4FA is wel chill. Heb zelf daarmee geen last van grote pupillen, maar de euforie is ook een stuk minder.quote:Op zondag 29 mei 2016 20:21 schreef richolio het volgende:
Wat zouden jullie dan aanraden voor op een festival?
Wilde voor op Lowlands gwn weer mdma, maar hoor ook veel over 4FMP/4FA ofzo
maar ik hoop dat wel beetje aanvallend gereden wordt, niet dat gecontroleerd met sky en quintana die eigenlijk te kort komt tegenover froome enzoquote:
Bedoel dat je geen vrienden hoeft te zijn.quote:Op zondag 29 mei 2016 20:21 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hoezo niet, weet niet eens hoe dat zusje heet dus kan ook niet opzoeken
nja niet alleen, je bent ook veel meer gefocust en je hersenen leggen verbanden veel snellerquote:Op zondag 29 mei 2016 20:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Alleen als je echt slecht geslapen hebt of zo misschien.
o ja slaap altijd wel veel urenquote:Op zondag 29 mei 2016 20:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Alleen als je echt slecht geslapen hebt of zo misschien.
Daar is vet veel techno manquote:
ja maar dat komt waarschijnlijk door de setting waarin je bent. Als je thuis lekker op de bank zit met een chick of whatever weet ik zeker dat je je ook perfect vermaakt.quote:Op zondag 29 mei 2016 20:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik wil juist teveel gaan doen en dan zit je in kamertje
Ben wel benieuwd, hoor dat het wel heel leuk isquote:Op zondag 29 mei 2016 20:23 schreef Germano het volgende:
[..]
4FA is wel chill. Heb zelf daarmee geen last van grote pupillen, maar de euforie is ook een stuk minder.
Bergklassement wellichtquote:Op zondag 29 mei 2016 20:22 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zou best kunnen hoor, alleen niet in de eindstand
Ja maar neem aan dat je sws redelijk scherp bent tijdens het maken, dus dan is gebruiken tijdens de voorbereiding veel handiger.quote:Op zondag 29 mei 2016 20:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
nja niet alleen, je bent ook veel meer gefocust en je hersenen leggen verbanden veel sneller
alsnog lowlands:')quote:Op zondag 29 mei 2016 20:24 schreef richolio het volgende:
[..]
Daar is vet veel techno man
Sowieso het nachtprogrammaEn dan het terrein met al die lichten overal
Zou niet te veel hopenquote:Op zondag 29 mei 2016 20:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
maar ik hoop dat wel beetje aanvallend gereden wordt, niet dat gecontroleerd met sky en quintana die eigenlijk te kort komt tegenover froome enzo
al heeft contador alles op tour gezet dus zal sws wel spannend worden dan
Ik heb altijd een totaal andere mindset als ik dat ergens thuis gebruik.quote:Op zondag 29 mei 2016 20:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik wil juist teveel gaan doen en dan zit je in kamertje
beste schijnt te zijn om tijdens voorbereiding en dan ook tijdens tentamen te doen, maar geen idee of dat ook zo isquote:Op zondag 29 mei 2016 20:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar neem aan dat je sws redelijk scherp bent tijdens het maken, dus dan is gebruiken tijdens de voorbereiding veel handiger.
preciesquote:Op zondag 29 mei 2016 20:26 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik heb altijd een totaal andere mindset als ik dat ergens thuis gebruik.
Ik vind het zelf wel meevallen. Ik blijf altijd helder, alleen lekkere rillingen af en toe en energie.quote:Op zondag 29 mei 2016 20:25 schreef richolio het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd, hoor dat het wel heel leuk is
waarom heeft hij dan een hekel aan lowlandsquote:Op zondag 29 mei 2016 20:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mortaxx gaat enkel naar alternatieve hipsterfestivals
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |