pashokjequote:Op zondag 29 mei 2016 19:37 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik ben geen nieuwkomer
Maar dit is sowieso een chick gelukkig. Welk hokje zit ik?
als je daar eens wil ga gewoon betrek mij niet bij die viezigheidquote:Op zondag 29 mei 2016 19:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Begin over cafe de Vink en Mortaxx reageert direct.
Twee minuten. TWEE MINUTEN!quote:Op zondag 29 mei 2016 19:42 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als je daar eens wil ga gewoon betrek mij niet bij die viezigheid
Sjonge jonge
http://forum.fok.nl/topic/2305326quote:
Voormalig cafe 'achterom'quote:Op zondag 29 mei 2016 19:42 schreef Germano het volgende:
Wat is café de Vink? Haagse komt ermee en Mortaxx is weer mad.
is een gaybar waar hij met me heen wilquote:Op zondag 29 mei 2016 19:42 schreef Germano het volgende:
Wat is café de Vink? Haagse komt ermee en Mortaxx is weer mad.
Ik ken het maar niet gebruikt. Is vaak een helse trip, plus ik meen kleine grens tussen actief/dodelijk doseren. Zoiets hoeft van mij niet hoorquote:Op zondag 29 mei 2016 19:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/2305326
Heb jij hier eigenlijk toevallig ervaring mee?
Edit: oh ja hij pakt TT's uit DRG niet, is Datura-topic
Bekend Haags begrip in de regio.quote:Op zondag 29 mei 2016 19:44 schreef deadprez het volgende:
Haags is goed bekend met die tent, dat zie je zo.
Aightt. Ja ik weet het, ik zou het ook nooit willen doenquote:Op zondag 29 mei 2016 19:45 schreef Drug het volgende:
[..]
Ik ken het maar niet gebruikt. Is vaak een helse trip, plus ik meen kleine grens tussen actief/dodelijk doseren. Zoiets hoeft van mij niet hoor
Ah, verkropte emoties bij beide dus. Ik wens jullie veel plezier, dat het over niet al te lange tijd zover mag zijn voor jullie.quote:
niet bij mij hoorquote:Op zondag 29 mei 2016 19:46 schreef Germano het volgende:
[..]
Ah, verkropte emoties bij beide dus. Ik wens jullie veel plezier, dat het over niet al te lange tijd zover mag zijn voor jullie.
Stop met deze act!quote:Op zondag 29 mei 2016 19:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
niet bij mij hoor
Is alleen een beetje raar dat hij mij steeds in verband brengt met die tent
het geeft niet haags we accepteren je zoals je bentquote:
Eigenlijk mag hij wel weer terug naar VBL SCquote:Op zondag 29 mei 2016 19:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
het geeft niet haags we accepteren je zoals je bent
we sturen jou toch ook niet naar een of ander wielrentopicquote:Op zondag 29 mei 2016 19:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Eigenlijk mag hij wel weer terug naar VBL SC
Hier meen jij niets van.quote:Op zondag 29 mei 2016 19:48 schreef HPLC het volgende:
[..]
Eigenlijk mag hij wel weer terug naar VBL SC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |