En hier weer verder
Niemand eerder dit topic aangemaakt?
*Verbaas*
[Dit bericht is gewijzigd door cos-micV op 11-11-2000 12:19]
Desiree is om half 4 naar bed gegaan; heeft de tafel gedekt en de raampjes gepoetst(?). Daarna heeft ze nog even iets gelezen.
Ferdi en Hieke zitten (nog) niet aan tafel trouwens.
13.55 uur
Koos: "Zo jongens de laatste dag op het eerste briefje."
13.57 uur
Koos: "En morgen is het de eerste dag van het tweede briefje."
Ze zeggen dat het druk rondom het huis is.
R. suggereerd dat er misschien een familiedag is op deze zaterdag.
Verschillenden hebben hun naam horen roepen.
Verder hebben ze het over St. Maarten.
Dit 'feest' blijkt niet overal gevierd te worden in het land.
Koos vraagt zich af of de presidentverkiezingen in Amerika al geweest zijn.
Ze zitten allemaal gezellig te brunchen.
Kim zegt dat ze last heeft van een pukkeltje op haar kin.
R. : pubertje...
Kim reageerd verontwaardigd.
R. masseerd even haar nek om te laten merken dat hij het niet zo meende.
B. : R., zullen wij gezellig brood kneden ?
R. doet het keukenschort aan.
Buiten wordt gevoetbald door F. en B.
R. met een stemmetje ; ik vind je zo'n lekker wijf.
H. : ook 's ochtends ?
H. : gisteravond ook ?
H. tegen R. : lukt het poepie ?
R. : ja, schattebout.
R. nu met D. in de keuken, en gaat met een Brabants stemmetje haar prijzen.
R. : het gaat keigaaf met mij vandaag.
D. geniet van de aandacht en kijkt hoe R. brood maakt.
R. legt haar uit hoe hij het brood maakt.
Er komt een vliegtuigje erg laag over.
Ze vinden dit schitterend !
[Dit bericht is gewijzigd door Harry op 11-11-2000 16:01]
Gisteren heeft ze een cadeautje van BB1-Willem gekregen om daarmee d'r haar te blonderen.
H. : je mag Willem wel even bedanken.
D. gaat nu het haar blonderen.
Stem : wil 1 van jullie even in de DK komen ?
F. : mag ik, ik wil wel even met Marijke babbelen.
Daarna gaat op stream 1 het beeld naar de lege tuin
Koos heeft geschaakt met iemand en gewonnen. Op het nippertje zegt ie, een leuk spelletje.
Marijke roept iemand naar de DBK. Ferdi wil wel ff met haar babbelen.
Koos zit op de bank met Georgie(?) Ferdi komt terug met een heleboel blaadjes die hij voor moet lezen.
Beste bewoners, het is tijd voor een feestje. Omdat het de 11e van de 11e is. Een verkleedpartij, jullie krijgen... Geluid wordt steeds weggedraaid
Er moet ook alvast iets gemaakt voor de weekopdracht. BB stelt jullie 20 vragen en voor elke goed beantwoorde vraag... Ze doen het erom dat geluid, perfecte verbinding verder!
Vragen gaan over democratie ofzo. Iets over politiek en ze vragen het aan Koos. Ze krijgen 15 min om te overleggen, dan gaat BB ze op de bank overhoren. Waaruit bestaat het kabinet, dat is een strikvraag zegt Koos.
Ze gaan de rest van de vragen nu ook doornemen. Waar komt het woord parlement vandaan? Koos:'Droomland of Utopia'
Iets over de staten generaal, dat zijn de 1e en 2e kamer samen zegt Koos. Dat zegt de koningin bij het begin van de troonrede.
Wat werd in 1689 v Christus in Rome verboden? Iets over de 1e wereldoorlog in 1917. Vele vragen die ik half kan verstaan...
Ze zeggen dat BB zometeen een willekeurige bewoner aanwijst. Dat vindt Robin niet zo fijn, hij weet er nix van zegt ie.
Wanneer de doodstraf is afgeschaft oid. Ze lezen de vragen maar half voor, is lastig te begrijpen dus. Het is multiple choice blijkt nu, gokken dus. Want ze weten nix zeker zo te horen.
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 11-11-2000 19:22]
Het is feest !
Ze zijn over de helft...
Ze moeten iets maken ter voorbereiding op de komende weekopdracht.
De brief benadrukt de democratie in en buiten het huis.
Ze krijgen 20 vragen over het onderwerp democratie en worden over 15 minuten hierover verhoord om een feest te winnen.
>ik kreeg niet zo snel alles mee<
Ze krijgen later de beoordeling iig.
De bewoners horen ook iets buiten. Het is voor Hieke roept Ferdi.
Ik moet ff weg...
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 11-11-2000 19:46]
B: warom komt er nou niemand voor mij? kan ik ook wel gebruiken.
dezeure: precies.
B: ik wil ook
Hiek weet dus niet wie het geweest zijn, ze dacht eerste de sport school .
B: maar dan zou Farid er ook wel bij geweest zijn.
Ik moet zo weg Qt. dochter weg brengen.
Bianca tegen iemand"ga nu ff douchen, zo meteen is de patat er en dan..eh.
B: unbelievable
Dezeuree moet der haar uitspoelen. zij en Hieke gaan nu heel lief met elkaar om.
Hieke ik kon het niet goed zien maar vond het super super lief, zo iets moois, dat is toch lief man.
Hieke en Dees in de badkamer. Hieke helpt Dees met de blondeer uit d'r haar te spoelen. Hieke is blij. Dees snapt het, had zij ook toen haar moeder kwam. Hieke blij met de spandoeken. En het gesprek gaat verder over het haar van Dees. Ze roept auwww!! prikt zeker in haar ogen ofzo. Nu gaat Hieke een volgend spulletje erin masseren. Dat ruikt lekker roept Dees.
de bel sint maarten. (nee niet in BB huis)
Ik ga er van door want versta er toch geen moer van en word ziek dat D en H opeens zulke vriendinnen zijn. aargh
Hieke wordt geknuffeld door Ferdi. Wat een oppepper voor je zegt ie. Hieke:'Ja, nu jij nog zoiets...'
Ze vindt het een feest. Ferdi is weer weg en Hieke loopt in de badkamer in een zwarte badjas na te genieten. Dees staat zo te horen te douchen. Dan neemt Hieke de douche van haar over.
Wij gaan naar de keuken. Daar zitten de andere bewoners. Ze snappen niet dat er onbekende mensen buiten stonden. Misschien een onbekende aanbidder, of een fanclub...
Georgie: 'Hebben wij geen fanclub???'
Ze gaan er nog ff over door. Wat te gek, een echte boost. Nu nog McDonalds.
'De Stem' spreekt weer. Van de 20 vragen hebben ze er 7 fout. Dat betekent 13 goed, dat betekent 6 enveloppen. Daarvan mogen jullie er nu 2 uit de DBK halen. Van de week horen jullie de juiste antwoorden.
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 11-11-2000 20:16]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |