gadverdamme JRquote:Op zondag 29 mei 2016 23:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je Opso beft heb jij een hele grote snor
Uhm dan maak ik een nieuw account aan met de naam Nouriiquote:Op zondag 29 mei 2016 23:51 schreef Nouri het volgende:
Haha leuk ga een kloon maken en in grtd posten
ja leukquote:Op zondag 29 mei 2016 23:52 schreef Esko het volgende:
[..]
Uhm dan maak ik een nieuw account aan met de naam Nourii
Ik heb liever dat VA dan het vriendje wordt.quote:Op zondag 29 mei 2016 23:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar kom je snel genoeg achter zolang je WP niet één van je twee vriendinnen gunt
Dit is wel heel erg laagquote:Op zondag 29 mei 2016 23:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik heb liever dat VA dan het vriendje wordt.
Spannend als je zo tegen mij praatquote:
beter gunt ze alle 2quote:Op zondag 29 mei 2016 23:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar kom je snel genoeg achter zolang je WP niet één van je twee vriendinnen gunt
het is niet mijn kloonquote:Op zondag 29 mei 2016 23:55 schreef Opsonisatie het volgende:
Nouri stop met praten tegen je eigen kloon, wat is dit voor een act
Maar goed, ondanks dat mijn vorige 2 pogingen om te gaan slapen jammerlijk mislukte ga ik nu op voor poging 3 aangezien mijn wekker over 6 uur alweer gaat.quote:Op zondag 29 mei 2016 23:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
beter gunt ze alle 2
genoeg wp voor iedereen
#burgerlijklevengenotquote:Op zondag 29 mei 2016 23:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar goed, ondanks dat mijn vorige 2 pogingen om te gaan slapen jammerlijk mislukte ga ik nu op voor poging 3 aangezien mijn wekker over 6 uur alweer gaat.
DAG WP!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |