LEKKERDING WAS VOOR MIJ BEDOELDquote:Op dinsdag 31 mei 2016 09:46 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ja wel redelijk. Zit al een kwartier na te denken wat ik op een appje moet zeggen
Uhm dat is wel heel erg lang voor enkel een appjequote:Op dinsdag 31 mei 2016 09:46 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Ja wel redelijk. Zit al een kwartier na te denken wat ik op een appje moet zeggen
nou ja mn moeder appt zo van; "Ik hoop een goed voorbeeld voor jullie te zijn, jou en je broer"quote:Op dinsdag 31 mei 2016 09:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
LEKKERDING WAS VOOR MIJ BEDOELD
Maar sup?
Succesquote:Op dinsdag 31 mei 2016 09:48 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga een productieve dag tegemoet in UB wish me luck
omg UB ik ga daar ook heenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 09:48 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga een productieve dag tegemoet in UB wish me luck
Denk je dat je grappig bent?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 09:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zo de uitnodigingen voor mijn dochters 1e verjaardag versturen. Etsu wat was je adres ook alweer?
Het Achterom 69?
Zo uit het niets? En euhmquote:Op dinsdag 31 mei 2016 09:49 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
nou ja mn moeder appt zo van; "Ik hoop een goed voorbeeld voor jullie te zijn, jou en je broer"
geen idee wat ik daarop moet zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer maar ik heb toch sterk het vermoeden dat je een glimlach niet kon onderdrukkenquote:Op dinsdag 31 mei 2016 09:49 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
Denk je dat je grappig bent?
Dankjequote:
Omg blijf van alle lekkere boys af ;squote:Op dinsdag 31 mei 2016 09:49 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
omg UB ik ga daar ook heen
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 09:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zo uit het niets? En euhmJa, een beetje welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.5 minuten nadat we voor het laatst tegen elkaar praatten over iets anders.
fitties is wel een groot woord.
Tuurlijk, dat ben je ma. Ps: Haags vond je goed te doen.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 09:49 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
[..]
nou ja mn moeder appt zo van; "Ik hoop een goed voorbeeld voor jullie te zijn, jou en je broer"
geen idee wat ik daarop moet zeggen
Ha, daar ga je al de fout inquote:Op dinsdag 31 mei 2016 09:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jammer maar ik heb toch sterk het vermoeden dat je een glimlach niet kon onderdrukken
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 09:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat ben je ma. Ps: Haags vond je goed te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |