslavend.. vind ik dan
Niet het mooiste getekend, maar wel ongelooflijk sfeervol, meeslepend en mysterieus.
Muziek komt trouwens van Yoko Kanno... En die is altijd zo goed. Ze was ook verantwoordlijk voor de muziek van Vision of Escaflowne en de gloednieuwe serie Ghost in the Shell - Stand Alone Complex
[Dit bericht is gewijzigd door Jordy-B op 28-11-2002 19:19]
werk van Hayao Miyazaki en Ghibli studio's:
Nausicaä of the Valley of Winds
Kiki's Delivery Service
My Neighbor Totoro
Spirited Away
Princess Mononoke
Laputa: Castle in the Sky
Grave of the Fireflies
Whisper of the Heart
Cowboy Bebop - Knocking on Heaven's door
Vision of Escaflowne - Girl in Gaia. (beetje samenvatting van de serie)
Perfect Blue
Akira
Ghost in the Shell
Jin-Roh - The Wolf Brigade
quote:'k vond 't verhaal 'n beetje brakjes... En het wordt héél slecht afgerond, imo...
Op donderdag 28 november 2002 19:22 schreef Draexin het volgende:
Moet je Neon Genesis Evangelion maar eens kijken... dat verhaal zit zoooo goed inelkaar. De animatie is ook goed gedaan btw.
'k ben niet zo kapot van NGE...
Maar we moeten eerlijk zeggen als mensen die anime hebben ervaren. Anime is heel veel beter dan enige "westerse" stijl van tekenen.
Btw. Rurouni Kenshin is echt mijn topper. Na de eerste film te hebben gekeken en de series... kreeg ik de kans om de laatste film te kijken.... Damn... kreeg ik ff een brok in mijn keel... Kenshin.. Shinta
('k vind de serie ook niet geweldig, trouwens... de OVA was echt ontzettend goed, maar de serie is lang zo serieus niet.)
maar later gebeuren er wel gave dingen. krijgt hij nieuwe technieken te leren enzo en nieuwe tegenstanders. Misschien beetje geschiedenis van Japan.
quote:Zonder twijfel een van de beste anime's ooit ( alleen het einde moet je wel een keer of 5 kijken wil het helemaal doordringen )
Op donderdag 28 november 2002 19:22 schreef Draexin het volgende:
Moet je Neon Genesis Evangelion maar eens kijken... dat verhaal zit zoooo goed inelkaar. De animatie is ook goed gedaan btw.
- Fist of the North Star
- Urutsukodoji 1 t/m 4 (!?)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |