abonnement Unibet Coolblue
  Forum Admin vrijdag 10 juni 2016 @ 17:57:02 #76
35723 crew  GGMM
pi_162894905
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 17:56 schreef Rabieluh het volgende:

[..]

GGMM!
Rabieluh!
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  vrijdag 10 juni 2016 @ 17:58:11 #77
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_162894928
Hopelijk is de club over een paar jaar helemaal weg. Dit is een goed begin in ieder geval
  Forum Admin vrijdag 10 juni 2016 @ 17:58:36 #78
35723 crew  GGMM
pi_162894937
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 17:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hopelijk is de club over een paar jaar helemaal weg. Dit is een goed begin in ieder geval
Kans zit er in dat dat maandag al gebeurt. :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_162896401
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 14:29 schreef Scrummie het volgende:
Sterkte Twente jongens.
Tnx scrummie, jij begrijpt het tenminste. De rest hier zijn kansloze internettrolligans, geen echte voetballiefhebbers.
  vrijdag 10 juni 2016 @ 19:10:06 #80
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_162896562
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 19:04 schreef Stefanovich het volgende:

[..]

Tnx scrummie, jij begrijpt het tenminste. De rest hier zijn kansloze internettrolligans, geen echte voetballiefhebbers.
Ik ben voorstander voor eerlijk straffen en dat lijkt te gebeuren. Twente fans moeten vooral niet janken jullie worden uiteindelijk toch weer gematst.
  vrijdag 10 juni 2016 @ 22:26:17 #81
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_162903980
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 17:16 schreef Godtje het volgende:
Het is maar een degradatie. Ja dat is een flinke straf maar geen doodvonnis.
Dit dus: een jaar door de zure appel bijten en je bent schoongewassen weer terug. Als we het in Nijmegen kunnen, kunnen jullie het ook.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_162906421
Met wortel en al uitroeien dit kankergezwel, het heeft jarenlang geparasiteerd in de eredivisie onder leiding van Munstergod :r

De KNVB heeft nu zelfs het recht om de licentie helemaal in te trekken dan is het helemaal over en uit met die oplichters uit het oosten :W

[ Bericht 0% gewijzigd door cofox op 10-06-2016 23:50:19 ]
pi_162906494
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 juni 2016 23:38 schreef cofox het volgende:
Met wortel en al uitroeien dit kankergezwel, het heeft jarenlang geparasiteerd in de eredivisie onder leiding van Munstergod :r

De KNVB heeft nu zelfs het recht om de licentie helemaal in te trekken dan is het helemaal over en uit met die oplichters het oosten :W
Neem anders nog een biertje het is immers weekend :)
  zaterdag 11 juni 2016 @ 10:18:46 #85
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_162910429
Weer heldere blog van deze dame.

Blog | De biecht van FC Twente was geen vrijbrief

Het vonnis in de rechtszaak tussen FC Twente en de KNVB komt keihard aan bij bestuurders en fans. Juridisch klopt het, maar het voelt nog steeds oneerlijk. Is het dat ook?

Na de behandeling van het kort geding was ik best onder de indruk van de verdediging van FC Twente. Advocaat mr. Dolf Segaar had een sluitend verhaal waarom de club ervan uit mocht gaan dat de licentie behouden zou blijven. Maar dat was meer een 'gezond verstandoordeel'. Rechter mr. Maarten Heidemann keek met puur juridische ogen en zag toch iets anders.

Te snel rijk gerekend
De rechter komt tot de conclusie dat FC Twente zichzelf te snel rijk heeft gerekend. Dat begon in december, toen de licentie voorwaardelijk werd ingetrokken. FC Twente moest van de licentiecommissie onderzoek doen en volledige openheid van zaken geven over alle malversaties. De club ging er vervolgens van uit dat ze dus alleen maar alles op hoefde te biechten om de licentie definitief te behouden.

Maar volgens rechter Heinemann staat dat nergens met zoveel woorden. Ja, die biecht was een belangrijke voorwaarde: als FC Twente iets zou verzwijgen, zou dat haar sowieso de licentie kosten. Maar schoon schip maken was geen vrijbrief: de inhoud van de biecht kon nog altijd leiden tot nieuwe sancties.

E-mails
Het rijk rekenen gold ook voor de e-mails die FC Twente tijdens de rechtszaak aanvoerde. Daarin vroeg de KNVB nogmaals om volledige openheid van zaken voor 1 mei; zo niet, dan had dat consequenties voor de licentie. Ook daarin zag FC Twente bewijs dat met de biecht alles goed zou komen. Maar volgens de rechter waren die mails een logisch vervolg van de Decemberafspraak: alles moest boven tafel en wat er met al die informatie gedaan zou worden, zou na 1 mei worden beslist.

De KNVB zei dus al die tijd niet met zoveel woorden dat er nog een extra straf kon volgen. En FC Twente concludeerde daaruit dat dat ‘dus’ ook niet zou gebeuren. Gezond verstand. Maar juridisch dom. Want als het niet zwart op wit staat, is het niet waar, volgens ons rechtssysteem.

Oók begrip bij rechter
Heinemann toont in zijn vonnis overigens wel begrip voor deze ‘blinde vlek’ van FC Twente: “De voorzieningenrechter acht het goed voorstelbaar dat alle aandacht van FC Twente vanaf december 2015 gericht is geweest op schoon schip maken. Tegen deze achtergrond is het niet onbegrijpelijk dat FC Twente haar conclusies heeft getrokken uit voornoemde e-mailberichten.” Maar dat het ‘voorstelbaar’ was wil dus niet zeggen dat de club er blindelings van uit mocht gaan.

Ook het feit dat de KNVB niet direct ingreep na het uitkomen van de transferfraudes met Tadic (januari), Corona (maart) en Engelaar (april) had volgens de rechter geen aanleiding mogen zijn om te denken dat er geen sancties zouden volgen. De deadline was immers 1 mei; er was voor de KNVB geen noodzaak om voor die tijd al in te grijpen.

Geschonden informatieplicht
De rechter wijst er bovendien op dat FC Twente naast de onderzoeksopdracht ook nog gewoon de normale informatieplicht had die het licentiereglement eist. En die werd geschonden toen informatie over transfers niet direct werd gemeld: de KNVB moest er bij FC Twente herhaaldelijk op aandringen alle informatie op tafel te leggen.

Al met al komt de rechter tot de conclusie dat de licentiecommissie wel degelijk het recht had om nog een keer straf op te leggen voor alle overtredingen die in het onderzoek aan het licht kwamen. Dat de licentiecommissie daarbij tot een heel nieuwe straf kwam, namelijk degradatie, vindt hij eigenlijk een heel redelijk besluit: “Partijen zijn het erover eens dat het Licentiereglement deze maatregel niet kent. Voor FC Twente, en ook de overige bvo’s, was dan ook op voorhand niet duidelijk dat een dergelijke maatregel opgelegd zou kunnen worden”, erkent Heinemann. Maar hij vindt dat een vereniging wel beleidsruimte moet hebben om tot een belangenafweging te komen als redelijkheid en billijkheid dat eisen.

Volgens Heinemann is dat precies wat de licentiecommissie heeft gedaan. Hij stelt dat voor de KNVB 'de belangen van FC Twente en van haar werknemers, financiers en supporters voor de licentiecommissie erg zwaar hebben gewogen en dat zij juist met het oog daarop tot de door haar genomen maatregel is gekomen'.

De zaak overziend komt een normaal denkend mens tot de conclusie dat de KNVB in de hele zaak wel heel beroerd gecommuniceerd heeft. Er zijn heel veel belangrijke dingen niet gezegd en juist daarom krijgt de bond nu gelijk. Dat voelt ongelooflijk oneerlijk.

Naïef
Aan de andere kant is FC Twente wel heel naïef geweest. “Als niemand iets zegt, zal het wel goed zijn.” Goed vertrouwen. We doen ons best. Gezond verstand. We werken er keihard aan. Allemaal sympathieke, goed bedoelde en menselijke uitgangspunten. Maar niet genoeg als je de verantwoordelijkheid hebt voor een miljoenenbedrijf. Dan geldt gewoon de wet.

http://www.tubantia.nl/ex(...)-vrijbrief-1.6098254
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_162910622
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 10:18 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Weer heldere blog van deze dame.

Blog | De biecht van FC Twente was geen vrijbrief

Het vonnis in de rechtszaak tussen FC Twente en de KNVB komt keihard aan bij bestuurders en fans. Juridisch klopt het, maar het voelt nog steeds oneerlijk. Is het dat ook?

Na de behandeling van het kort geding was ik best onder de indruk van de verdediging van FC Twente. Advocaat mr. Dolf Segaar had een sluitend verhaal waarom de club ervan uit mocht gaan dat de licentie behouden zou blijven. Maar dat was meer een 'gezond verstandoordeel'. Rechter mr. Maarten Heidemann keek met puur juridische ogen en zag toch iets anders.

Te snel rijk gerekend
De rechter komt tot de conclusie dat FC Twente zichzelf te snel rijk heeft gerekend. Dat begon in december, toen de licentie voorwaardelijk werd ingetrokken. FC Twente moest van de licentiecommissie onderzoek doen en volledige openheid van zaken geven over alle malversaties. De club ging er vervolgens van uit dat ze dus alleen maar alles op hoefde te biechten om de licentie definitief te behouden.

Maar volgens rechter Heinemann staat dat nergens met zoveel woorden. Ja, die biecht was een belangrijke voorwaarde: als FC Twente iets zou verzwijgen, zou dat haar sowieso de licentie kosten. Maar schoon schip maken was geen vrijbrief: de inhoud van de biecht kon nog altijd leiden tot nieuwe sancties.

E-mails
Het rijk rekenen gold ook voor de e-mails die FC Twente tijdens de rechtszaak aanvoerde. Daarin vroeg de KNVB nogmaals om volledige openheid van zaken voor 1 mei; zo niet, dan had dat consequenties voor de licentie. Ook daarin zag FC Twente bewijs dat met de biecht alles goed zou komen. Maar volgens de rechter waren die mails een logisch vervolg van de Decemberafspraak: alles moest boven tafel en wat er met al die informatie gedaan zou worden, zou na 1 mei worden beslist.

De KNVB zei dus al die tijd niet met zoveel woorden dat er nog een extra straf kon volgen. En FC Twente concludeerde daaruit dat dat ‘dus’ ook niet zou gebeuren. Gezond verstand. Maar juridisch dom. Want als het niet zwart op wit staat, is het niet waar, volgens ons rechtssysteem.

Oók begrip bij rechter
Heinemann toont in zijn vonnis overigens wel begrip voor deze ‘blinde vlek’ van FC Twente: “De voorzieningenrechter acht het goed voorstelbaar dat alle aandacht van FC Twente vanaf december 2015 gericht is geweest op schoon schip maken. Tegen deze achtergrond is het niet onbegrijpelijk dat FC Twente haar conclusies heeft getrokken uit voornoemde e-mailberichten.” Maar dat het ‘voorstelbaar’ was wil dus niet zeggen dat de club er blindelings van uit mocht gaan.

Ook het feit dat de KNVB niet direct ingreep na het uitkomen van de transferfraudes met Tadic (januari), Corona (maart) en Engelaar (april) had volgens de rechter geen aanleiding mogen zijn om te denken dat er geen sancties zouden volgen. De deadline was immers 1 mei; er was voor de KNVB geen noodzaak om voor die tijd al in te grijpen.

Geschonden informatieplicht
De rechter wijst er bovendien op dat FC Twente naast de onderzoeksopdracht ook nog gewoon de normale informatieplicht had die het licentiereglement eist. En die werd geschonden toen informatie over transfers niet direct werd gemeld: de KNVB moest er bij FC Twente herhaaldelijk op aandringen alle informatie op tafel te leggen.

Al met al komt de rechter tot de conclusie dat de licentiecommissie wel degelijk het recht had om nog een keer straf op te leggen voor alle overtredingen die in het onderzoek aan het licht kwamen. Dat de licentiecommissie daarbij tot een heel nieuwe straf kwam, namelijk degradatie, vindt hij eigenlijk een heel redelijk besluit: “Partijen zijn het erover eens dat het Licentiereglement deze maatregel niet kent. Voor FC Twente, en ook de overige bvo’s, was dan ook op voorhand niet duidelijk dat een dergelijke maatregel opgelegd zou kunnen worden”, erkent Heinemann. Maar hij vindt dat een vereniging wel beleidsruimte moet hebben om tot een belangenafweging te komen als redelijkheid en billijkheid dat eisen.

Volgens Heinemann is dat precies wat de licentiecommissie heeft gedaan. Hij stelt dat voor de KNVB 'de belangen van FC Twente en van haar werknemers, financiers en supporters voor de licentiecommissie erg zwaar hebben gewogen en dat zij juist met het oog daarop tot de door haar genomen maatregel is gekomen'.

De zaak overziend komt een normaal denkend mens tot de conclusie dat de KNVB in de hele zaak wel heel beroerd gecommuniceerd heeft. Er zijn heel veel belangrijke dingen niet gezegd en juist daarom krijgt de bond nu gelijk. Dat voelt ongelooflijk oneerlijk.

Naïef
Aan de andere kant is FC Twente wel heel naïef geweest. “Als niemand iets zegt, zal het wel goed zijn.” Goed vertrouwen. We doen ons best. Gezond verstand. We werken er keihard aan. Allemaal sympathieke, goed bedoelde en menselijke uitgangspunten. Maar niet genoeg als je de verantwoordelijkheid hebt voor een miljoenenbedrijf. Dan geldt gewoon de wet.

http://www.tubantia.nl/ex(...)-vrijbrief-1.6098254
Goed stuk.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_162910845
Uitstekend stuk dat de fouten van beide kanten belicht. En tegelijkertijd: FC Twente word gestraft voor hun fouten. De KNVB? Niet.
pi_162911335
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 10:57 schreef Scrummie het volgende:
Uitstekend stuk dat de fouten van beide kanten belicht. En tegelijkertijd: FC Twente word gestraft voor hun fouten. De KNVB? Niet.
Dat is wat mij ook heel erg stoort. Bij de KNVB moeten ook koppen rollen.

@ dat stukje van die mevrouw, ''Maar niet genoeg als je de verantwoordelijkheid hebt voor een miljoenenbedrijf. Dan geldt gewoon de wet''.

Als dan gewoon de wet geldt, waarom is de KNVB dan niet verplicht zich aan haar eigen reglementen te houden en kan het met willekeur vage straffen te verzinnen?
Waarom wordt daar steeds zo makkelijk aan voorbij gegaan? Waarom heeft de KNVB de hele regio Twente te kakken gezet door de indruk te wekken dat we de licentie terugkrijgen, alle inspanningen binnen én buiten de club (crediteuren akkoord bij behoud eredivisie, het geld inzamelen door verschillende bedrijven) in de regio.... voor niets.
Daarnaast stoort het mij ook nog steeds dat juist, ook op het eigen initiatief van FCT door verschillende bureaus in de arm te nemen, de onderste stenen boven halen ons nu de nek omdraait!? Hadden we beter de zooi alsnog verzwegen!

Ik ben dr klaar mee. Er rest nu niets anders dan proberen de club op de rit te krijgen voor de JL. We zullen terugkomen en de sportieve wraak zal zoet zijn. Ik haat JOOP, ALDO en van Oostveen tot op het bot, maar alle andere clubs hebben het ook compleet afgedaan. Op wat ADO Fans na die een beetje solidariteit hebben laten zien. TOT ZIENS. :W

[ Bericht 0% gewijzigd door Stefanovich op 11-06-2016 11:30:39 ]
pi_162911396
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 11:21 schreef Stefanovich het volgende:

[..]

Dat is wat mij ook heel erg stoort. Bij de KNVB moeten ook koppen rollen.

@ dat stukje van die mevrouw, ''Maar niet genoeg als je de verantwoordelijkheid hebt voor een miljoenenbedrijf. Dan geldt gewoon de wet''.

Als dan gewoon de wet geldt, waarom is de KNVB dan niet verplicht zich aan haar eigen reglementen te houden en kan het met willekeur vage straffen te verzinnen?
Waarom wordt daar steeds zo makkelijk aan voorbij gegaan? Waarom heeft de KNVB de hele regio Twente te kakken gezet door de indruk te wekken dat we de licentie terugkrijgen, alle inspanningen binnen én buiten de club (crediteuren akkoord bij behoud eredivisie, het geld inzamelen door verschillende bedrijven) in de regio....
Daarnaast stoort het mij ook nog steeds dat juist, ook op het eigen initiatief van FCT door verschillende bureaus in de arm te nemen, de onderste stenen boven halen ons nu de nek omdraait!? Hadden we beter de zooi alsnog verzwegen!

Ik ben dr klaar mee. Er rest nu niets anders dan proberen de club op de rit te krijgen voor de JL. We zullen terugkomen en de sportieve wraak zal zoet zijn. Ik haat JOOP, ALDO, van Oostveen maar ook alle andere clubs vanaf nu. TOT ZIENS. :W
Loop ik jullie te verdedigen ga je me haten. Lekker dan :P.
pi_162911466
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 11:24 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Loop ik jullie te verdedigen ga je me haten. Lekker dan :P.
Nee jou haat ik niet :* Je bent een van de weinigen hier die er een beetje objectief probeert naar te kijken en niet meegaat in de hetze ^O^
pi_162911491
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 11:27 schreef Stefanovich het volgende:

[..]

Nee jou haat ik niet :* Je bent een van de weinigen hier die er een beetje objectief probeert naar te kijken en niet meegaat in de hetze ^O^
^O^
  Forum Admin zaterdag 11 juni 2016 @ 11:39:40 #92
35723 crew  GGMM
pi_162911713
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 11:28 schreef Scrummie het volgende:

[..]

^O^
Ik ben trots op je Scrummie! :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zaterdag 11 juni 2016 @ 11:40:44 #93
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_162911738
De KNVB had Twente natuurlijk ook gewoon zijn licentie kunnen afpakken en verder niks. Was het daarmee beter geweest?
pi_162911769
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 11:39 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ik ben trots op je Scrummie! :)
Bedankt vriend! Ik waardeer dat heel erg.
pi_162911828
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 11:40 schreef Hexagon het volgende:
De KNVB had Twente natuurlijk ook gewoon zijn licentie kunnen afpakken en verder niks. Was het daarmee beter geweest?
dat gaat de toekomst uitwijzen, het is moeilijk te bepalen of Twente echt financieel niet kan 'overleven' in de Jupiler League.

als ze het niet redden en failliet gaat, ben je op hetzelfde punt als nu met het intrekken van de licentie: helemaal opnieuw beginnen in de laagste klasse...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  zaterdag 11 juni 2016 @ 11:49:50 #96
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_162911949
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 11:44 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

dat gaat de toekomst uitwijzen, het is moeilijk te bepalen of Twente echt financieel niet kan 'overleven' in de Jupiler League.

als ze het niet redden en failliet gaat, ben je op hetzelfde punt als nu met het intrekken van de licentie: helemaal opnieuw beginnen in de laagste klasse...
Het gaat zeker moeilijk worden.

Maar ik snap het verwijt niet zo dat deze combinatie van maatregelen tegen de regels zou zijn. Als de KNVB zich zo strikt aan de regels had gehouden als men wenst dan had FC Twente nu sowieso niet meer bestaan.
pi_162911962
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 11:40 schreef Hexagon het volgende:
De KNVB had Twente natuurlijk ook gewoon zijn licentie kunnen afpakken en verder niks. Was het daarmee beter geweest?
Niet perse beter. Ik blijf vinden dat licentie intrekken nooit een straf moet zijn voor een club die nog kán voortbestaan. Deze degradatie straf komt (volgens FC Twente) neer op hetzelfde, want volgens hun zouden ze failliet gaan bij deze degradatie straf. Bovendien bestaat deze straf niet volgens de regels van de LC en dus kan je je daar niet op voorbereiden.

Als de KVNB iets had willen doen hadden ze dat op 1 mei moeten doen, dus voor het eind van de competitie, voor die laatste wedstrijd. In mijn ogen hadden ze toen de licentie moeten intrekken (al had ik dan voor die boete gekozen, die veel te laag zou zijn). Dan was al dit gedoe met al die andere clubs (Graafschap, etc) niet nodig geweest, had je normale playoffs gehad, etc. Als de KNVB het echt niet tijdens de competitie had willen doen (waarom niet?!) hadden ze het na de playoffs moeten bekend maken.

De KVNB is gewoon amateuristisch, qua alles wat ze doen. In deze zaak, de zaak HIddink/Blind, het masterplan, die onzin met hun bijeenkomsten voor het voetbal of hoe ze dat ook noemden destijds, die gast "We moeten vanaf nu alles op alles zetten om te winnen", het slaat helemaal nergens op, maar ze blijven er mee weg komen, zelfs nu waarbij ze een club kapot laten gaan (volgens FC Twente) door niet bestaande straffen uit te delen.
pi_162912032
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 11:21 schreef Stefanovich het volgende:

[..]

Dat is wat mij ook heel erg stoort. Bij de KNVB moeten ook koppen rollen.

@ dat stukje van die mevrouw, ''Maar niet genoeg als je de verantwoordelijkheid hebt voor een miljoenenbedrijf. Dan geldt gewoon de wet''.

Als dan gewoon de wet geldt, waarom is de KNVB dan niet verplicht zich aan haar eigen reglementen te houden en kan het met willekeur vage straffen te verzinnen?
Waarom wordt daar steeds zo makkelijk aan voorbij gegaan? Waarom heeft de KNVB de hele regio Twente te kakken gezet door de indruk te wekken dat we de licentie terugkrijgen, alle inspanningen binnen én buiten de club (crediteuren akkoord bij behoud eredivisie, het geld inzamelen door verschillende bedrijven) in de regio.... voor niets.
Daarnaast stoort het mij ook nog steeds dat juist, ook op het eigen initiatief van FCT door verschillende bureaus in de arm te nemen, de onderste stenen boven halen ons nu de nek omdraait!? Hadden we beter de zooi alsnog verzwegen!

Ik ben dr klaar mee. Er rest nu niets anders dan proberen de club op de rit te krijgen voor de JL. We zullen terugkomen en de sportieve wraak zal zoet zijn. Ik haat JOOP, ALDO en van Oostveen tot op het bot, maar alle andere clubs hebben het ook compleet afgedaan. Op wat ADO Fans na die een beetje solidariteit hebben laten zien. TOT ZIENS. :W
Ik denk dat jij een verkeerd beeld hebt van Nederland. Buiten misschien Amsterdam en nog een paar andere plaatsen in de Randstad ziet het merendeel van het voetbalpubliek FC Twente het liefst als een volwaardige Eredivisieclub.
Ik ben ook teleurgesteld in de opstelling van sommige clubbestuurders in het korte termijn denken.

Maar FC Twente heeft zelf ook wel boter op het hoofd wat betreft solidariteit. Ik meende toen de verdeling van de TV-gelden tussen de clubs geregeld moest worden, dat FC Twente als topclub toen ook zoveel mogelijk uit de ruif wilde hebben, ten koste van het rechterrijtje van de Eredivisie.
Ik vind die verdeling in Nederland hartstikke scheef (Foppiaanse uitdrukking :s) ). De onderlinge verdeling van het TV-geld tussen de clubs in is Engeland veel eerlijker.
  zaterdag 11 juni 2016 @ 11:55:23 #99
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_162912069
Wel mooi. Straks hebben al rechters in Nederland de KNVB gelijk gegeven en dan gaan types als Stefanovich nog lopen huilen dat het allemaal onrechtvaardig is en dat de KNVB alleen maar wat aanklungelt.

En dan is de rest van de wereld gek omdat ze het niet snappen.
pi_162912083
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2016 11:55 schreef BadderHaring het volgende:
Wel mooi. Straks hebben al rechters in Nederland de KNVB gelijk gegeven en dan gaan types als Stefanovich nog lopen huilen dat het allemaal onrechtvaardig is en dat de KNVB alleen maar wat aanklungelt.

En dan is de rest van de wereld gek omdat ze het niet snappen.
De KNVB klungelt ook maar wat aan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')