Als dit allemaal waar is, lijkt die Mattie me best een goede gozer. Wordt bedonderd tot en met en kiest er in eerste instantie voor om Kirsten en kinderen te beschermen.quote:Op woensdag 1 juni 2016 14:09 schreef DKUp het volgende:
Die doofpot was alleen maar negatief uitgevallen voor Mattie
Volwassen vent heb je niks over te zeggen als moeder.quote:Op woensdag 1 juni 2016 14:51 schreef Mula het volgende:
Ik had ook geweigerd om mee te spelen en mijn zoon de zwarte piet toegespeeld te laten krijgen.
En als volwassen vent heb je ook niks te zeggen over wat je moeder tegen haar vrienden en kennissen zegt. Dat werkt beide kanten op.quote:Op woensdag 1 juni 2016 14:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Volwassen vent heb je niks over te zeggen als moeder.
Of hij was gewoon dom en stond er niet bij stil dat als hij zonder uitleg de relatie zou verbreken hij de Zwarte Piet toegespeeld zou krijgen.quote:Op woensdag 1 juni 2016 14:51 schreef Mula het volgende:
[..]
Als dit allemaal waar is, lijkt die Mattie me best een goede gozer. Wordt bedonderd tot en met en kiest er in eerste instantie voor om Kirsten en kinderen te beschermen.
Ik snap zn moeder trouwens wel. Ik had ook geweigerd om mee te spelen en mijn zoon de zwarte piet toegespeeld te laten krijgen.
En niet zuinig ook.... je vriendin en in levensgevaar verkerende baby's verlaten, dat kan je gewoon je carrière kosten in medialand.quote:Op woensdag 1 juni 2016 15:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of hij was gewoon dom en stond er niet bij stil dat als hij zonder uitleg de relatie zou verbreken hij de Zwarte Piet toegespeeld zou krijgen.
Nee, dat is geen vriend van Mattie.quote:
Neen, het is een vriend geweest met een ODOL, terwijl Mattie en Wietze aan de radio gekluisterd waren.quote:
Uit het artikel:quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:32 schreef mjh487 het volgende:
Mattie heeft Kirsten uitgekocht:
http://www.bekendeburen.nl/Mattie-Valk-koopt-zijn-vriendin-uit
quote:... maar deze werden 27 weken te vroeg geboren.
Uitkopen is nog maar de vraag. Het huis kostte in 2013 ¤ 385.000 en de hypotheek is ruim 4 ton.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:32 schreef mjh487 het volgende:
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:32 schreef mjh487 het volgende:
Ja het zal eerder andersom zijnquote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:50 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Uitkopen is nog maar de vraag. Het huis kostte in 2013 ¤ 385.000 en de hypotheek is ruim 4 ton.
Er staat dat Mattie de lasten van dit waarschijnlijke onder-water-huis verder in zijn eentje gaat betalen. Maar ik denk niet dat Mattie dan verder nog veel hoeft te betalen voor uitkoop.
Nog knap dat ze uberhaupt heeft kunnen kopen. Waar de neuk moet ze dat van betalen? Die zal wel weinig/niet/minder werken nu die tweeling er is. En geen idee of ze al een sugardaddy heeft / de twindaddy meedokt?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 14:11 schreef Ticootje het volgende:
Die heeft behoorlijk mogen inleveren, wat een minihokje.
Aannames, ik ben ook niet minder gaan werken met 3 kinderen. Misschien staat ze financieel prima op haar eentje.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 14:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nog knap dat ze uberhaupt heeft kunnen kopen. Waar de neuk moet ze dat van betalen? Die zal wel weinig/niet/minder werken nu die tweeling er is. En geen idee of ze al een sugardaddy heeft / de twindaddy meedokt?
Uiteraard aannames, dit is SHO. Als hier geen aannames mochten kon er wel een slot opquote:Op donderdag 27 oktober 2016 14:15 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Aannames, ik ben ook niet minder gaan werken met 3 kinderen. Misschien staat ze financieel prima op haar eentje.
Nee true.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 14:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Uiteraard aannames, dit is SHO. Als hier geen aannames mochten kon er wel een slot op
Ik gok dat jij geen hulpbehoevende tweeling met medische problemen én geen partner hebt?
Wie heeft wel een tweeling met medische problemen?quote:Op donderdag 27 oktober 2016 14:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Uiteraard aannames, dit is SHO. Als hier geen aannames mochten kon er wel een slot op
Ik gok dat jij geen hulpbehoevende tweeling met medische problemen én geen partner hebt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |