Dat zijn namelijk altijd genante momenten, familie tegen gekomen strakquote:
waar feliciteerden mensen jou mee?quote:Op zondag 29 mei 2016 17:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb gister in een chocolade fontein gehangen met mijn arm. Had het niet door. Tyfus bier is nergens goed voor.
Dat ik de zaak van mijn vader overneemt. Gister bij de notaris de overdracht getekend.quote:
Cool, gefeliciteerd. Wat voor zaak?quote:Op zondag 29 mei 2016 18:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat ik de zaak van mijn vader overneemt. Gister bij de notaris de overdracht getekend.
Hij heeft zijn eigen ehbo bedrijf. 40 jaar geleden opgestart en gaat over twee jaar met welverdiend pensioen.quote:
dat dacht ik ookquote:Op zondag 29 mei 2016 18:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Alle meisjes buiten blanke meisjes interesseren met niets.
klopt jaquote:Op zondag 29 mei 2016 17:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat zijn namelijk altijd genante momenten, familie tegen gekomen strak
Ja, dat zou je dan een domme kankerlul maken toch.quote:Op zondag 29 mei 2016 18:02 schreef Insomnia_ het volgende:
niet dat ik iets tegen ze heb
maar esthetisch dan he
voor het geval ik erik van muiswinkel op me krijgt
nicequote:Op zondag 29 mei 2016 18:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij heeft zijn eigen ehbo bedrijf. 40 jaar geleden opgestart en gaat over twee jaar met welverdiend pensioen.
ja blijkbaarquote:Op zondag 29 mei 2016 18:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dat zou je dan een domme kankerlul maken toch.
Dat lijkt mij wel beter dan buschauffeur. Kan je tenminste niet van je lijn afwijken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |