is gewoon drukke scquote:Op zondag 29 mei 2016 20:32 schreef richolio het volgende: Ik snap sws niet hoe het slechter is gegaan met FOK sinds UTO, die views/posts daar
Gvd veel
oh ja ik, zou me niet echt verbazenquote:
Waarom nou weer zo boos meteenquote:Op zondag 29 mei 2016 20:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
inb4 kkr kneusjes die gaan vertellen dat ze andere tt's hadden en deze slecht vinden en de op en huillachsmiley's etc
je had echt 100 uur de tijd ofzo voordat hplc hem eindelijk geopend had, langzamequote:
Ja en hipstersquote:Op zondag 29 mei 2016 20:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik ken dat hele utopia niet, is toch gwn groep nudisten die samen als inboorlingen willen leven?
Ik troll maarquote:Op zondag 29 mei 2016 20:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
je had echt 100 uur de tijd ofzo voordat hplc hem eindelijk geopend had, langzame
en volledig gescript wssquote:Op zondag 29 mei 2016 20:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik ken dat hele utopia niet, is toch gwn groep nudisten die samen als inboorlingen willen leven?
oh jeetje wat een trollquote:
Nee, dat is voor sukkels en jij bent geen sukkelquote:Op zondag 29 mei 2016 20:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zou ik goede utopiatist zijn?
quote:Op zondag 29 mei 2016 20:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
o wow is wat op tv is niet echt wowwowow
quote:Op zondag 29 mei 2016 20:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
o cool dankjequote:Op zondag 29 mei 2016 20:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, dat is voor sukkels en jij bent geen sukkel
jancees?quote:Op zondag 29 mei 2016 20:35 schreef richolio het volgende:
Ik vind Utopia wel grappig. Er zit zo'n oud ventje in, Cees, die is constant aan het stoken tussen iedereen
Prachtig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |