Wodka red bulls van 15 pond per stuk in clubsquote:Op maandag 30 mei 2016 01:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wodka met sinaasappelsap is goeie
of redbull
Niet echt.quote:Op maandag 30 mei 2016 01:32 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Meestal ook een vorm van onzekerheid
kkquote:Op maandag 30 mei 2016 01:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wodka red bulls van 15 pond per stuk in clubs
Mmmm ja wel. Hoeft niet altijd maar als je bijvoorbeeld een dik persoon hebt die zegt mag ik er met mijn dikke kop langs? Is dat meestal ook wel een vorm van onzekerheid.... hoeft niet altijd hoor.quote:
Ik heb met mijn dronken kop echt dure dingen gedronkenquote:
Haha dat heb ik ook altijd.. of aan mensen die je heel vaag kent rondjes geven.quote:Op maandag 30 mei 2016 01:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb met mijn dronken kop echt dure dingen gedronken
juist nietquote:Op maandag 30 mei 2016 01:33 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Mmmm ja wel. Hoeft niet altijd maar als je bijvoorbeeld een dik persoon hebt die zegt mag ik er met mijn dikke kop langs? Is dat meestal ook wel een vorm van onzekerheid.... hoeft niet altijd hoor.
gewoon niet naar clubsquote:Op maandag 30 mei 2016 01:33 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
gewoon drank mee smokkelen binnen clubs.
was het het waard?quote:Op maandag 30 mei 2016 01:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb met mijn dronken kop echt dure dingen gedronken
Ik zei gister uit gemak wel dat mn broertje zn drankjes op mijn naam kwamen tijdens het club murderenquote:Op maandag 30 mei 2016 01:34 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Haha dat heb ik ook altijd.. of aan mensen die je heel vaag kent rondjes geven.
Ja maar dat is de indruk die de persoon misschien dan wel wilt makenquote:Op maandag 30 mei 2016 01:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
juist niet
Dan weet ie persoon dat hij dik is en geeft geen fuck
Waar in Southampton?quote:Op maandag 30 mei 2016 01:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zei gister uit gemak wel dat mn broertje zn drankjes op mijn naam kwamen tijdens het club murderen
ZZP-vertalingen.quote:
Je hebt er wel ingelicht over dat darts geen sport is?quote:Op maandag 30 mei 2016 01:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tindermatch kijkt darts wtf
Match met Stijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |