Yepquote:
Lekker, mag ik ook komen?quote:Op woensdag 1 juni 2016 19:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Yep
Wat ik nog van de 1e verjaardag van de kids van mijn broer weet is dat het 1 grote zooi werd
Het lijkt me heel awkward als wij daar heen gaanquote:Op woensdag 1 juni 2016 19:38 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Lekker, mag ik ook komen?![]()
Neem ik Sof mee.
Omdat je met een homo gaat bedoel je?quote:Op woensdag 1 juni 2016 19:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Het lijkt me heel awkward als wij daar heen gaan
quote:Op woensdag 1 juni 2016 19:39 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Omdat je met een homo gaat bedoel je?
De uitnodigingen zijn al verstuurdquote:Op woensdag 1 juni 2016 19:38 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Lekker, mag ik ook komen?![]()
Neem ik Sof mee.
als je maar wel fooi geeftquote:Op woensdag 1 juni 2016 19:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mortaxx en ik gaan binnenkort ook een keer meeten.
In café De Vink zekerquote:Op woensdag 1 juni 2016 19:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mortaxx en ik gaan binnenkort ook een keer meeten.
quote:Op woensdag 1 juni 2016 19:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De uitnodigingen zijn al verstuurd
dan kan ik nietquote:Op woensdag 1 juni 2016 19:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zal er volgend jaar aan denken.
ik zou nu langs dat bedrijf gaan en zeggen dat je toch ff 100 euro hebt bespaard en dat je gekkie henkie niet bentquote:Op woensdag 1 juni 2016 19:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het experiment met de ballonnen is gelukt
Zou ik zo doenquote:Op woensdag 1 juni 2016 19:47 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
ik zou nu langs dat bedrijf gaan en zeggen dat je toch ff 100 euro hebt bespaard en dat je gekkie henkie niet bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |