De Kuip vol hipsters. #pleasekillmenowquote:Op maandag 30 mei 2016 22:51 schreef Caland het volgende:
Wel benieuwd wiens verantwoordelijkheid de Kuip dan wordt als er een nieuw stadion komt.
Lijkt me lastig om dat zelfredzaam te maken met dingen als een bierbrouwerij en wat appartementen.
Misschien kan oranjeboom weer gaan brouwen dan. Dan is het net alsof je naar Feyenoord zit te kijken, 9 van de 10 keer ga je met koppijn weer weg.quote:Op maandag 30 mei 2016 22:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De Kuip vol hipsters. #pleasekillmenow
Als Joop Munsterman (rip) nog leefde, had hij er de Grolsch Veste van gemaakt.quote:Op maandag 30 mei 2016 23:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien kan oranjeboom weer gaan brouwen dan. Dan is het net alsof je naar Feyenoord zit te kijken, 9 van de 10 keer ga je met koppijn weer weg.
quote:Colin Kazim-Richards staat voor een nieuwe transfer, als we de Braziliaanse media mogen geloven. Coritiba zou interesse hebben in de aanvaller, die afgelopen winter van Feyenoord overstapte naar Celtic.
De Turkse spits is naar verluidt nu beschikbaar voor een huurdeal en de Brazilianen zien hun kans schoon om hem aan de haak te slaan. Valdir Barbosa van Coritiba vertelde zondag dat zijn club op dinsdag waarschijnlijk de deal met Celtic en Kazim wereldkundig maakt. "We zijn ermee bezig. Hij zal dinsdag hier arriveren", bekende Barbosa in gesprek met Radio Transamerica Curitiba.
Kazim zou graag naar Brazilië willen verkassen om dichter in de buurt te spelen van de familie van zijn vrouw, Mariana Bigao. "Zijn vrouw is een Braziliaanse", weet Barbosa. Kazim speelde in het seizoen 2014/'15 voor Feyenoord en scoorde twaalf maal. In het seizoen 2015/'16 was de spits in elf wedstrijden één keer trefzeker voor Feyenoord. Ook namens Celtic scoorde hij in elf wedstrijden één keer.
Wel 2% uiteraard.quote:Op maandag 30 mei 2016 23:27 schreef Pascalus het volgende:
Binnenkort drinken we allemaal Kuipbier als Feyenoord weer eens van een degradatiekandidaat verloren heeft in het hypermoderne nieuwe stadion.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)uw-Maasstadion.dhtmlquote:Nog drie daken in studie voor nieuw 'Maasstadion'
Het nieuwe stadion van Feyenoord krijgt een open dak, een akoestisch dak of een regendak. ,,Elke variant heeft een eigen kostenplaatje'', zegt een woordvoerder van Feyenoord City, ,,een keuze hebben we nog niet gemaakt.''
Hij benadrukt dat er nog geen ontwerp is voor de toekomstige voetbaltempel aan de Nieuwe Maas. ,,We werken nu met aannames, om te kijken wat elk verschillend ontwerp oplevert'', luidt de uitleg. Wat vaststaat is dat er plaats zal zijn voor 63.000 toeschouwers.
Als alle vergunningen, de financiering en de exploitatie rond komen, zal in 2019 met de werkelijke bouw van het stadion worden begonnen. In het seizoen 2022/23 is dan de oplevering. ,,Voor heel Feyenoord City rekenen we op een doorlooptijd van 15 jaar'', luidt de uitleg. ,,Maar alles heeft natuurlijk te maken met het programma dat daar wordt neergezet. Vergelijk het met de Kop van Zuid.''
Al eerder was bekend dat er in de oude Kuip onder andere woningen en een brouwerij komen, dat wordt gedacht aan een drijvend zwembad in de rivier en een aanlegsteiger voor boten.
Is een dak niet per defintie een regendak?quote:Op maandag 30 mei 2016 23:55 schreef Caland het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)uw-Maasstadion.dhtml
Een akoestisch dak is denk ik zo'n tentdak als in de Commerzbank Arenaquote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:01 schreef Oldground het volgende:
[..]
Is een dak niet per defintie een regendak?
Wat is het verschil dan tussen een akoestisch dak en een regendak?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Een akoestisch dak is denk ik zo'n tentdak als in de Commerzbank Arena
Ik dacht in eerste instantie dat een akoestisch dak niet alle regen zou opvangen. Maar dat slaat eigenlijk nergens op.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat is het verschil dan tussen een akoestisch dak en een regendak?
Zou dit dan zijn wat ze bedoelen met 'open dak'? Of is dat gewoon helemaal geen dak?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:14 schreef Caland het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat je maar 2 smaken had, een schuifdak of een akoestisch/regendak.
Dus de arena of zoiets:
[ afbeelding ]
Een open dak is denk ik helemaal geen dak.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zou dit dan zijn wat ze bedoelen met 'open dak'? Of is dat gewoon helemaal geen dak?
Hmmm, zo'n dak met 4 van die schermen eraan. Ik zie het al helemaal voor me. In de rust het Ipadje onder je stoel vandaan halen en stemmen op de speler van de week.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Een open dak is denk ik helemaal geen dak.
Dus we zijn eruit.
Een open dak, een akoestisch dak (dus een schuifdak) of een regendak (tentdak).
De natte droom van iedere Feyenoord bestuurder.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hmmm, zo'n dak met 4 van die schermen eraan. Ik zie het al helemaal voor me. In de rust het Ipadje onder je stoel vandaan halen en stemmen op de speler van de week.
Tegelijk ook een roseetje bestellen en een veggieburger.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hmmm, zo'n dak met 4 van die schermen eraan. Ik zie het al helemaal voor me. In de rust het Ipadje onder je stoel vandaan halen en stemmen op de speler van de week.
Wel een alcoholvrij roseetje.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:45 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Tegelijk ook een roseetje bestellen en een veggieburger.
Dat hebben we nu ook al. Ik heb de doelpunten van de eerste seizoenshelft al wel 2 miljard keer gezien. (Ja, ik was een keer vroeg in het stadion).quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:46 schreef Caland het volgende:
100 keer de heralingen van een schamel hoogtepuntje
Moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit echt goed naar die schermen gekeken heb.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 14:48 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dat hebben we nu ook al. Ik heb de doelpunten van de eerste seizoenshelft al wel 2 miljard keer gezien. (Ja, ik was een keer vroeg in het stadion).
Jongens, we hebben weer een grootheid die we kunnen volgen op Twitter.twitter:sinclairbischop twitterde op dinsdag 31-05-2016 om 13:40:53Ik heb er heel veel zin in om komend seizoen samen met Dennis van Eersel de Feyenoord-verslagen te gaan doen op Radio Rijnmond. reageer retweet
Een klassiekertjequote:Op dinsdag 31 mei 2016 16:12 schreef Caland het volgende:
Negers kunnen niet verslaggeven.
Sowieso is dat toch een Spartaan?
Aanvoerder, topscorer, verlengstuk van de trainer, beroepsdemagoog, technisch directeur, kinderopvang en jeugdtrainer in 1. Kuytgodquote:
Groot stuk van VI.nl (premium). Weet niet of het mag. Zo niet; haal maar weg.quote:Stuurloos Feyenoord heeft leiding nodig
Over een maand al begint Feyenoord aan de voorbereiding op het nieuwe seizoen, maar trainer Giovanni van Bronckhorst maakt zich zorgen en technisch directeur Martin van Geel staat onder druk. Het wordt tijd dat president-commissaris Gerard Hoetmer eindelijk de regie neemt.
Een week nadat Feyenoord de onderhandelingen had afgekapt met Tonny Vilhena, hing de club toch weer aan de lijn bij de talentvolle middenvelder met het aflopende contract. Niet technisch directeur Martin van Geel belde, dat zou ook weinig kans hebben gemaakt. Trainer Giovanni van Bronckhorst had zijn best al gedaan Vilhena langer aan de club te binden, maar die onderhandelingen liepen uit op niks. Deze keer was het Dirk Kuijt die een poging waagde. De aanvoerder had net zelf zijn verbintenis met een jaar verlengd en hoopt op een zo sterk mogelijk Feyenoord om komend seizoen eindelijk zijn droom te kunnen najagen: kampioen worden.
Kuijt heeft Karim El Ahmadi ervoor nodig, die al zijn jawoord gaf, en ook Eljero Elia die deze week praat met de club over contractverlenging. Tonny Vilhena behoort eveneens tot de sterkhouders. ‘Valt er nog te praten?’, vroeg Kuijt. ‘Altijd’, antwoordde het kamp van de middenvelder, maar daarna werd het stil. Begin deze week zaten vertegenwoordigers van de aankomend international zodoende aan tafel in Milaan met Internazionale. Vandaag of morgen meldt zich ook nog een andere Zuid-Europese topclub voor een gesprek in Maassluis.
Het wordt tijd dat president-directeur Gerard Hoetmer zijn verantwoordelijkheid neemt in De Kuip
Was het toeval dat Kuijt belde? Of heeft het te maken met het vacuüm waarin Feyenoord zich bevindt? Want wie is nu de baas in De Kuip? Eerder opende Van Bronckhorst zoals gezegd de gesprekken met Vilhena en stelde hij, net als Kuijt, als eis dat El Ahmadi moest verlengen. Dat gebeurde toen snel, terwijl de Marokkaanse international er al veel langer voor openstond. Van Geel rondde de onderhandelingen vervolgens af, terwijl hij ook met Elia gaat praten. Hij vloog eerder naar Cardiff City om de transfer van Lex Immers in orde te maken. Van Geel doet alles in de wetenschap dat zijn positie intern nog steeds onder grote druk staat. Hij spendeerde de afgelopen twee jaar voor zo’n negentien miljoen euro aan nieuwe spelers. Dat is de helft van het netto transferbedrag dat hij heeft opgehaald. Daarvan is nu weinig tot niets meer over. Is het dan daarom dat er contacten zijn met Mbark Boussoufa, de transfervrije Marokkaanse international van 31 jaar? Vanuit Chili kwamen de geruchten overgewaaid rond spits Ronnie Fernández van Santiago Wanderers. Hijzelf bevestigde de interesse van Feyenoord. Het prijskaartje van vermoedelijk een miljoen euro is voor de club nog wel op te hoesten. Steven Berghuis was ook in beeld, alleen is hij na een teleurstellend seizoen bij Watford nu international. Van Geel zal niet de enige td meer zijn met interesse in de buitenspeler.
Feyenoord heeft weinig te besteden en informeerde naar de transfervrije Mbark Boussoufa (links), die het afgelopen half jaar op huurbasis voor AA Gent speelde. Zijn contract met Lokomotiv Moskou loopt deze zomer af. Feyenoord heeft weinig te besteden en informeerde naar de transfervrije Mbark Boussoufa (links), die het afgelopen half jaar op huurbasis voor AA Gent speelde. Zijn contract met Lokomotiv Moskou loopt deze zomer af.
Zorgen
Intussen maakt Van Bronckhorst zich steeds meer zorgen. Hoe komt zijn selectie er straks uit te zien? Vilhena is al weg, terwijl de kans groot is dat Terence Kongolo de club zal verlaten. Voor hem is er veel belangstelling, zodat de transfersom kan oplopen tot rond de tien miljoen euro. Ook aan Rick Karsdorp en Sven van Beek wordt getrokken; nog niet zo serieus, maar ook zij zijn basisspelers. De transferinkomsten zouden Van Geel wat financiële ruimte kunnen geven, alleen gaat het weer ten koste van de kwaliteit. Vandaar dat Van Bronckhorst zich actief bemoeit met de invulling van zijn selectie. De klasse die er is, wil hij behouden, het liefste aangevuld met een aantal gerichte versterkingen op weg naar een seizoen met een lang en zwaar Europees programma. De trainer weet wat hij wil, in iedere linie een versterking erbij. ‘We hebben wat we denken dat nodig is wel in kaart’, sprak hij eerder. De vraag is nu: kan het? Het antwoord is momenteel: niet onder deze omstandigheden.
De Vrienden van Feyenoord (VvF) vormen nog steeds een eventuele reddingsboei. Zij bezitten 49 procent van de aandelen en zijn bereid mee te denken. Of beter: de vrienden kunnen zorgen voor wat meer financiële ruimte. Alleen zullen ze dat niet doen zolang Martin van Geel technisch directeur is. Het standpunt van de VvF is onveranderd gebleven. Na twee seizoenen op rij waarin Feyenoord op meer dan twintig punten achterstand eindigde van kampioen PSV, zeven nederlagen op rij leed en de aangetrokken spelers op een enkeling na geen versterkingen bleken te zijn, vinden zij het tijd voor een radicale wijziging in koers. Twee van de vijf commissarissen zijn tegen Van Geel. De rest is gaan twijfelen, behalve president-commissaris Gerard Hoetmer. Hij schaart zich vierkant achter Van Geel. Dat wordt dus een spannende vergadering, aanstaande vrijdag, als de commissarissen elkaar voor het eerst treffen sinds de winst van de KNVB-beker. Ook de directie hoort daarbij normaal gesproken aanwezig te zijn. Na dat – overigens reguliere – overleg zal eindelijk meer duidelijk worden.
Weerstand
Voor Feyenoord is dat ook te hopen. Over vier weken begint de club aan de voorbereiding op het nieuwe seizoen. Een paar dagen daarna opent de transferwindow zijn deuren. Wat gaat er dan gebeuren? Als er spelers vertrekken, wie komen er dan bij? Is Van Geel tegen die tijd nog in dienst? Zo ja, kan hij dan wel blijven functioneren onder zo veel weerstand? Zo niet, wie gaat hem dan opvolgen? Kun je als club een trainer (Van Bronckhorst) of een aanvoerder (Kuijt) het sportieve beleid laten bepalen? Het wordt tijd dat president-directeur Gerard Hoetmer zijn verantwoordelijkheid neemt. Hij is nu vijftien maanden in functie en onder zijn leiding is bekerwinnaar Feyenoord voorlopig stuurloos op weg naar het nieuwe seizoen.
Openingsfoto: Dirk Kuijt verlengde zijn contract met een jaar en hoopt ook Tonny Vilhena zo ver te krijgen. Ook met Eljero Elia is Feyenoord in gesprek.
Met je ... abonnement op de .. Voetbal International.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Groot stuk van VI.nl (premium). Weet niet of het mag. Zo niet; haal maar weg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verdonkquote:Op dinsdag 31 mei 2016 19:38 schreef hhh38 het volgende:
Interessant stuk, benieuwd wat er gaat gebeuren.
Wie zouden jullie graag als vervanger zien als Kongolo verkocht wordt?
Die is verhuurd.quote:
Jan Wuytens voldoet aan al je eisen.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 20:40 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Die is verhuurd.
De Witte Keniaan als LB met Nelom als backup.
Centraal heb je dan Van Beek, Botteghin en Baco-Arie. Zal er nog wel wat bijgehaald worden. Loopt er nog ergens een speler rond van 30 of ouder met een Eredivisie verleden in de (sub)top?
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 20:40 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Die is verhuurd.
De Witte Keniaan als LB met Nelom als backup.
Centraal heb je dan Van Beek, Botteghin en Baco-Arie. Zal er nog wel wat bijgehaald worden. Loopt er nog ergens een speler rond van 30 of ouder met een Eredivisie verleden in de (sub)top?
Goh wat toevallig, Feyenoord heeft interesse en ineens uit het niets denkt Blind: die selecteer ik maar eens.quote:Steven Berghuis was ook in beeld, alleen is hij na een teleurstellend seizoen bij Watford nu international. Van Geel zal niet de enige td meer zijn met interesse in de buitenspeler.
Het is een complot!!!quote:Op dinsdag 31 mei 2016 21:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Goh wat toevallig, Feyenoord heeft interesse en ineens uit het niets denkt Blind: die selecteer ik maar eens.
quote:Op dinsdag 31 mei 2016 23:42 schreef PIETR het volgende:
Zie de naam van Gerard Hoetmer een paar keer vallen. Wie is dat en waarom is hij voorzittert van de RvC?
De reden zal wel zijn dat dit soort figuren erg goed zijn in het elkaar toeschuiven van leuke baantjes.. old boys network. Verstand van voetbal is helemaal niet nodig.quote:Gerard Hoetmer is de nieuwe voorzitter van de raad van commissarissen van Feyenoord. Hij volgt Dick van Well op, die volgens de reglementen na twee periodes van vier jaar vertrekt.
De 58-jarige Hoetmer maakt sinds juni vorig jaar al deel uit van rvc en was eerder CEO van CSM. Ook bekleedde hij functies bij onder andere Unilever.
De Rotterdammer vindt het een eer om nu als president-commissaris aan de slag te gaan. "Voor mij is het een prachtig moment om in te stappen, omdat er bij Feyenoord een goede organisatie staat, met bijvoorbeeld de hele goede jeugdopleiding", aldus Hoefner op de website van Feyenoord.
Ik dacht serieus dat hij allang en breed weg was. Ik begin ook steeds meer bij alles wat Kuyt doet te denken vanquote:Op dinsdag 31 mei 2016 23:47 schreef PIETR het volgende:
En wat gaat Kuyt met Vilhena lopen te bellen? Net ofdat hij alsnog bijtekentDat zou echt een enorm fiasco zijn natuurlijk, aangezien zijn vertrek al op de site heeft gestaan.
Nu pas?quote:Op woensdag 1 juni 2016 07:43 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik dacht serieus dat hij allang en breed weg was. Ik begin ook steeds meer bij alles wat Kuyt doet te denken van![]()
![]()
Ja nu pas. Het blijft toch Kuyt.quote:
Kuyt wilde natuurlijk ook niet echt dat hij bleef, dit doet hij puur voor de bühne.quote:
Die wedstrijd wordt vast nog wel afgelastquote:Evenals vorig jaar gaat Feyenoord komende zomer op trainingskamp naar Oostenrijk. De selectie van hoofdtrainer Giovanni van Bronckhorst zal van maandag 11 juli tot en met zaterdag 16 juli verblijven in Bad Waltersdorf, een plaats in de nabijheid van Graz.
De trainingen die Feyenoord in Oostenrijk afwerkt, zullen grotendeels besloten zijn voor pers en publiek. Zodoende kan het team in alle rust verder toewerken naar de start van het seizoen 2016-2017, dat voor Feyenoord officieel van start gaat met het duel om de Johan Cruijff Schaal op zondag 31 juli.
Ter voorbereiding op het nieuwe seizoen zal Feyenoord in Oostenrijk ook twee oefenwedstrijden spelen, welke toegankelijk zijn voor publiek. Een van deze wedstrijden is tegen het Belgische Anderlecht. De tweede tegenstander is op dit moment nog niet bekend. Nadere informatie over de data, locatie en aanvangstijd van de vriendschappelijke duels tijdens het trainingskamp volgt eveneens via deze website en het Twitter-kanaal.
Met het trainingskamp in Oostenrijk krijgt de voorbereiding van Feyenoord op het nieuwe seizoen steeds verder vorm. Op zondag 26 juni (12:00 uur) werkt de selectie in De Kuip de eerste training af, waarna op zaterdag 2 juli de eerste oefenwedstrijd volgt (uit tegen RKSV Driel). Rijnsburgse Boys is op zaterdag 9 juli de tweede tegenstander van de oefencampagne.
Het is wederom bewijs voor het complot waarvan we allemaal wel weten dat het bestaat.quote:
Hij is aangenomen om te ballen, niet om te bellen!!!quote:Op woensdag 1 juni 2016 07:43 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ik dacht serieus dat hij allang en breed weg was. Ik begin ook steeds meer bij alles wat Kuyt doet te denken van![]()
![]()
Hij is aanvoerder, en Vilhena is nog steeds een speler in zijn team.quote:Op woensdag 1 juni 2016 08:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij is aangenomen om te ballen, niet om te bellen!!!
En dan die kinderen van 'm de hele tijd.
Feyenoord gaat uit van de Graafschap.quote:Op woensdag 1 juni 2016 12:15 schreef DonRaja het volgende:
Wat hebben we toch ook een pauperclub soms he....
[ afbeelding ]
Mwah.quote:Op woensdag 1 juni 2016 12:16 schreef De_Pel het volgende:
Mensen die lopen te ouwetyfushoeren op Kuyt zijn echt het spoor bijster. Deze man is de ultieme belichaming Feyenoord.
Dat zegt genoeg. De vader van de zoon heeft de vrouw van Gudde geneukt.quote:Op woensdag 1 juni 2016 12:16 schreef De_Pel het volgende:
Mensen die lopen te ouwetyfushoeren op Kuyt zijn echt het spoor bijster. Deze man is de ultieme belichaming Feyenoord. Dit is echt ouwetyfushoeren om het ouwetyfushoeren. En het meest bizarre hieraan is nog; de hele club is naar de klote, je hebt meer dan genoeg om over te ouwetyfushoeren.
Hier bijvoorbeeld weer een leuke: ga lekker kankeren over het feit dat PSV een jeugdspeler vastlegt die niet alleen de zoon is van een oud Feyenoord-speler, maar die ook nog eens bij BVV Barendrecht en Excelsior Maassluis speelde.
FRFCGODENquote:Geen dak. 63.000 plaatsen en drie ringen. Eigenlijk is dit het Red de Kuip plan, met exact dezelfde faciliteiten in een nieuw betonnen (en naar onze mening dus per definitie minder) stadion, maar dan 200 miljoen euro duurder...
Kan iemand ons het beleid van Feyenoord uitleggen? Want zoveel draaikonterij begrijpen wij niets meer van. En dan hebben we het nog niet eens over het feit dat ze wéér exclusief met een partij onderhandelen wat de prijs zal doen skyrocketen.
Honderden miljoenen teveel betalen. Is dat het beste voor Feyenoord?
Als ik de geruchten mag geloven laat die snol zich ook wel door iedereen uitwonen he? De ene na de andere speler komt niet of moet vertrekken omdat die sloerie zich niet kan inhouden.quote:Op woensdag 1 juni 2016 12:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat zegt genoeg. De vader van de zoon heeft de vrouw van Gudde geneukt.
Hoho, soms gaat het ook om mevrouw Van Geel.quote:Op woensdag 1 juni 2016 12:24 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Als ik de geruchten mag geloven laat die snol zich ook wel door iedereen uitwonen he? De ene na de andere speler komt niet of moet vertrekken omdat die sloerie zich niet kan inhouden.
Nu pakt een stel voetballers bij elkaar in de RvC zetten ook niet zo heel goed uit en een combinatie van bestuurlijke / toezichthoudende ervaring en voetbalkennis is zo goed als onbestaand.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 23:45 schreef Pleun2011 het volgende:
Verstand van voetbal is helemaal niet nodig.
namenquote:Op woensdag 1 juni 2016 12:24 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Als ik de geruchten mag geloven laat die snol zich ook wel door iedereen uitwonen he? De ene na de andere speler komt niet of moet vertrekken omdat die sloerie zich niet kan inhouden.
Wat een knappe conclusie na het horen van 3 details van het stadion.quote:
Kunnen we die mooi aan de bestaande soap toevoegen.quote:Op woensdag 1 juni 2016 13:46 schreef Oldground het volgende:
Deze zomer nog komt er nog een update over de stadionplannen naar buiten. Dan zou er wat meer bekend moeten worden over hoe en wat het allemaal gaat inhouden.
quote:De kans op een vertrek van Bilal Basacikoglu bij Feyenoord is weer een stukje groter geworden. In Turkije duiken woensdag berichten over een naderende deal met Trabzonspor.
De Turkse subtopper is de laatste dagen concreet geworden voor de 21-jarige aanvaller, die sinds de zomer van 2014 in De Kuip speelt. Het boulevardmedium Sabah meldt woensdag dat Basacikoglu in eerste instantie op huurbasis de overstap naar Trabzonspor kan maken.
Bevalt hij, dan wil de club uit Trabzons hem definitief overnemen. Het is de vraag of Feyenoord aan zo'n constructie gaat meewerken, ook omdat trainer Giovanni van Bronckhorst regelmatig gebruik maakt van Basacikoglu. Hij heeft een contract tot medio 2018 bij Feyenoord.
Vorige week werd al gemeld dat Ersun Yanal, de trainer van Trabzonspor, hoogstpersoonlijk naar Rotterdam was afgereisd om met Basacikoglu te praten. De aanvaller, jeugdinternational van Turkije, zou een overstap wel zien zitten.
Aan de andere kant, zijn ze al ooit in deze fase geweest?quote:Op woensdag 1 juni 2016 13:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kunnen we die mooi aan de bestaande soap toevoegen.
In 2030 staat er nog steeds geen nieuw stadion
HNS was al veel verder en de renovatie variant was ook verder.quote:Op woensdag 1 juni 2016 14:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Aan de andere kant, zijn ze al ooit in deze fase geweest?
Er moet nu wel iets geks gebeuren wil het niet meer doorgaan denk ik.
De gemeente is al aan boord toch?quote:Op woensdag 1 juni 2016 14:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
HNS was al veel verder en de renovatie variant was ook verder.
Er is nog niet 1 cijfer bekend.
De gemeente is een partij die nu al betrokken is omdat het nu niet alleen om het stadion gaat maar om het hele gebied. Als straks de cijfers bekend worden hoeveel de gemeente moet gaan betalen, kunnen ze gewoon nog afhaken (en gezien de kneuzen die er in die gemeente zitten zou dat niet heel bijzonder zijn).quote:
Dat hele gebiedsplan valt of staat natuurlijk wel met het stadion, dus deze keer zijn ze vastberaden de plannen ook daadwerkelijk door te voeren. Volgens mij is er al wel een inschatting van de kosten gemaakt, als dat onwenselijk was zou de gemeente al lang zijn afgehaakt.quote:Op woensdag 1 juni 2016 14:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
De gemeente is een partij die nu al betrokken is omdat het nu niet alleen om het stadion gaat maar om het hele gebied. Als straks de cijfers bekend worden hoeveel de gemeente moet gaan betalen, kunnen ze gewoon nog afhaken (en gezien de kneuzen die er in die gemeente zitten zou dat niet heel bijzonder zijn).
Tenminste, dat is hoe ik het allemaal begrijp..
De prognose is 6/7 jaar inderdaad.quote:Op woensdag 1 juni 2016 14:38 schreef RijstNatie het volgende:
dat stadion staat er over 5 jaar nog niet...
Zou hem alleen verkopen.quote:
Ga je eens inlezen in de werking van de (lokale) politiek. Allesbehalve in kannen en kruiken dit gebeuren: juist extreem veel scepsis jegens Feyenoord.quote:Op woensdag 1 juni 2016 14:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat hele gebiedsplan valt of staat natuurlijk wel met het stadion, dus deze keer zijn ze vastberaden de plannen ook daadwerkelijk door te voeren. Volgens mij is er al wel een inschatting van de kosten gemaakt, als dat onwenselijk was zou de gemeente al lang zijn afgehaakt.
Dat is hoe ik het begrijp
Dit. Dergelijke plannen worden ambtelijk besproken met projectontwikkelaars en medefinanciers. Vaak zit de wethouder erbij voor de vorm en omdat het zijn prestigeprojectje is.quote:Op woensdag 1 juni 2016 22:42 schreef TVKijkert het volgende:
[..]
Ga je eens inlezen in de werking van de (lokale) politiek. Allesbehalve in kannen en kruiken dit gebeuren: juist extreem veel scepsis jegens Feyenoord.
Hmm, zit wat in. Deze keer heb ik er wel meer vertrouwen in.quote:Op woensdag 1 juni 2016 22:49 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dit. Dergelijke plannen worden ambtelijk besproken met projectontwikkelaars en medefinanciers. Vaak zit de wethouder erbij voor de vorm en omdat het zijn prestigeprojectje is.
In het gunstigste geval heeft de gemeenteraad (die uiteindelijk de kosten in de begroting moet goedkeuren) toestemming gegeven om bepaalde opties te onderzoeken.
Maar dat betekent in deze fase nog niets, alleen al niet omdat er zoveel verschillende financieringsvormen en -opties zijn dat de daadwerkelijke kosten voor de gemeente nu nog volstrekt onduidelijk zijn.
quote:Op woensdag 1 juni 2016 23:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hmm, zit wat in. Deze keer heb ik er wel meer vertrouwen in.
Niets nieuws, maar het blijft wel een pijnlijk fenomeen.quote:Feyenoord ontving de afgelopen jaren honderd miljoen euro minder voor de eigen kweek dan Ajax. Hoe kan het toch dat de Rotterdammers veel minder geld ontvangen voor de jeugdspelers?
In de zoektocht naar een antwoord sprak Voetbal International met een aantal zaakwaarnemers.
''Voor mij betekent Feyenoord veel. Veel mensen in Nederland hebben dat ook, maar eenmaal over de grens bestaat Feyenoord bijna niet", meent Wessel Weezenberg, de zaakwaarnemer van Jordy Clasie. "Daar kennen ze Ajax en een beetje PSV. Als ik dat in Rotterdam zeg, worden ze boos."
Mohammed Sinouh van de Stellar Group is in gesprek met het weekblad van mening dat de aanpak in Rotterdam niet altijd de juiste is. ''Het probleem van Feyenoord is dat ze jeugdspelers vaak wat klein houden", beweert Sinouh.
"Iedereen weet toch hoe het gaat met talenten? Ze beginnen goed en dan komt de onvermijdelijke terugval. Bij Ajax gebeurt dat net zo goed. Alleen heerst daar een cultuur van beschermen, van trots. Bij Feyenoord krijgen de eigen spelers eerder kritiek dan onvoorwaardelijke steun. Hoe het kan? Geen idee."
dus dit.quote:Op woensdag 1 juni 2016 12:16 schreef De_Pel het volgende:
Mensen die lopen te ouwetyfushoeren op Kuyt zijn echt het spoor bijster. Deze man is de ultieme belichaming Feyenoord. Dit is echt ouwetyfushoeren om het ouwetyfushoeren. En het meest bizarre hieraan is nog; de hele club is naar de klote, je hebt meer dan genoeg om over te ouwetyfushoeren.
Hier bijvoorbeeld weer een leuke: ga lekker kankeren over het feit dat PSV een jeugdspeler vastlegt die niet alleen de zoon is van een oud Feyenoord-speler, maar die ook nog eens bij BVV Barendrecht en Excelsior Maassluis speelde.
Niemand twijfelt aan de kwaliteiten van Kuyt. Tenminste, ik zie een paar domoren die afscheid van onze topscorer willen nemen, maar dat zijn er relatief weinig.quote:Op donderdag 2 juni 2016 08:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
dus dit.
Zonder Kuyt afgelopen jaar hadden we weer play offs verloren.
Berghuis inmiddels onhaalbaar.quote:Op woensdag 1 juni 2016 21:05 schreef satecl het volgende:
Wat ik trouwens ook wel een typische van Geel aankoop zou vinden: Vurnon Anita.
Ik ga nu even goed op die Berghuis letten.
Weer lekker een heel seizoen naar die kut turk kijkenquote:
Dat bilal niet voldoet ontkent niemand. Berghuis is echter ook type aids.quote:Op donderdag 2 juni 2016 09:13 schreef satecl het volgende:
[..]
Weer lekker een heel seizoen naar die kut turk kijkenBilalgod Renjerotshowgenot
Berghuis niet goed genoeg vinden maar Toornstra wel goed genoeg vinden.quote:Op donderdag 2 juni 2016 09:15 schreef TVKijkert het volgende:
[..]
Dat bilal niet voldoet ontkent niemand. Berghuis is echter ook type aids.
Elia en Toornstra op de flanken is relatief goed bevallen. Elia heeft toch elke wedstrijd een paar aantrekkelijke momentjes. Toornstra leefde weer helemaal op.
Ik heb uberhaupt erg weinig naar bassie gekeken dit seizoen. Ben jij niet gewoon veel bij Jong Feyenoord wezen kijken?
Lekker opportunistisch krijsen omdat Berghuis ook eens twee wedstrijden niet absoluut dramatisch speelt.quote:Op donderdag 2 juni 2016 09:19 schreef satecl het volgende:
[..]
Berghuis niet goed genoeg vinden maar Toornstra wel goed genoeg vinden.
Fijne dag verder.
Berghuis evenzo. Berghuis gaat je miljoenen kosten.quote:
Miljoenen betalen voor een huurspeler?quote:Op donderdag 2 juni 2016 09:22 schreef TVKijkert het volgende:
[..]
Berghuis evenzo. Berghuis gaat je miljoenen kosten.
Miljoenen weggooien en aids hebben, of aids hebben die je al reeds betaalt.
Moeilijk, moeilijk, moeilijk... Van Geel zijn hoofd ontploft momenteel.
Wat.quote:Op donderdag 2 juni 2016 09:15 schreef TVKijkert het volgende:
[..]
Elia heeft toch elke wedstrijd een paar aantrekkelijke momentjes.
Nee, gewoon nee.quote:Op donderdag 2 juni 2016 09:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Daarom hadden ze ook Immers moeten behouden.
Wat denk jij dat hij verdient aan salaris? Tonnen? Ik gok dat dat zomaar in de sfeer van 1 miljoen+ zit.quote:Op donderdag 2 juni 2016 09:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Miljoenen betalen voor een huurspeler?
Dat is zeker waarquote:Op donderdag 2 juni 2016 09:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Sluit dus perfect aan bij de rest van de selectie.
Omdat het een kankernsb'er is.quote:Op donderdag 2 juni 2016 09:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom post jij met een Duitse vlag?
Omdat we Duitsland aanmoedigen dit EKquote:Op donderdag 2 juni 2016 09:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom post jij met een Duitse vlag?
Wat Caland zegt dus.quote:Op donderdag 2 juni 2016 09:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Omdat we Duitsland aanmoedigen dit EK
Wat is jullie aversie tegen Duitsland?quote:Op donderdag 2 juni 2016 09:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat Caland zegt dus.
Valt me dat even van je tegen.
Ik kom uit Twente, daar nemen we ze de oorlog nog steeds kwalijk.quote:Op donderdag 2 juni 2016 09:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat is jullie aversie tegen Duitsland?
Beste volk dat je vindt over de grens.
Tja.... Twente. Eigenlijk hoop ik dat ze dat nog steeds een keer annexeren.quote:Op donderdag 2 juni 2016 09:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik kom uit Twente, daar nemen we ze de oorlog nog steeds kwalijk.
In Twente sloten ze zich massaal aan bij de Waffen SS toch?quote:Op donderdag 2 juni 2016 09:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik kom uit Twente, daar nemen we ze de oorlog nog steeds kwalijk.
Dat zou ik niet erg vinden. Ik woon nu toch in Salland.quote:Op donderdag 2 juni 2016 09:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tja.... Twente. Eigenlijk hoop ik dat ze dat nog steeds een keer annexeren.
Geen idee. Mijn opa niet in elk geval. Die heeft altijd verhalen genoeg dat ie de Duitsers heeft lopen trollen in die tijd (en daar luister ik graag naarquote:Op donderdag 2 juni 2016 09:42 schreef Sloggi het volgende:
[..]
In Twente sloten ze zich massaal aan bij de Waffen SS toch?
Je weet zeker dat 'ie daarmee niet bedoelde dat 'ie vanaf de wachttoren Duitse joden met zijn Luger opjoeg?quote:Op donderdag 2 juni 2016 09:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat zou ik niet erg vinden. Ik woon nu toch in Salland.
[..]
Geen idee. Mijn opa niet in elk geval. Die heeft altijd verhalen genoeg dat ie de Duitsers heeft lopen trollen in die tijd (en daar luister ik graag naar).
Ja.quote:Op donderdag 2 juni 2016 09:51 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Je weet zeker dat 'ie daarmee niet bedoelde dat 'ie vanaf de wachttoren Duitse joden met zijn Luger opjoeg?
If so, is het wel van waardeloze kwaliteit.quote:Op donderdag 2 juni 2016 09:52 schreef Sloggi het volgende:
Even iets anders: zou Feyenoord ook een dopingprogramma hebben?
SPT / Doping #121 -Ram is op zoek naar personeel!quote:Op donderdag 2 juni 2016 10:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
If so, is het wel van waardeloze kwaliteit.
Maar ook dat past weer prima bij Feyenoord
Zeiksnol. Hij neemt een paar keer zijn kinderen mee, boe fucking hoe.quote:Op donderdag 2 juni 2016 09:03 schreef TVKijkert het volgende:
[..]
Als persoon is kuyt gewoon EXTREEM vermoeiend.
De enige die nog vermoeiender is qua interviews, is Gio. Die man zegt écht helemaal niks zinnigs. Bij Dirk heb je soms nog het idee dat ie het echt meent. Gio heeft totaal geen zelfreflectie en lult altijd maar wat in de rondte.quote:Op donderdag 2 juni 2016 11:14 schreef Caland het volgende:
Ik sla de interviews met Kuyt altijd over. Daardoor snij ik een stuk minder in mezelf, dat is echt fantastisch.
En dan een Jan-Joost van Gangelen ernaast. Heerlijke start van de zondag.quote:Op donderdag 2 juni 2016 11:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De enige die nog vermoeiender is qua interviews, is Gio. Die man zegt écht helemaal niks zinnigs. Bij Dirk heb je soms nog het idee dat ie het echt meent. Gio heeft totaal geen zelfreflectie en lult altijd maar wat in de rondte.
Liever dit dan dat hij weer een trein kaapt.quote:Op donderdag 2 juni 2016 11:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De enige die nog vermoeiender is qua interviews, is Gio. Die man zegt écht helemaal niks zinnigs. Bij Dirk heb je soms nog het idee dat ie het echt meent. Gio heeft totaal geen zelfreflectie en lult altijd maar wat in de rondte.
3/10quote:Op donderdag 2 juni 2016 11:33 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Liever dit dan dat hij weer een trein kaapt.
Waarvan akte.quote:Op donderdag 2 juni 2016 11:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ga jou blocken zolang je die lijpe vlag nog als ui hebt.
Ik ervaar dit echt totaal anders.quote:Op donderdag 2 juni 2016 11:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik wil dit ook, maar ik heb geen abo.quote:Op donderdag 2 juni 2016 11:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik ga jou blocken zolang je die lijpe vlag nog als ui hebt.
Okquote:Op donderdag 2 juni 2016 11:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vind 'm altijd correct en gewoon normaal antwoord geven.
Ja, daar heb je niet van terug he. Dan ga je maar weer metquote:
Ik zou zeggen zoek eens wat interviews van 'm op en bekijk ze. Hopelijk kan je ze afkijken zonder in slaap te vallen maar hij gebruikt zoveel woorden en zegt gewoon geen ene tyfus. Daar valt verder weinig aan te winnen.quote:Op donderdag 2 juni 2016 11:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, daar heb je niet van terug he. Dan ga je maar weer metstrooien. Doe jij ALTIJD als je discussies niet kan winnen.
Welke trainer zegt er wel wat inhoudelijks? Als je dat gaat verwachten kan je elke trainer wel afserveren.quote:Op donderdag 2 juni 2016 11:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat doet ie overigens gewoon netjes idd. Maar hij zegt gewoon nooit wat. Praat veel, heel veel, maar zegt geen donder.
Ik vond Koeman altijd wel een degelijk verhaal hebben. Rutten mist gewoon de uitstraling maar die man kon het ook redelijk verwoorden waarbij Gio slechts goed is in één ding ; clichés uit de kast trekken en daar eindeloos op voort te borduren.quote:Op donderdag 2 juni 2016 11:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Welke trainer zegt er wel wat inhoudelijks? Als je dat gaat verwachten kan je elke trainer wel afserveren.
Koeman wel ja, maar dat is wat mij betreft echt een uitzondering. Rutten oneens.quote:Op donderdag 2 juni 2016 11:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vond Koeman altijd wel een degelijk verhaal hebben. Rutten mist gewoon de uitstraling maar die man kon het ook redelijk verwoorden waarbij Gio slechts goed is in één ding ; clichés uit de kast trekken en daar eindeloos op voort te borduren.
Als je ergens stelling in neemt loop je kans dat je iemand tegen de schenen schopt. Misschien is Gio opgevoed dat dat niet netjes is. Hij vermijdt elke controverse. Tenminste, in het openbaar. Ik weet niet of hij in de kleedkamer wél losgaat, of tegen kkgeel. Denk het niet eigenlijk.quote:Op donderdag 2 juni 2016 11:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik vond Koeman altijd wel een degelijk verhaal hebben. Rutten mist gewoon de uitstraling maar die man kon het ook redelijk verwoorden waarbij Gio slechts goed is in één ding ; clichés uit de kast trekken en daar eindeloos op voort te borduren.
Zie jij het voor je, een withete Gio?quote:Op donderdag 2 juni 2016 12:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je ergens stelling in neemt loop je kans dat je iemand tegen de schenen schopt. Misschien is Gio opgevoed dat dat niet netjes is. Hij vermijdt elke controverse. Tenminste, in het openbaar. Ik weet niet of hij in de kleedkamer wél losgaat, of tegen kkgeel. Denk het niet eigenlijk.
"Ik ben teleurgesteld, tuurlijk. Aan de andere kant weet je dat zulke dingen kunnen gebeuren. Maar daar kunnen we weer van leren met zijn allen."quote:Op donderdag 2 juni 2016 12:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zie jij het voor je, een withete Gio?
Volgens mij als je voor zijn ogen zijn wijf een dikke veeg geeft, analyseert ie het nog weg.
Misschien. Misschien. Misschien. Misschien. Misschien. Misschien. Misschien. Misschien. Misschien. Misschien. Misschien. Misschien. Misschien. Misschien. Misschien. Misschien.quote:Op donderdag 2 juni 2016 12:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je ergens stelling in neemt loop je kans dat je iemand tegen de schenen schopt. Misschien is Gio opgevoed dat dat niet netjes is. Hij vermijdt elke controverse. Tenminste, in het openbaar. Ik weet niet of hij in de kleedkamer wél losgaat, of tegen kkgeel. Denk het niet eigenlijk.
En misschien is hij ook wel enorm onzeker over zijn (gebrek aan) visie. En krijgt hij liever het verwijt dat hij nietszeggend is dan dat hij er geen kijk op heeft als trainer.
twitter:KuipTalk twitterde op donderdag 02-06-2016 om 12:08:31Hearing that a Feyenoord scout watched Poland - Holland yesterday for Karol Linetty, Mariusz Stepinski and Steven Berghuis. reageer retweet
quote:Op donderdag 2 juni 2016 12:18 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Misschien. Misschien. Misschien. Misschien. Misschien. Misschien. Misschien. Misschien. Misschien. Misschien. Misschien. Misschien. Misschien. Misschien. Misschien. Misschien.
Voor alleen die laatste dus.quote:Op donderdag 2 juni 2016 12:28 schreef Scrummie het volgende:
twitter:KuipTalk twitterde op donderdag 02-06-2016 om 12:08:31Hearing that a Feyenoord scout watched Poland - Holland yesterday for Karol Linetty, Mariusz Stepinski and Steven Berghuis. reageer retweet
Blijkbaar heeft het lage baltempo van het eerste elftal anderen op ideeën gebracht.quote:Feyenoord gaat in het komend seizoen van start met Feyenoord OldStars, een groep van spelers vanaf 55 jaar die via Walking Football (wandelend voetballen) wekelijks in actie komt bij voetbalvereniging DRL.
Walking Football
Bij Walking Football wordt in wandeltempo op een kwart veld gespeeld. Deze voetbalvorm houdt in dat er tijdens een partijtje niet wordt gerend. Er mogen geen slidings gemaakt worden en de bal mag niet boven heuphoogte komen. Via Walking Football kun je een leven lang van voetbal blijven genieten, aldus de KNVB.
Rot op hoor.quote:Op donderdag 2 juni 2016 09:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Omdat we Duitsland aanmoedigen dit EK
quote:Op donderdag 2 juni 2016 20:13 schreef Caland het volgende:
http://www.vi.nl/premium-(...)dna-veranderen-1.htm
Aardig (gratis) stuk in de VI deze week.
Volledig mee eens, helaas, vooral met de vetgedrukte zin.quote:Wat dat betreft kun je je afvragen of Feyenoord wel zo slim heeft gehandeld in de zaak-Vilhena. PSV ging twee jaar geleden met Depay en Wijnaldum om de tafel zitten, brak het salarisplafond open zodat beide spelers een sterk verbeterd contract konden tekenen en kwam overeen dat ze een jaar later zouden worden verkocht. Resultaat: twee tevreden spelers in de selectie die zich gewaardeerd voelden. De club werd een seizoen later kampioen en uiteindelijk verkocht PSV Depay en Wijnaldum met veel winst aan Manchester United en Newcastle United. Iedereen blij. Als je dat vergelijkt met Tonny Vilhena en Feyenoord: moeizame onderhandelingen over een nieuw contract en een club die maar naar buiten blijft brengen dat de speler zo veel geld vraagt. Het resultaat: een ontevreden voetballer die de eerste maanden onder zijn niveau presteert en uiteindelijk voor niets de deur uitloopt. Allemaal verliezers. En waarom? In Rotterdam wordt dan geroepen dat Vilhena eerst moet presteren voordat hij zo’n topcontract verdient, maar wat had Depay dan bewezen bij PSV? Uiteindelijk draait het om vertrouwen in je eigen talenten, dat uitdragen naar buiten en een gezonde koopmansgeest. Bij Feyenoord zijn de eigen talenten snotneuzen die nog niks hebben bewezen. Bij PSV en Ajax worden ze behandeld als pareltjes en Godenzonen.
Behalve dan dat zowel Depay als Wijnaldum veel meer potentieel hebben dan Vilhena, én ze bij een club zaten waar sowieso al een aanzienlijk hoger bedrag kan worden gecasht voor spelers dan Feyenoord.quote:Op donderdag 2 juni 2016 20:28 schreef heiden6 het volgende:
[..]
[..]
Volledig mee eens, helaas, vooral met de vetgedrukte zin.
Dat valt te betwijfelen. Depay en Vilhena vind ik sowieso niet te vergelijken.quote:Op donderdag 2 juni 2016 21:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Behalve dan dat zowel Depay als Wijnaldum veel meer potentieel hebben dan Vilhena
Depay en Wijnaldum waren toen toch al een heel stuk verder dan Vilhena nu?quote:Op donderdag 2 juni 2016 21:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat valt te betwijfelen. Depay en Vilhena vind ik sowieso niet te vergelijken.
Dit idd.quote:Op donderdag 2 juni 2016 21:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Depay en Wijnaldum waren toen toch al een heel stuk verder dan Vilhena nu?
En qua potentiële marktwaarde kun je spelers op zich best vergelijken lijkt me.
Ik ben wel heel benieuwd hoe Vilhena zich nog gaat ontwikkelen komende jaren. Ik denk niet dat hij zo bijzonder is, maar het is wel een speler waarbij je er niet al te zeker over durft te zijn dat-ie het niet gaat redden in een grote competitie.
Mwah. Volgens mij komt Vilhena ook op een zeer respectabel aantal wedstrijden op een zeer vroege leeftijd. Daarbij vond ik Wijnaldum eigenlijk ook lang niet altijd overtuigen op het middenveld. Ook niet bij PSV in zijn eerste jaar. Vind het wel redelijk vergelijkbare spelers.quote:Op donderdag 2 juni 2016 21:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ben wel heel benieuwd hoe Vilhena zich nog gaat ontwikkelen komende jaren. Ik denk niet dat hij zo bijzonder is, maar het is wel een speler waarbij je er niet al te zeker over durft te zijn dat-ie het niet gaat redden in een grote competitie.
Wijnaldum had toen al 12 interlands gespeeld, waaronder 7 op het WK, al 21 wedstrijden Europees met PSV en was al 23. Hij hoorde daar gewoon bij de sterkhouders. Dat is wel wat anders dan Vilhena hoor.quote:Op donderdag 2 juni 2016 21:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah. Volgens mij komt Vilhena ook op een zeer respectabel aantal wedstrijden op een zeer vroege leeftijd. Daarbij vond ik Wijnaldum eigenlijk ook lang niet altijd overtuigen op het middenveld. Ook niet bij PSV in zijn eerste jaar. Vind het wel redelijk vergelijkbare spelers.
Bedoelde ook meer op de leeftijd die Vilhena nu heeft.quote:Op donderdag 2 juni 2016 22:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wijnaldum had toen al 12 interlands gespeeld, waaronder 7 op het WK, al 21 wedstrijden Europees met PSV en was al 23. Hij hoorde daar gewoon bij de sterkhouders. Dat is wel wat anders dan Vilhena hoor.
Haha deze man!quote:Op donderdag 2 juni 2016 22:44 schreef cofox het volgende:
Dat hele Feyenoord City bullshit zal uiteindelijk tot de ondergang leiden van Feyenoord. Dit kk bestuur zou zijn hersens eens moeten gebruiken Vitesse en Twente all the way
In een wat verder verleden is Van Persie ook op een rottige manier vertrokken.. dat vind ik een beter voorbeeld dan Vilhena, omdat die niet zo bijzonder is.quote:Op donderdag 2 juni 2016 20:28 schreef heiden6 het volgende:
[..]
[..]
Volledig mee eens, helaas, vooral met de vetgedrukte zin.
quote:Financieel kan Feyenoord vanzelfsprekend niet wedijveren met het pakket dat Wolfsburg op dit moment te bieden heeft. In de huidige selectie is Kuyt de best verdienende speler, maar ook die deed in vergelijking met zijn periode bij Fenerbahçe een flinke stap terug. Dost heeft een salaris dat wordt geschat op meer dan drie miljoen euro. Maar het grote voordeel voor hem is dat hij bij een volgende stap na Feyenoord weer een klapper zou kunnen maken. Op dit moment is zijn marktwaarde juist gekelderd en staan de grote clubs niet in de rij.
Jaaaa, gewoon weer proberenquote:Op vrijdag 3 juni 2016 00:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord wil Bas Dost als aanvalsleider voor het komende seizoen. De Telegraaf meldt het, dus dan is het zo.
Telegraaf.
[..]
Is dit niet ook gewoon weer een teken dat Kuyt op 10 zal spelen komend seizoen?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 00:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jaaaa, gewoon weer proberen
Zou wel een goeie zijn natuurlijk ALS ie komt.
In ieder geval niet in de spits. Ik denk stiekem dat ze niet meer op hem durven te bouwen vanwege zijn leeftijd. Het kan natuurlijk best dat ie aan het eind van het seizoen geen 90 minuten meer aankan en teveel snelheid heeft ingeleverd om nog te functioneren in een top-3 team.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 00:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is dit niet ook gewoon weer een teken dat Kuyt op 10 zal spelen komend seizoen?
De enige positie die ik goed voor hem vind, is de spits. Een trage speler op de vleugels heeft geen zin en op 10 heeft hij de voetballende kwaliteiten niet die voor een 10 vereist zijn. Kuyt heeft ook gewoon als een botte boer gereageerd toen hij door Gio een keer eraf werd gehaald. Ietwat uit zijn rol van dorpspastoor gekropen destijds.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 01:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In ieder geval niet in de spits. Ik denk stiekem dat ze niet meer op hem durven te bouwen vanwege zijn leeftijd. Het kan natuurlijk best dat ie aan het eind van het seizoen geen 90 minuten meer aankan en teveel snelheid heeft ingeleverd om nog te functioneren in een top-3 team.
Ik hoop natuurlijk dat ie er nog een keer 20 inschiet, maar dat lijkt me sterk en veel andere voetballende kwaliteiten heeft ie niet meer. Wel een hele belangrijke speler voor het team opzich natuurlijk.
Televaag is over het algemeen beter geïnformeerd over Feyenoord dan bijvoorbeeld het AD.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 00:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord wil Bas Dost als aanvalsleider voor het komende seizoen. De Telegraaf meldt het, dus dan is het zo.
Telegraaf.
[..]
Klopt, er is ook wel vaker geopperd hier om af te stappen van dat stugge 4-3-3, maar Gio lijkt daar absoluut niet aan te willen tornen. Ik zie hoogstens een 5-3-2 nog wel gebeuren, wat natuurlijk ook een tweespitsensysteem is, maar 4-4-2 zal Gio niet snel doen.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 01:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De enige positie die ik goed voor hem vind, is de spits. Een trage speler op de vleugels heeft geen zin en op 10 heeft hij de voetballende kwaliteiten niet die voor een 10 vereist zijn. Kuyt heeft ook gewoon als een botte boer gereageerd toen hij door Gio een keer eraf werd gehaald. Ietwat uit zijn rol van dorpspastoor gekropen destijds.
Het is een vaststaand feit dat hij in de basis staat, maar dan zou ik Feyenoord eerder adviseren om over te schakelen naar een 4-4-2 met Kuyt om Dost heen. Dat werkt veel beter dan dat je hem bombardeert tot 10. Normaal gesproken hoort het een verbindingsstuk tussen middenveld en aanval te zijn, die 10. Daar heb je naar mijn idee naast techniek ook wel een redelijk loopvermogen voor nodig. Dat heeft hij gewoon niet.
Alles bij Feyenoord moet eigenlijk veel beter dan het voorgaande seizoen. De defensieve organisatie, het aanvalsspel, het aankoopbeleid, doorselectie. Voor Feyenoordfans is het te hopen dat dat kwartje eindelijk gevallen is, anders kan het weer een lang seizoen worden. Afdruipen bij Sparta, Excelsior en PEC Zwolle wil niemand.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 01:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Klopt, er is ook wel vaker geopperd hier om af te stappen van dat stugge 4-3-3, maar Gio lijkt daar absoluut niet aan te willen tornen. Ik zie hoogstens een 5-3-2 nog wel gebeuren, wat natuurlijk ook een tweespitsensysteem is, maar 4-4-2 zal Gio niet snel doen.
We gaan het allemaal zien de komende maanden. Ik hoop vooral dat er een beetje snel zaken wordt gedaan, zodat je een keer gewoon klaar bent als de competitie begint. Gelukkig hoeven we geen Europese voorronden te spelen.
Tja, ik heb me er alweer op voorbereid dat het niets gaat worden, dan valt het in ieder geval niet tegen. Ik heb zelfs een baantje genomen waardoor ik iedere zondagswedstrijd ga missen. Niet van harte, maar ik heb echt bijna iedere week weer 90 minuten naar aids zitten kijken dit jaar, dan verdien ik liever wat broodnodige centen.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 01:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alles bij Feyenoord moet eigenlijk veel beter dan het voorgaande seizoen. De defensieve organisatie, het aanvalsspel, het aankoopbeleid, doorselectie. Voor Feyenoordfans is het te hopen dat dat kwartje eindelijk gevallen is, anders kan het weer een lang seizoen worden. Afdruipen bij Sparta, Excelsior en PEC Zwolle wil niemand.
Telegraaf word beter gevoed door Gudde dan het AD inderdaad..quote:Op vrijdag 3 juni 2016 01:10 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Televaag is over het algemeen beter geïnformeerd over Feyenoord dan bijvoorbeeld het AD.
Alweerquote:Op vrijdag 3 juni 2016 00:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Telegraaf.
[..]
Goed stuk.quote:Op donderdag 2 juni 2016 20:13 schreef Caland het volgende:
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 00:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Telegraaf.
[..]
Dit ja. Man man man. En Dost heeft een miljoenensalaris nodig natuurlijk, maar voor aankopen is alles mogelijk.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 07:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Telegraaf word beter gevoed door Gudde dan het AD inderdaad..
Wat een toeval ook weer, op de dag dat ze vergaderen over de positie van van Geel.
Staat in de tekst, ze zullen hem minder betalen. Hij kan zicht echter weer in de kijker spelen van grote(re) clubs en dan een nieuwe financiële klapper maken.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 09:36 schreef PicoMMP het volgende:
Hoe wil Feyenoord Dost betalen dan? Die verdient drie miljoen per jaar.
Beetje naïef om te denken dat hij daar zelf ook zo over denkt. Gaat dan in de Eredivisie voor een paar ton netto spelen en raakt vervolgens weer eens geblesseerd. Weg carrière.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 09:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Staat in de tekst, ze zullen hem minder betalen. Hij kan zicht echter weer in de kijker spelen van grote(re) clubs en dan een nieuwe financiële klapper maken.
Of hij gaat naar de woestijn meteen bakken geld scheppen.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 09:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Staat in de tekst, ze zullen hem minder betalen. Hij kan zicht echter weer in de kijker spelen van grote(re) clubs en dan een nieuwe financiële klapper maken.
Ik denk dat ze hopen op een beetje eergevoel ofzo. Maar goed, voor mij mag hij wegblijven. Het is niet zo dat onze buitenspelers tientallen bruikbare voorzetten per wedstrijd afleveren zoals hij bij Heerenveen wel kreeg.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 09:39 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Of hij gaat naar de woestijn meteen bakken geld scheppen.
in welke kijker? knvb beker ofzo? Vorig jaar nog Champions League. Yoquote:Op vrijdag 3 juni 2016 09:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hij speelt nu toch bijna niet? Hoopt waarschijnlijk op een Pellè scenario of iets dergelijks.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 09:44 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
in welke kijker? knvb beker ofzo? Vorig jaar nog Champions League. Yo
Mwaa Dost zou een goeie aanwinst zijn,quote:
Dost en Guidetti gouden koppel. HOPEN!!!!!!quote:Op vrijdag 3 juni 2016 10:22 schreef Caland het volgende:
Dat Dost gerucht is zo mogelijk nog vermoeiender dan het gezeik van Pleun als Jansen weer eens een goal heeft gescoord.
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 10:22 schreef Caland het volgende:
Dat Dost gerucht is zo mogelijk nog vermoeiender dan het gezeik van Pleun als Jansen weer eens een goal heeft gescoord.
Je moet het ook een beetje in verhouding, wij zouden ook 20 mil. voor Vilhena gaan vangen.quote:Op donderdag 2 juni 2016 22:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wijnaldum had toen al 12 interlands gespeeld, waaronder 7 op het WK, al 21 wedstrijden Europees met PSV en was al 23. Hij hoorde daar gewoon bij de sterkhouders. Dat is wel wat anders dan Vilhena hoor.
Categorie 1 zul je bedoelen.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 10:40 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Je moet het ook een beetje in verhouding, wij zouden ook 20 mil. voor Vilhena gaan vangen.
Maar je moet je als organisatie wel achter de oren krabben als zich iedere keer hetzelfde scenario voordoet bij je jeugdspelers.
En vervolgens kloppen we weer aan bij het niveautje Van der Heijden Veijnovic, met die beleid is het wachten tot je weer in categorie 2 of 3 zit.
Ohja, dat systeem werkt precies andersomquote:
Wel met Bellamy volgens mij.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 11:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Heeft hij bij Liverpool nog samengespeeld met de vampier?
Suarez? Zeker wel ja.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 11:53 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Heeft hij bij Liverpool nog samengespeeld met de vampier?
JA GODVERDOMME ZEGquote:Op vrijdag 3 juni 2016 12:03 schreef H.FR het volgende:
Wat moeten we mou weer met nog zo'n oude speler? En ook weer een middenvelder. En alsof die nou in de salariskosten goedkoper is dan Vilhena
Even Chelsea vervangen door Fenerbahçe, Fenerbahçe door Feyenoord, en het persbericht is alweer klaarquote:Raúl Meireles voltooide maandagavond zijn overstap van Fenerbahçe naar Feyenoord en kan niet wachten om prijzen te winnen met de Nederlandse topclub. De 29-jarige middenvelder wordt in Rotterdam herenigd met Dirk Kuijt, met wie hij eerder bij Fenerbahçe speelde.
'Bij Liverpool heb ik een prachtig seizoen beleefd met Kuijt. Hij heeft me veel verteld over Feyenoord en moedigde me aan om de stap te maken', vertelde Raúl Meireles bij zijn presentatie. 'Ik heb veel vrienden die in Nederland spelen. Kuijt heeft diverse malen verteld dat Rotterdam een prachtige stad is. De vooruitzichten maken me erg opgewonden.'
'Ik kan niet wachten om te beginnen. Feyenoord is net zo groot als Chelsea, Liverpool en FC Porto. Het is een grote club, iedereen kent de geschiedenis van de club. Ik ben zelf een teamspeler en hou van winnen, maar de winst van het team staat daarin altijd voorop.'
Raúl Meireles kon de afgelopen twee seizoenen de verwachtingen niet waarmaken in Turkije. In de zomer van 2010 nam Liverpool de nu 62-voudig international van Portugal (acht doelpunten) voor dertien miljoen euro over van FC Porto en een jaar later stapte hij voor hetzelfde bedrag over naar Chelsea, maar ook daar werd het geen groot succes.
Aardig? Als ik de centen van een Pim Blokland had, zou een een vrachtwagen vol van die dingen bij het maasgebouw laten legen, samen met een dringend verzoek aan Van Geel om te vertrekken. Alleen het stukje over "druk" en de open dag / helicopter / valse hoop vind ik compleet onzinnig. Het is de hoogste tijd dat er héél veel gaat veranderen in de top van de club, wil je de toko ooit nog vlottrekken.quote:Op donderdag 2 juni 2016 20:13 schreef Caland het volgende:
Ze liepen misschien een stukje voor, maar Wijnaldum was dan ook 2 jaar ouder dan Vilhena. Depay ontwikkelde zich ineens explosief, maar het is niet alsof hij jaren voorsprong had.quote:Op donderdag 2 juni 2016 21:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Klopt, maar je moet Wijnaldum van 23 natuurlijk ook niet vergelijken met Vilhena van 21.quote:Op donderdag 2 juni 2016 22:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nog even naast de 3 miljoen die hij daar vangt, is ook zijn transfersom, ondanks een 1 jarig contract, gewoon veel te hoog. transfermarkt.de schat hem op 7,5 miljoen. Natuurlijk is hij een hele stap voorwaarts ten opzichte van Kramer, en voor een miljoen of 4 zie ik hem best graag komen, maar hij lijkt me in elk mogelijk opzicht onhaalbaar.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 00:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Telegraaf.
[..]
quote:Op vrijdag 3 juni 2016 07:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Telegraaf word beter gevoed door Gudde dan het AD inderdaad..
Wat een toeval ook weer, op de dag dat ze vergaderen over de positie van van Geel.
in 2015/2016 toch nog 22 wedstrijden meegedaan, valt mee. Ook 8 doelpunten in 1364 minuten is nog wel redelijk. Mocht hij in Nederland een vol seizoen mee kunnen doen haal je er minimaal 20 doelpunten mee binnen, waarschijnlijk meer.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 09:38 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Beetje naïef om te denken dat hij daar zelf ook zo over denkt. Gaat dan in de Eredivisie voor een paar ton netto spelen en raakt vervolgens weer eens geblesseerd. Weg carrière.
Dan kan hij beter elders geblesseerd zitten wezen, voor veel meer geld. Dost komt echt niet.
Godsamme manquote:Op vrijdag 3 juni 2016 10:42 schreef satecl het volgende:
Rick van der Meer maakt deze zomer de overstap van Feyenoord naar FC Utrecht. De speler sluit aan bij de selectie van Jong Utrecht, dat na het kampioenschap in de beloftencompetitie komend seizoen uit komt in de Jupiler League, zo bevestigen de Domstedelingen op hun officiële website.
Hoofdtrainer Erik ten Hag over Van der Meer: “Rick kan zowel in de verdediging als op het middenveld spelen. Het is een speler met voetballend vermogen, goede passing en een goed spelinzicht”
Rick van der Meer startte zijn voetballoopbaan bij Excelsior Maassluis, en zat sinds 2010 in de Feyenoord opleiding. Tevens is hij al diverse keren uitgekomen voor diverse nationale jeugdselecties. Afgelopen winter ging hij nog met het eerste van Feyenoord op trainingskamp in Portugal.
Utrecht gaat dus ook de JL in. Wat zijn we ook een armoedig clubje zo
Je vraagt je toch oprecht af waarom die figuren nog wél achter Geel blijven staan. Misschien dat die Mevrouw van Geel ook onder de sneltoets hebben staan en het wel fijn vinden om te weten wanneer Martin aan het werk is?quote:Vrijdag komt de Raad van Commissarissen van Feyenoord bij elkaar om onder andere het functioneren van Martin van Geel te bespreken. De ene helft van de RvC, bestaande uit vijf personen, wil dat Van Geel vertrekt. De andere helft wil dat de technisch directeur blijft.
Rob Slotboom en Pim Blokland vertegenwoordigen de RvC namens de Vrienden van Feyenoord. Volgens het duo mag Van Geel per komend seizoen vertrekken, zo meldt het Algemeen Dagblad. William Bontes, Gerard Moussalt en Garard Hoetmer zien de technische man het liefst blijven. De ochtendkrant meldt dat de club alleen nog aanspraak kan maken op een financiële injectie van de Vrienden van Feyenoord, indien Van Geel vertrekt.
De leden van de Vrienden van Feyenoord hekelen het aankoopbeleid van Van Geel. Sinds de Rotterdammers weer financiële ruimte hebben, vallen de aankopen 'vrijwel allemaal tegen'. Een grote ergernis is ook dat er te weinig doorstroming is vanuit de zo beroemde jeugdopleiding. En het grootste struikelblok: de achterstand op Ajax en PSV is nu vele malen groter dan toen Feyenoord financieel aan de grond zat.
Hardop gelachen.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:45 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Klopt, maar je moet Wijnaldum van 23 natuurlijk ook niet vergelijken met Vilhena van 21.
21 op 21 vind ik Wijnaldum niet echt beter.
quote:
Zou prima clubje voor Manu zijn, exact zijn niveau.quote:Gerucht - Elvis Manu maakte in de zomer van 2015 de overstap van Feyenoord naar Engeland. Manu zou voor een terugkeer staan naar de Eredivisie, zo meldt The Huddersfield Daily. De aanvaller staat nu nog onder contract bij Brighton & Hove Albion. De oud-Feyenoorder heeft daar nog een contract tot medio 2018.
In Engeland is het Manu nooit gelukt om indruk te maken. Excelsior zou nu in de markt zijn om de aanvaller terug te halen naar Nederland.
Verheug me nu al op een trainingsscene: JA KEN JE KIJKEN, MET JE PAARDENMUILquote:Op vrijdag 3 juni 2016 14:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dost was toch laatst aan het klagen bij VI dat hij een hekel had aaan de voetballerij en liever niet buiten kwam in Wolfsburg omdat de lokale bevolking hem herkend dan moet hij zeker nu naar Feyenoord gaan ja.
Je vergeet zn leeftijd, maar: jep. Scheelt Salomon weer.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 13:28 schreef Scrummie het volgende:
http://www.vi.nl/nieuws/k(...)nsfer-fenerbahce.htm
[..]
Even Chelsea vervangen door Fenerbahçe, Fenerbahçe door Feyenoord, en het persbericht is alweer klaar
Ach, alsof Feyenoord dat soort fouten niet zou makenquote:Op vrijdag 3 juni 2016 15:59 schreef H.FR het volgende:
[..]
Je vergeet zn leeftijs, maar: jep. Scheelt Salomon weer.
Bedankt Hans.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 15:59 schreef H.FR het volgende:
Die Turk uit de 2e divisie heeft ergens anders getekend
Dost is gewoon een goede spits hoorquote:Op vrijdag 3 juni 2016 16:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
heel die Dost is overschat teert al heel zijn carrière op een leuk seizoen bij Heerenveen.
Omdat van Nistelrode en Klaas Konijn na een leuk jaar bij Heerenveen grote spelers werden plakte ze die verwachting ook maar op Dost. Vervolgens werd hij met van Wolfswinkel en de Jong gebombardeerd tot nieuwe hoop in de spits voor het Nederlands elftal iets wat alle drie nooit waar hebben gemaakt.
Typische van Geel aankoop die komt dus.
Heeft 1 hele goeie wedstrijd tegen Bayern gespeeld.quote:
Jij hebt alle wedstrijden van Wolfsburg gezien de afgelopen 3 jaar?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 16:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heeft 1 hele goeie wedstrijd tegen Bayern gespeeld.
Scoort bijzonder veel bij Wolfsburg.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 16:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heeft 1 hele goeie wedstrijd tegen Bayern gespeeld.
Ik wist dat die ging komen De Jong als argument.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 16:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Jij hebt alle wedstrijden van Wolfsburg gezien de afgelopen 3 jaar?
Bovendien hoef je echt niet veel te kunnen om uit te blinken in de eredivisie. Kijk naar Luuk de Jong, die heeft 10x zo weinig gepresteerd in het buitenland en doet het nu prima bij PSV.
Boussoufa gewoon niet halen en Elia daar neerzetten, juist wel een linker-centrale verdediger halen. Echt geen zin in een heel seizoen Botteghin.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 16:27 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
Van iemand anders gejat, maar pffff. Ik word echt niet vrolijk van dit elftal. Nou ben ik sowieso maar moeilijk vrolijk te krijgen over Feyenoord zolang van Geel er nog zit, dus wat dat betreft moet je mij gewoon niet zo serieus nemen.
Ik vrees dat we Vermeer niet meer gaan hebben.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 16:27 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
Van iemand anders gejat, maar pffff. Ik word echt niet vrolijk van dit elftal. Nou ben ik sowieso maar moeilijk vrolijk te krijgen over Feyenoord zolang van Geel er nog zit, dus wat dat betreft moet je mij gewoon niet zo serieus nemen.
Zou kunnen, we gaan het toch nooit zien want hij gaat niet komen.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 16:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik wist dat die ging komen De Jong als argument.
Het ding is de Jong is een heel andere persoonlijkheid die wist heel goed als het bij PSV niet ging lukken het klaar voor hem was als topspits. Ik denk dat Dost met een instelling van dat doen we wel even de competitie ingaat.
Dat zou wel een kleine ramp zijn.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 16:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vrees dat we Vermeer niet meer gaan hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou jammer zijn. Maar toch ben ik ergens nieuwsgierig hoe het met een andere keeper zou gaan. Ofzo.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 16:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik vrees dat we Vermeer niet meer gaan hebben.
Ah, valt me nu pas op dat Kongolo volgens dat plaatje vertrokken is. Ik zou Woudenberg - Kongolo - Beek - Kars achterin doen, in afwachting hoe Woudenberg de voorbereiding gaat doen.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 16:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Boussoufa gewoon niet halen en Elia daar neerzetten, juist wel een linker-centrale verdediger halen. Echt geen zin in een heel seizoen Botteghin.
Ik niet. Ik krijg nog steeds nachtmerries van Muldertje.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 17:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zou jammer zijn. Maar toch ben ik ergens nieuwsgierig hoe het met een andere keeper zou gaan. Ofzo.
Ja, maar wie zegt dat we weer een Muldertje gaan opstellen?quote:Op vrijdag 3 juni 2016 19:13 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik niet. Ik krijg nog steeds nachtmerries van Muldertje.
quote:De raad van commissarissen van Feyenoord komt vandaag bij elkaar. Hoe gaat dat college de patstelling rond de positie van Martin van Geel doorbreken? Vijf commissarissen bepalen de toekomst van Feyenoord. Ze kijken elkaar vandaag eens goed in de ogen. Hoe nu verder? Dat is de grote vraag.
Namens de vermogende Vrienden van Feyenoord is in de rvc het duo Rob Slotboom en Pim Blokland geplaatst. Zij willen nog altijd zo snel mogelijk afscheid nemen van technisch directeur Martin van Geel. Als waakhonden van 49 procent van de aandelen is hun standpunt al veel langer duidelijk.
Commissaris William Bontes vond dat eerst ook een goed plan, maar hij begon later te twijfelen en helde over naar de andere kant. De kant waar Gerard Moussault, de vertegenwoordiger van het Stico - met 51 procent van de aandelen - en president-commissaris Gerard Hoetmer al langer zitten. Hoetmer, die een innige band zou hebben opgebouwd met de familie Van Geel, wil zijn technisch directeur niet vervangen.
Dus is er sprake van een patstelling. Het verdeelde Feyenoord staat op dit moment stil. Hoetmer, een kleine anderhalf jaar in dienst, weet dat vier weken voor de start van de voorbereiding op het nieuwe seizoen er vooral wantrouwen en ontevredenheid heerst in de Kuip.
Ik ben technisch directeur van Feyenoord en ik blijf technisch directeur van Feyenoord
Van Geel na de bekerzege
Eigenlijk zijn er maar twee scenario's mogelijk.
Bij scenario 1 voert Hoetmer alsnog uit wat volgens de Vrienden van Feyenoord al eerder in het afgelopen seizoen werd besloten. De club kiest inderdaad voor een koerswijziging en Martin van Geel vertrekt uit de Kuip. Bij voorkeur door de voordeur, maar dat is geen must.
Bij scenario 2 komt de club in een storm terecht. Van Geel blijft zitten waar hij zit. Zoals hij zelf tijdens de huldiging van Feyenoord op het Rotterdamse Stadhuis al riep, toen hij een dag na de bekerwinst van camera naar camera werd gesleept. ,,Ik ben technisch directeur van Feyenoord en ik blijf technisch directeur van Feyenoord'', zei de Brabander.
De Vrienden van Feyenoord, die stuk voor stuk geen uitnodiging voor de huldiging hadden ontvangen, zien dat niet als een reële optie. Ze geven unaniem aan de club nooit te laten vallen.
Maar als er door de directie eerdaags moet worden aangeklopt voor meer financiële ruimte? Dan valt daar best over te praten. Maar wat de investeerders betreft slechts onder één voorwaarde: niet zolang Martin van Geel technisch directeur is.
Zij stellen dat, sinds er weer geld te besteden is, de aankopen vrijwel allemaal tegenvallen. Dat er sinds die tijd ook opvallend minder ruimte is voor de zo geroemde talenten uit de jeugdopleiding. En als grootste ergernis: de achterstand van Feyenoord op Ajax en PSV is vele malen groter dan in de tijd toen Feyenoord geen euro te besteden had. Ook al was de bekerwinst prachtig. Wat kan de grote baas Hoetmer dan nog doen? De twee vertegenwoordigers van de Vrienden van Feyenoord zover krijgen dat ze hun zetels in de rvc opgeven? Slotboom en Blokland kunnen daar nooit toe worden gedwongen en als ze dat uit vrije wil zouden doen, zal de VVF er volgens eigen zeggen meteen twee nieuwe pionnen met exact hetzelfde gedachtegoed neerzetten.
Alleen als de club de 49 procent aandelen terugkoopt van de VVF biedt dat kansen om van de invloed van de investeerders af te komen. Maar als algemeen directeur Eric Gudde dat nu doet, dan kan de club de komende jaren op financieel gebied nauwelijks iets realiseren.
Alle ogen zijn vandaag gericht op Hoetmer.
Ajaxiaanse soap dit.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 20:18 schreef De_Pel het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Aan dat scenario had ik eigenlijk nog niet gedacht. Ik zie het wel gebeuren dat ze ineens toch maar snel gaan terugkopen.
Daar had je niet eens aan gedacht? Dat wordt echt al 5 jaar lang tot in den treure besproken.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 20:18 schreef De_Pel het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Aan dat scenario had ik eigenlijk nog niet gedacht. Ik zie het wel gebeuren dat ze ineens toch maar snel gaan terugkopen.
Gewoon Elia op linksbuiten en dan is dit elftal een stuk beter dan het elftal van dit jaar hoor.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 16:27 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]
Bel hassani..quote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:20 schreef cofox het volgende:
Beter gaat Feyenoord ze geld in betere spelers steken!! We hebben een niks aan afgedankte Marokkaan uit Rusland en Droste![]()
![]()
![]()
Dat zeker, beter dan dit jaar. Ik moet niet zo negatief doen altijdquote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gewoon Elia op linksbuiten en dan is dit elftal een stuk beter dan het elftal van dit jaar hoor.
Zijn grappen zijn echt tenenkrommend.quote:Op vrijdag 3 juni 2016 23:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Deze grap is zó slecht dat ik medelijden met je moeder kreeg.
quote:Technisch directeur Martin van Geel en algemeen directeur Eric Gudde kunnen hun beleid bij Feyenoord voortzetten. Dat meldt De Telegraaf. De raad van commissarissen heeft de begroting van de directie voor het seizoen 2016/2017 goedgekeurd en daarmee kunnen de twee directeuren hun werk ongehinderd voortzetten.
Snel meer
Ik zie oprecht op tegen komend seizoen. Laat die zomer maar lekker lang duren.quote:
Het probleem is dat het sportief echt HEEL ERG moet tegenvallen om daadwerkelijk een exit te forceren. Dat is niet wat je hoopt als fan.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:02 schreef Oldground het volgende:
[..]
Ik zie oprecht op tegen komend seizoen. Laat die zomer maar lekker lang duren.
quote:De Raad van Commissarissen van Feyenoord heeft besloten om met de huidige directie door te gaan. Het hoogste orgaan van de club heeft gisteren tijdens een vergadering de begroting van de directie goedgekeurd.
Dat meldt De Telegraaf vandaag. Daarmee is Van Geel, die de afgelopen weken onder vuur lag, voorlopig nog verzekerd van zijn positie als technisch directeur. Algemeen directeur Eric Gudde kan zijn beleid bij Feyenoord ook voortzetten.
Want?quote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:02 schreef Oldground het volgende:
[..]
Dan wel ja.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 10:07 schreef PIETR het volgende:
[..]
Want?
Met Elia - Dost - Berghuis heb je een keurige voorhoede.
Je bedoelt geen neem ik aan? Vind het wel aardig. Tegen Polen was te zien dat Berghuis een goede voorzet in huis heeft, die Dost dan kan afmaken. Elia heeft elke wedstrijd wel een paar leuke acties in huis. Kuyt voor de afvallende ballen. Helemaal niet zo verkeerd hoor.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 10:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Qua namen klinkt zo'n aanval wel leuk, maar ik vind het een gevaarlijke combinatie.
Vaak valt het mee als je er niks van verwacht, en valt het tegen als je hoge verwachtingen hebt. Ik ben allang blij als straks het balletje weer rolt want ik vind die zomerstop maar niksquote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:02 schreef Oldground het volgende:
[..]
Ik denk dat ook een rol speelt dat ze niet weten wie het anders zou moeten doen. Dat zou ik zelf zo een twee drie ook niet weten eigenlijk.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 01:11 schreef Caland het volgende:
Al vraag ik me wel af wat het nut was geweest om nu nog een nieuwe TD aan te stellen. Rijkelijk te laat zou dat zijn.
Natuurlijk niet. Dost is voor Eredivisie een hele aardige spits (niet minder dan de Jong, Janssen of Milik, bedoel ik daarmee), maar achterin en op het middenveld heb je dan nog steeds geen kampioenswaardig elftal.quote:Op zaterdag 4 juni 2016 10:05 schreef PIETR het volgende:
Als van Geel Dost weet binnen te halen, kunnen we een serieuze gooi gaan doen naar de titel. Dost is, voor Eredivisiebegrippen, een absolute topspits.
Maar waarom zou Dost naar Feyenoord of überhaupt naar NL gaanquote:Op zaterdag 4 juni 2016 11:02 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Dost is voor Eredivisie een hele aardige spits (niet minder dan de Jong, Janssen of Milik, bedoel ik daarmee), maar achterin en op het middenveld heb je dan nog steeds geen kampioenswaardig elftal.
Maar zo fantastisch is Dost nu ook weer niet. Met Berghuis en Elia naast zich zal hij sowieso niet zo ontzettend veel nuttige ballen krijgen en een echte werker (zoals de Jong wel is) is hij niet.
Dost is een betere versie van Kramer, maar voetballend net zo beperkt.
Gaat ook nooit gebeuren natuurlijk. Als hij al naar Nederland zou willen dan naar een ploeg die CL speelt. Maar die jongen kan op genoeg plaatsen terecht. De interesse die nu vanuit Feyenoord naar buiten komt is alleen maar zodat ze straks kunnen zeggen 'Ja, we hebben het geprobeerd, maar dit soort spelers komt niet meer naar Nederland. En dus hebben we de spits van Zwolle gekocht.'quote:Op zaterdag 4 juni 2016 11:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar waarom zou Dost naar Feyenoord of überhaupt naar NL gaan
Achahbar naar Feyenoordquote:Op zaterdag 4 juni 2016 11:08 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Gaat ook nooit gebeuren natuurlijk. Als hij al naar Nederland zou willen dan naar een ploeg die CL speelt. Maar die jongen kan op genoeg plaatsen terecht. De interesse die nu vanuit Feyenoord naar buiten komt is alleen maar zodat ze straks kunnen zeggen 'Ja, we hebben het geprobeerd, maar dit soort spelers komt niet meer naar Nederland. En dus hebben we de spits van Zwolle gekocht.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |