abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 december 1999 @ 21:09:00 #1
46 ArchAngel
*Addicted to the white death*
pi_46993
Jow luitjes...

ok, ik zit met het volgende probleem:
ik wordt nooit dronken! tja... niet echt een probleem natuurlijk, maar ik heb nog nooit een kater gehad.. Ik ben nog nooit van m'n fiets geflikkerd, maar al m'n vrienden wel... Terwijl we evenveel drinken... Na een stuk of 10 pilsjes ben ik wel een beetje melig enzo, maar ik heb dan echt geen kater, en loop nog recht... Dit is echt vervelend, omdat die anderen dan weer allemaal melige verhalen hebben over waar ze nu weer overheen zijn gestruikeld, terwijl ik dan maar wat zit van "tja... nou ik kwam gewoon thuis, en ben niet van de trap afgevallen"

Ben ik nou gewoon zo'n die-hard drinker? Na hoeveel bier vallen jullie meestal van je fiets af... graag ook leeftijden (ik ben 17)

GRTZ ArchAngel

[b]You can't wake a dog who is pretending to be asleep[/b] __Old Navaho
  woensdag 8 december 1999 @ 21:20:00 #2
374 beelzebub
master of disaster
pi_46994
Volgens mij heb je wel stiekum uit de grote fles genoept, want je post 2 keer

Zonder gekheid, dat zijn toch geen maatstaven, het gaat erom dat je je iegen grenzen kent en dat je geen gevaar vormt voor anderen(autorijden, fietsen etc) neem dan de bus of een taxi. Wat me wel opvalt is dat mensen die 'normaal' al wat agressiever zijn, dat meer zijn als ze gedronken hebben die 'normaal' rustig zijn, die veranderen niet in ene in wilde beesten.

Maar ik heb wel gekke dingen gezien, zoals idioten die met een afgebroken fietstandaard tegen het raam van de nachtbus lopen te rossen, gasten die elkaar kopstoten lopen te geven om een zakje hamka's en 't ergste van alles de vreindinnen die die gasten opstoken;
"dat laat je toch niet zeggen"
"hij/zij kijkt zo vies/naar me"

woensdag 8 december 1999 @ 21:39:00 #3
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_46995
Hoi ArchAngel,

Omdat dit de drukste van jouw 2 topics is post ik 'm hier maar.

Ik heb zelf precies het tegenovergestelde van jouw probleem. Vorige week bestelde ik 10 biertjes, dronk ze op, bestelde er 9, dronk ze op, bestelde er 8, dronk ze op, bestelde er 7, dronk ze op, bestelde er 6, dronk ze op, bestelde er 5, dronk ze op, bestelde er 4, dronk ze op, bestelde er 3, dronk ze op, bestelde er 2, dronk ze op, bestelde er 1, dronk 'm op en wat denk je?

Elke keer dat ik bestelde raakte ik meer in de olie!

Het vreemde met mij is dus dat hoe minder ik drink, des te beschonken ik raak.

Zoals je zult begrijpen moet ik dus iedere dag veel zuipen om nuchter te blijven. Hebben meer mensen dit?

* p.s. : Wel stoer trouwens, dat je zo goed tegen drank kunt

Haalt gelijk bij rechter.
  woensdag 8 december 1999 @ 21:46:00 #4
904 L-X
The Lover X
pi_46996
Ja, dat heb ik ook wel eens meegemaakt. Vreemd is dat toch....
It takes a minute to have a crush on someone,
an hour to like someone,
and a day to love someone,
but it takes a lifetime to forget someone.
  woensdag 8 december 1999 @ 23:40:00 #5
242 Pinball
Electric Monk
pi_46997
Ik heb dat dronken worden nooit echt als een doel gezien... maar 't gebeurt meestal toch.

Waarschijnlijk heb je een soort van alcoholische impotentie: door het "zo graag willen" lukt het gewoon niet. Probeer te genieten van het drinken, de barkeeper vindt 't niet erg als je niet dronken wordt!

Probeer er wel overheen te komen zolang je nog fietst, anders ben je straks 1 van die gasten die "nooit dronken worden", en met 10 bier achter de kiezen "alleen maar beter rijden"

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_46998
De ergste drinkers zijn degene die er niks meer van weten de volgende dag.....
  donderdag 9 december 1999 @ 13:09:00 #7
20 roadrunner
vraag vaag blaag maag traag
pi_46999
ik heb nog noot een kater gehad van te veel zuipen, ben 2 keer bezopen geweest
de eerste keer had te weinig gegeten, te weinig geslapen (net echt slim dus) kan niet meer lopen enz

2e keer
ik had in 2 uur een stuk of 12 bier op en toen met de fiets naar de stat van af een bier tap wetstreid, daar een gineses gepakt 1/2 lieter dat werd me te veel heb nog een papatje op en ben naar mijn fiest gegaan daarna weet ik niks meer, alleen dat ik wakker werd in het zieken huis had toch zeker 30 meter gefietst 7 hechtingen in mijn hoofd nee dat was echt geweldig
ik hat toen alleen koppijn op de plaats van al mijn verwondingen was echt een ramp vooral die golfslagbad(herseb schudding)
laast ook gewoon ff met het personeel van mijn bijbaantje ff iets langer blijven hangen (was om 18:00 klaar met werken en nam om 21:30 de taxi naar huis)
was erg gezellig, maar was niet meer verstandig om met de oto te gaan

BLUP blup ik ben een vis. kijk maar naam ijn sterrenbeeld
pi_47000
quote:
[b]op 12-09-1999 om 12:03 AM schreef Guus Muisarm het volgende:
[b]De ergste drinkers zijn degene die er niks meer van weten de volgende dag.....

Das in sommige gevallen net zo erg als wel weten wat je de vorige dag gedaan hebt.

Als je trouwens bezopen wilt worden moet je eens niet de hele avond bier drinken. Sla bijvoorbeeld na elk biertje een gold strike achterover.

Realiteit is een illusie die zich voor doet bij gebrek aan alcohol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')