abonnement Unibet Coolblue
  maandag 6 juni 2016 @ 16:30:40 #101
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_162791123
Net gekeken naar een doorwaai jas maar ze hadden maar twee exemplaren, de Revit Airforce en de Held nogwat. Vond het toch niet helemaal wat dus verder zoeken. Zit nu te kijken naar de Airwave 2. Knox protectie en dan er een Seesoft rugbeschermer in. Heb wel een paddockstand gekocht. Kan ik makkelijker de ketting smeren en spannen enzo :)
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_162791163
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 15:09 schreef Erasmo het volgende:
Een groot gedeelte van de overlast ligt denk ik ook meer bij lui als Isdatzo die met een zwart colablikje als uitlaat rond rijden.
:D

En lui als drinky die bang zijn voor slijtage aan hun voorbanden
  maandag 6 juni 2016 @ 16:35:40 #103
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_162791257
quote:
1s.gif Op maandag 6 juni 2016 16:30 schreef Elegy het volgende:
Net gekeken naar een doorwaai jas maar ze hadden maar twee exemplaren, de Revit Airforce en de Held nogwat. Vond het toch niet helemaal wat dus verder zoeken. Zit nu te kijken naar de Airwave 2. Knox protectie en dan er een Seesoft rugbeschermer in. Heb wel een paddockstand gekocht. Kan ik makkelijker de ketting smeren en spannen enzo :)
Ik heb zelf een motorjas van Büse (3-delig). Doet prima zijn werk.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  maandag 6 juni 2016 @ 16:35:46 #104
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_162791259
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 20:47 schreef Catch22- het volgende:
Zoals genoemd, met zo'n kleine sensor is het verschil in beeldkwaliteit tussen 1080p en 4k niet zo groot met zo'n apparaat
En juist daarom maken de grote merken nog wel verschil. Dit weet ik niet zeker, maar ik ga er van uit dat die Chinese meuk kleinere en mindere sensoren gebruiken. Er moet immers ergens iets van de prijs af.
En 4k is peanuts ;) werk momenteel aan een project met 8K op een 12 meter wand haha render farm required!
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_162791277
quote:
1s.gif Op maandag 6 juni 2016 16:30 schreef Elegy het volgende:
Net gekeken naar een doorwaai jas maar ze hadden maar twee exemplaren, de Revit Airforce en de Held nogwat. Vond het toch niet helemaal wat dus verder zoeken. Zit nu te kijken naar de Airwave 2. Knox protectie en dan er een Seesoft rugbeschermer in. Heb wel een paddockstand gekocht. Kan ik makkelijker de ketting smeren en spannen enzo :)
Ik had zelf een IXS Airflow. Prima ding, maar dat is verder een all-seasonjas. Dus als je echt wat kleins wilt, geen idee :P
Ja doei.
  maandag 6 juni 2016 @ 16:44:57 #106
177940 Tunafish
met staart
pi_162791505
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 15:09 schreef Erasmo het volgende:
Een groot gedeelte van de overlast ligt denk ik ook meer bij lui als Isdatzo die met een zwart colablikje als uitlaat rond rijden.
Pas op hoor, straks komen ze ons allemaal weer saaie ouwe lullen noemen :')
I'm sorry, you must be confusing me with someone who gives a shit.
pi_162791555
Ik heb ook een schurfthekel aan extra luide pijpen. Wat een gemeuk zeg. Ik heb nu zelf een motor met een iets minder standaard uitlaat, maar ik overweeg alweer om die als ik de kans krijg in te ruilen voor een originele. Vooralsnog rijd ik vooral woon-werk enzo, en ga ik niet ubervroeg werk en kom ik niet echt laat thuis, maar als ik er weer plezierritjes mee ga rijden is dat wel iets wat ik graag wil doen.

"Loud pipes save lives" :')

en de mensen die aan de dijk wonen maar jankerds noemen 'die geen rekening met andermans plezier kunnen houden'. De hypocrisie in dat soort statements is te zielig voor woorden.

Maargoed, ik ben dan ook een nepmotorrijder.

/rant
Ja doei.
pi_162791797
quote:
1s.gif Op maandag 6 juni 2016 16:30 schreef Elegy het volgende:
Net gekeken naar een doorwaai jas maar ze hadden maar twee exemplaren, de Revit Airforce en de Held nogwat. Vond het toch niet helemaal wat dus verder zoeken. Zit nu te kijken naar de Airwave 2. Knox protectie en dan er een Seesoft rugbeschermer in. Heb wel een paddockstand gekocht. Kan ik makkelijker de ketting smeren en spannen enzo :)
Airwave 2 heb ik ook, puike jas, ik gebruik em alleen niet meer doordat m'n leren jas ook doorwaai is
pi_162792559
Van de week een Drift Ghost ophalen :9
pi_162794297
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 14:35 schreef Sarasi het volgende:
[ afbeelding ]

Eindelijk bagagemogelijkheden! *O* En het is niet eens heel erg spuuglelijk. :') Oh ja, en rimstriping, die is ook nieuw. Kutklusje dat zeg.
zit die tas niet een beetje dicht bij je uitlaat?
En hoe voorkom jij krassen?
pi_162796550
quote:
1s.gif Op maandag 6 juni 2016 18:39 schreef Den_Haag het volgende:

[..]

zit die tas niet een beetje dicht bij je uitlaat?
En hoe voorkom jij krassen?
Overal 10cm speling tussen, ook volgeladen. Voor de zekerheid is de bijrijdervoetsteun uitgeklapt, maar daar komt 'ie niet eens tegenaan. Lijkt me voldoende. :)

Hoe voorkom ik krassen? Krassen waar? :@ Onder de rits waar ik de tas mee af kan ritsen, zit nog klittenband, dus die raakt de motor niet. En verder is er niks aan de tassen wat kan krassen of iets raakt, en de motor heeft daar alleen die zijpanelen van plastic met stickers.
Your opinion of me is none of my business.
pi_162796641
quote:
1s.gif Op maandag 6 juni 2016 19:55 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Overal 10cm speling tussen, ook volgeladen. Voor de zekerheid is de bijrijdervoetsteun uitgeklapt, maar daar komt 'ie niet eens tegenaan. Lijkt me voldoende. :)

Hoe voorkom ik krassen? Krassen waar? :@ Onder de rits waar ik de tas mee af kan ritsen, zit nog klittenband, dus die raakt de motor niet. En verder is er niks aan de tassen wat kan krassen of iets raakt, en de motor heeft daar alleen die zijpanelen van plastic met stickers.
Krassen op je plastic dus.
Ik plak overigens boeklon tegen schuren.

En verder: hoera voor de post van moblo ^O^
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_162797094
quote:
1s.gif Op maandag 6 juni 2016 19:58 schreef mjan het volgende:

[..]

Krassen op je plastic dus.
Ik plak overigens boeklon tegen schuren.

En verder: hoera voor de post van moblo ^O^
Ah. Nou. Dat plastic heeft toch al krassen van toen ik 'm neergelegd heb, en ik heb niet het idee dat de tassen daar echt aan bijdragen. Ze zitten loeistrak vastgesnoerd en er zitten geen scherpe dingen tegen het plastic aan. :) En het kan me eigenlijk niet heel erg veel schelen als ze wat zouden krassen, zou me verbazen als ik de extra krasjes op zou merken.
Your opinion of me is none of my business.
pi_162799063
quote:
1s.gif Op maandag 6 juni 2016 20:11 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ah. Nou. Dat plastic heeft toch al krassen van toen ik 'm neergelegd heb, en ik heb niet het idee dat de tassen daar echt aan bijdragen. Ze zitten loeistrak vastgesnoerd en er zitten geen scherpe dingen tegen het plastic aan. :) En het kan me eigenlijk niet heel erg veel schelen als ze wat zouden krassen, zou me verbazen als ik de extra krasjes op zou merken.
Het is meer schuren door de druk dan door scherpe voorwerpen. Maar ach, als je je er niet druk over maakt is het zo prima. Boeklon ziet er ook niet uit als je dat er steeds op hebt zitten ;) Waar gaat de reis heen?
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_162800497
quote:
1s.gif Op maandag 6 juni 2016 20:58 schreef mjan het volgende:

[..]

Het is meer schuren door de druk dan door scherpe voorwerpen. Maar ach, als je je er niet druk over maakt is het zo prima. Boeklon ziet er ook niet uit als je dat er steeds op hebt zitten ;) Waar gaat de reis heen?
Brabant, woensdag. _O- Maar verder is het vooral met het oog op lange weekenden Duitsland oid. :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_162801947
quote:
6s.gif Op maandag 6 juni 2016 21:35 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Brabant, woensdag. _O- Maar verder is het vooral met het oog op lange weekenden Duitsland oid. :)
Brabant is ook wel het einde van de wereld, dat is waar :+
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_162802312
Binnenkort een andere motor. *O* Overstappen van de Kawasaki ZZR600 naar de Honda CBR 600 F.
pi_162802708
quote:
1s.gif Op maandag 6 juni 2016 22:19 schreef mjan het volgende:

[..]

Brabant is ook wel het einde van de wereld, dat is waar :+
Stiekem wel natuurlijk. En ik ga drie dagen, dus denk kleren, kettingslot, laptop, kettingspray, makeup, extra schoenen, etc. Inb4 vrouw. :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_162803170
waar ga je in brabant rijden?
pi_162803309
Ik ga vooral naar Brabant rijden. En dan naar Katwijk, Leiden en weer richting huis. Het is niet echt een motortripje ofzo, maar ik moest toch die kant op, het is mooi weer deze week en geen trein is ook wel eens O+

[ Bericht 2% gewijzigd door Sarasi op 07-06-2016 08:57:47 ]
Your opinion of me is none of my business.
  dinsdag 7 juni 2016 @ 02:05:10 #121
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_162806759
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 15:05 schreef Tunafish het volgende:

[..]

Heb via die dijk wel eens een omweggetje naar huis genomen, geen vervelende weg. Was wel aardig druk toen, auto's reden al net zo mongolide als de motorrijders waartegen deze mensen zo ageren, dus begrijp wel dat er iets moest gebeuren. Ben wel benieuwd of er over een jaar ook een autoverbod komt als blijkt dat het aantal ongevallen met fietsers niet zo drastisch afneemt als verwacht.
Fietsers zijn ook vaak gewoon mongolen. Zelfs op de fiets erger ik me aan het feit dat ze vaak totaal geen verkeersbeleid hebben en totaal niet in de gaten hebben wat er om hen heen gebeurt. Net zoals voetgangers die oversteken zonder te kijken.

Maareh, op dat dijkje komt toch geen speciale barrière voor motorfietsen? Als je een beetje kunt doorgassen gaat geen auto je bij kunnen houden op een dijkje waar het druk is. Mischien met blauw-blauw aan ofzo :').

[ Bericht 0% gewijzigd door Drinky op 07-06-2016 02:19:19 ]
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  dinsdag 7 juni 2016 @ 02:11:27 #122
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_162806819
quote:
1s.gif Op maandag 6 juni 2016 16:35 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

En juist daarom maken de grote merken nog wel verschil. Dit weet ik niet zeker, maar ik ga er van uit dat die Chinese meuk kleinere en mindere sensoren gebruiken. Er moet immers ergens iets van de prijs af.
En 4k is peanuts ;) werk momenteel aan een project met 8K op een 12 meter wand haha render farm required!
Dat is vaak onzin. Ik koop producten via Alibaba die je met overnight shipping voor bijv ¤60 euro al thuis kunt hebben direct van de fabrikant. Een paar dagen/weken later heeft een "bekend" merk of retailer precies hetzelfde product met een ander stickertje erop voor ¤150 euro te koop. Vaak worden daarin ook gewoon componenten van bijv. Samsung of LG gebruikt. Dit is geen uitzondering maar komt heel vaak voor. Tenzij GoPro hun eigen sensors in huis ontwerpt en maakt zullen het gewoon sensoren zijn die ze van andere partijen opkopen en in hun eigen doosje stoppen. GoPro staat ook alweer een tijdje stil trouwens qua ontwikkelingen lijkt wel.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  dinsdag 7 juni 2016 @ 02:14:24 #123
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_162806852
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 16:46 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb ook een schurfthekel aan extra luide pijpen. Wat een gemeuk zeg. Ik heb nu zelf een motor met een iets minder standaard uitlaat, maar ik overweeg alweer om die als ik de kans krijg in te ruilen voor een originele. Vooralsnog rijd ik vooral woon-werk enzo, en ga ik niet ubervroeg werk en kom ik niet echt laat thuis, maar als ik er weer plezierritjes mee ga rijden is dat wel iets wat ik graag wil doen.

"Loud pipes save lives" :')

en de mensen die aan de dijk wonen maar jankerds noemen 'die geen rekening met andermans plezier kunnen houden'. De hypocrisie in dat soort statements is te zielig voor woorden.

Maargoed, ik ben dan ook een nepmotorrijder.

/rant
Mijn open koppeling is luider dan mijn open uitlaat. Brb even de db killer monteren zodat het oorverdovende gekletter nog beter aan te horen is.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  dinsdag 7 juni 2016 @ 02:16:19 #124
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_162806866
quote:
10s.gif Op maandag 6 juni 2016 16:31 schreef Daantke het volgende:

[..]

:D

En lui als drinky die bang zijn voor slijtage aan hun voorbanden
Ik doe wel echt lang met mijn voorband ja, viel me bij de laatste bandenwissel ook al op :')


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
pi_162833438
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 22:31 schreef einschtein het volgende:
Binnenkort een andere motor. *O* Overstappen van de Kawasaki ZZR600 naar de Honda CBR 600 F.
Heeft die ZZR nog steeds twee kleuren spiegels? _O-
Nu is het tijd om de democratie te verdedigen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')