nee hoor ik vroeg wil je witte duiven bij trouwerij en jij wou dat niet en vroeg je of ik dat wou maar toen zei ik van ja nu durf ik niet te zeggen dat ik dat wel leuk vindquote:
volgens mij wel hoorquote:Op zondag 29 mei 2016 20:44 schreef richolio het volgende:
[..]
Lowlands ook
Ja manHoop dat dat dan ook zo is. Ik weet alleen niet of ze nu, nu ze oudjes zijn, nog steeds goed zijn
Maar ja, boeiend ook
Als je maar niet tegen mij gooit ;squote:Op zondag 29 mei 2016 20:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik sta gewoon aan de overkant molotov cocktails te gooien met een PLO-sjaal voor mijn gezicht hoor
zou k nooit doen weetjetochquote:
ja die gaat nog welquote:Op zondag 29 mei 2016 20:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik vind deze ook leuk maar mag niet van jullie zeker ;s
Moet jij weten.quote:Op zondag 29 mei 2016 20:43 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou joepie. Zou nog eerder naar Pegidademonstratie gaan
Oh ja maar als je witte duiven wilt dan doen we dat toch gewoonquote:Op zondag 29 mei 2016 20:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee hoor ik vroeg wil je witte duiven bij trouwerij en jij wou dat niet en vroeg je of ik dat wou maar toen zei ik van ja nu durf ik niet te zeggen dat ik dat wel leuk vind
dat wel een x
hso jij hebt toch leuk vriendinnetje?quote:Op zondag 29 mei 2016 20:46 schreef deadprez het volgende:
wel oneerlijk dat die zangers van sum 41 en nickelback allebei avril geneukt hebben
maar avrilgodinquote:Op zondag 29 mei 2016 20:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hso jij hebt toch leuk vriendinnetje?
quote:Op zondag 29 mei 2016 20:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik vind deze ook leuk maar mag niet van jullie zeker ;s
ja die vind ik mooiquote:Op zondag 29 mei 2016 20:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh ja maar als je witte duiven wilt dan doen we dat toch gewoon
Ik ben die man met kale banen en roze wielerpakquote:Op zondag 29 mei 2016 20:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
[..]
haha ik ga ook heen en stiekem steen tegen hplc aangooien zodat dp schuld krijgt
Zou je ja?quote:Op zondag 29 mei 2016 20:46 schreef deadprez het volgende:
wel oneerlijk dat die zangers van sum 41 en nickelback allebei avril geneukt hebben
ik die hele dikke man in lichtgroen wielrennerpak dat veel te strak zit op een fiets waarvan je het zadel niet zietquote:Op zondag 29 mei 2016 20:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ben die man met kale banen en roze wielerpak
Oké ik wil graag witte tulpenquote:
weet eigenlijk niet hoe ze er tegenwoordig uitziet, maar had wel echt crush op haar als kleine dpquote:
o okequote:Op zondag 29 mei 2016 20:48 schreef Oberkullie het volgende:
[ afbeelding ]
Zou door die rechter wel bekeurd willen worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |