vanwaar deze vraag?quote:
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:25 schreef Germano het volgende:
[..]
Nofi, maar de naam Pedro hoor je vaker terug bij kampers hier in de regio.
Luister goed naar de lyrics.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:26 schreef Zosk het volgende:
Het gaat hier wel vaak over kampen de laatste tijd.
lach maarquote:
dude wat moet ik met zulke kortzichtige generalisatiequote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:27 schreef Germano het volgende:
[..]
Kunt net zo goed antwoorden in plaats van mij emo-en.
Jaquote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Joaaah. en jij die van mijjjjjj?
Gvd waar jij altijd mee aan komt zetten.quote:
Het was een fucking vraag.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
dude wat moet ik met zulke kortzichtige generalisatie
Ik lees dit http://nl.wikihow.com/Een-autobiografie-schrijvenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
oh je, je kon 2 dingen tegelijk he
Oh, neem jou altijd serieus.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:30 schreef Germano het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat dit grappig is hè. Niet serieus.
ik weiger zulke domme vragen te beantwoordenquote:
Haha, meteen terug kruipen.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:30 schreef Germano het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat dit grappig is hè. Niet serieus.
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:29 schreef Germano het volgende:
Je bent een homo, kankerkakker. En zeker niet mijn makker.
Harde teksten, die Skoelie Boyz.
Ik smeer die goulash in m'n haar. Hey baas, check die snorren daar.quote:
Zwijgen is toestemmen.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik weiger zulke domme vragen te beantwoorden
Diepe shit dit.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:31 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik smeer die goulash in m'n haar. Hey baas, check die snorren daar.
Ben niet bang en pak een schaar. En plak die biggen vol met haar.
ooooh men, wanneer gaat de bel weer?quote:
Aah, voor je levensverhaalquote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik lees dit http://nl.wikihow.com/Een-autobiografie-schrijven
Na elke zin post ik wat op FOK!
okquote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:33 schreef Germano het volgende:
[..]
Kom niet tof doen tegen mij als je overal bevestiging zoekt.
Afgelopen 3 daar alleen maar gepost op het FOK!forumquote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:33 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Aah, voor je levensverhaalwel goede bron dan
Ja, dan ben je wel echt kansloos jaquote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Afgelopen 3 daar alleen maar gepost op het FOK!forum
Vroeger, toen men nog dacht dat Al-Qaida een Turkse badplaats was,quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:38 schreef xcachet het volgende:
Ik vind het begin het moeilijkst. Moet wel een beetje pakkend zijn en niet zo standaard "Ik ben ..., geboren in ... en 20 jaar oud.
Ik zou het informeel maken met een humoristisch randje.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:38 schreef xcachet het volgende:
Ik vind het begin het moeilijkst. Moet wel een beetje pakkend zijn en niet zo standaard "Ik ben ..., geboren in ... en 20 jaar oud.
Begin met een anekdote over je ouders voordat jij geboren werd.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:38 schreef xcachet het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |