Ah, verkropte emoties bij beide dus. Ik wens jullie veel plezier, dat het over niet al te lange tijd zover mag zijn voor jullie.quote:
niet bij mij hoorquote:Op zondag 29 mei 2016 19:46 schreef Germano het volgende:
[..]
Ah, verkropte emoties bij beide dus. Ik wens jullie veel plezier, dat het over niet al te lange tijd zover mag zijn voor jullie.
Stop met deze act!quote:Op zondag 29 mei 2016 19:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
niet bij mij hoor
Is alleen een beetje raar dat hij mij steeds in verband brengt met die tent
het geeft niet haags we accepteren je zoals je bentquote:
Eigenlijk mag hij wel weer terug naar VBL SCquote:Op zondag 29 mei 2016 19:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
het geeft niet haags we accepteren je zoals je bent
we sturen jou toch ook niet naar een of ander wielrentopicquote:Op zondag 29 mei 2016 19:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Eigenlijk mag hij wel weer terug naar VBL SC
Hier meen jij niets van.quote:Op zondag 29 mei 2016 19:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Eigenlijk mag hij wel weer terug naar VBL SC
quote:Op zondag 29 mei 2016 19:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
het geeft niet haags we accepteren je zoals je bent
Daar was ik gisteren alquote:Op zondag 29 mei 2016 19:49 schreef deadprez het volgende:
[..]
we sturen jou toch ook niet naar een of ander wielrentopic
Is blijkbaar een kankerhomo.quote:Op zondag 29 mei 2016 19:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
niet bij mij hoor
Is alleen een beetje raar dat hij mij steeds in verband brengt met die tent
ja wat me ook beangstigt is dat je in levensechte situaties waant. ik heb 1 van de zwaarste psychedelica veeel gebruikt, gekke shit meegemaakt, maar ik kan altijd de realiteit grijpen als ik dat wil. Dat vind ik wel prettigquote:Op zondag 29 mei 2016 19:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
Aightt. Ja ik weet het, ik zou het ook nooit willen doen
Reports op Erowid zijn ook echt behoorlijk extreem
Dat is iets waar ik met trippen in het algemeen sowieso altijd bang voor ben, dat ik de grip op de realiteit verlies. Verneukt het ook altijd een beetje omdat ik dat echt veel te hard probeer vast te houden en daardoor niet lekker meega in de trip.quote:Op zondag 29 mei 2016 19:50 schreef Drug het volgende:
[..]
ja wat me ook beangstigt is dat je in levensechte situaties waant. ik heb het zwaarste psychedelicum veeel gebruikt, gekke shit meegemaakt, maar ik kan altijd de realiteit grijpen als ik dat wil. Dat vind ik wel prettig
welke tripmiddelen? en hoe is set/setting?quote:Op zondag 29 mei 2016 19:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dat is iets waar ik met trippen in het algemeen sowieso altijd bang voor ben, dat ik de grip op de realiteit verlies. Verneukt het ook altijd een beetje omdat ik dat echt veel te hard probeer vast te houden en daardoor niet lekker meega in de trip.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |