als je maar wel fooi geeftquote:Op woensdag 1 juni 2016 19:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mortaxx en ik gaan binnenkort ook een keer meeten.
In café De Vink zekerquote:Op woensdag 1 juni 2016 19:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mortaxx en ik gaan binnenkort ook een keer meeten.
quote:Op woensdag 1 juni 2016 19:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De uitnodigingen zijn al verstuurd
dan kan ik nietquote:Op woensdag 1 juni 2016 19:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zal er volgend jaar aan denken.
ik zou nu langs dat bedrijf gaan en zeggen dat je toch ff 100 euro hebt bespaard en dat je gekkie henkie niet bentquote:Op woensdag 1 juni 2016 19:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het experiment met de ballonnen is gelukt
Zou ik zo doenquote:Op woensdag 1 juni 2016 19:47 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
ik zou nu langs dat bedrijf gaan en zeggen dat je toch ff 100 euro hebt bespaard en dat je gekkie henkie niet bent
Nee omdat we niemand kennenquote:Op woensdag 1 juni 2016 19:39 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Omdat je met een homo gaat bedoel je?
met dezelfde als vorige keer?quote:
Ik ga a.s. zaterdag die ballonnen kopen daar. Hou het in mijn achterhoofd.quote:
Kende die toch van fokquote:Op woensdag 1 juni 2016 19:48 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Jij ging toch ook naar FOK!meets waar je niemand kende?
quote:Op woensdag 1 juni 2016 19:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ga a.s. zaterdag die ballonnen kopen daar. Hou het in mijn achterhoofd.
Dit is een huiskamer vol Hagenezen dat is net even anders. Niet dat we tokkies zijn ofzo.quote:Op woensdag 1 juni 2016 19:48 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Jij ging toch ook naar FOK!meets waar je niemand kende?
Ze accepteert mij al niet op fb. Laat staan dat ze hier heen komt.quote:Op woensdag 1 juni 2016 19:48 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
je kent haags toch ook van fok?
ja maar hij moet voor de gasten zorgenquote:Op woensdag 1 juni 2016 19:48 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
je kent haags toch ook van fok?
Ik zou jou ook niet accepteren op FB.quote:Op woensdag 1 juni 2016 19:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze accepteert mij al niet op fb. Laat staan dat ze hier heen komt.
Daar heb ik een vriendin voor.quote:Op woensdag 1 juni 2016 19:49 schreef supersof het volgende:
[..]
ja maar hij moet voor de gasten zorgen
Die missie is goed misluktquote:Op woensdag 1 juni 2016 19:50 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ik zou jou ook niet accepteren op FB.
Wanneer gaan jullie trouwen?quote:Op woensdag 1 juni 2016 19:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar heb ik een vriendin voor.
Nooit.quote:Op woensdag 1 juni 2016 19:50 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Wanneer gaan jullie trouwen?
Moet jij weten.quote:Op woensdag 1 juni 2016 19:51 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ik kan je nog altijd verwijderen![]()
![]()
Ben je rijk?quote:Op woensdag 1 juni 2016 19:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar denkt zij anders over.
dan werk ik tochquote:Op woensdag 1 juni 2016 19:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga je nou mee als we gaan meeten bij de Chinese muur?
Oh maar als ik niet hoef te werken heb ik een begrafenisquote:Op woensdag 1 juni 2016 19:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Er is nog geen datum bekend
Oke ik weet genoeg. Ik ga wel alleen met LR en Opper.quote:Op woensdag 1 juni 2016 19:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oh maar als ik niet hoef te werken heb ik een begrafenis
quote:Op woensdag 1 juni 2016 19:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oke ik weet genoeg. Ik ga wel alleen met LR en Opper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |