Nee, laatste tijd alweer genoeg van op. Wil nu echt veel groente.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:56 schreef praisethebooty het volgende:
Gewoon lekker pasta, pizza of stamppot eten.
Hihi welke homo nietquote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar wel: als mensen onzeker worden door mij, dan is dat toch echt hun probleemZe hoeven zich totaal niets van mijn mening aan te trekken. Zou ik vooral ook niet doen, want ik heb overal een mening over.
Ik heb een hekel aan dat soort mensen..quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je, als je zo iemand ziet lopen, niet uitgebreid je mening gaat staan ventileren.
Somige mensen rocken gewoon die shit.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:32 schreef praisethebooty het volgende:
Ik vind het wel cute een leuke jongen op zaterdagmiddag met warrige haren, grijze sweatpants+VPL en wit t-shirt even bij de supermarkt wat brood komt kopen.![]()
Kip is niet voor niets het meest veelzijdige stukje vlees.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo standaard. Waarom is er niet goedkope vis?
Aan de andere kant, gerookte provenciaalse kip of zo anders?
Ik eet nooit vis, maar ik vond de voedingswaarde best wel prima. Alleen ging mijn maag op hol van vis, wat dus een beetje naar was.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:44 schreef praisethebooty het volgende:
[..]
Kibbelingen zijn niet duur. En best handig om in de diepvries te hebben, voor als je een keer weinig tijd hebt.
Moet je een keer eggs in purrrrgatory maken.quote:
Koop een keer tofu of tempeh. Heel anders en ook heel veelzijdig.quote:
Tempeh manis neem ik altijd bij de indo. Of zijn dat niet die schijfjes?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:01 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Koop een keer tofu of tempeh. Heel anders en ook heel veelzijdig.
Hangt af van hoe je het klaarmaakt.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, laatste tijd alweer genoeg van op. Wil nu echt veel groente.
Grijze sweatpants, lag hangend, V-lijn, VPLquote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:00 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Somige mensen rocken gewoon die shit.
Of zoete aardappel of jackfruit.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:01 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Koop een keer tofu of tempeh. Heel anders en ook heel veelzijdig.
Het is in principe gewoon een blok vleesvervanger, je kan het in iedere vorm snijden.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tempeh manis neem ik altijd bij de indo. Of zijn dat niet die schijfjes?
Soms wel heeeeel sexy. Soms ook niet.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Grijze sweatpants, lag hangend, V-lijn, VPL
#guysinsweatpants
Ahww met jezelfquote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:16 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Vanavond movienight(met mezelf
)
Ben erg benieuwd!
Dirtymindquote:
Jaquote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:22 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ahww met jezelf
Ik heb laatst cloverfield lane gezien, dat was een goeie film!
Alleen mits erg mooi lijf idd.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 15:21 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Soms wel heeeeel sexy. Soms ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |