zie ik dan wel ik heb ook karnissenquote:Op zondag 29 mei 2016 16:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als hij in de tussentijd niet met zijn vriendjes je vriendin al aanvalt.
Wat is er precies nuttiger dan je veiligheid te waarborgen en jezelf te kunnen verdedigen?quote:Op zondag 29 mei 2016 16:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
klopt besteed dat geld maar aan nuttige dingen
onderwijs, de zorg.quote:Op zondag 29 mei 2016 16:42 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wat is er precies nuttiger dan je veiligheid te waarborgen en jezelf te kunnen verdedigen?
oke laat de russen maar komen danquote:Op zondag 29 mei 2016 16:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
onderwijs, de zorg.
Veel belangrijker dan wat legerlui op te leiden die toch meteen overlopen worden als het echt oorlog is. Geld door de plee spoelen doe je zo
als de Russen überhaupt al zouden willen komen vegen ze ons legertje in drie dagen wegquote:Op zondag 29 mei 2016 16:44 schreef JanCees het volgende:
[..]
oke laat de russen maar komen dan
of isis
een namiddag is genoeg denk ikquote:Op zondag 29 mei 2016 16:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als de Russen überhaupt al zouden willen komen vegen ze ons legertje in drie dagen weg
quote:Op zondag 29 mei 2016 16:39 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
maar wholla als ze mij in jilla gooien ga ik vragen aan de rechter mag ik minecraft asjeblieft
ja mijn ps3 controler is gehekt wand als ik klik op die knopje links die draaiertje dan gaatie andere dingenquote:
Misschien is dat draaistukje stuk he.quote:Op zondag 29 mei 2016 16:51 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja mijn ps3 controler is gehekt wand als ik klik op die knopje links die draaiertje dan gaatie andere dingen
ja ik ga nieuwen kopen wand nu ga ik telkens dood bij blach ops 2 en lijk ik noobquote:Op zondag 29 mei 2016 16:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Misschien is dat draaistukje stuk he.
Ik kan echt om jou lachen, RIP mijn humor
quote:Op zondag 29 mei 2016 16:56 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja ik ga nieuwen kopen wand nu ga ik telkens dood bij blach ops 2 en lijk ik noob
is van call of doetie wel goed spel maar is duur zo 60 eu voor nieuwe spelquote:Op zondag 29 mei 2016 16:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]_____
HAHAHAHA.
Spannend, Blach Ops, heb ik nooit van gehoord
Dat is de shiiiitquote:
nog (achter)neven?quote:Op zondag 29 mei 2016 17:54 schreef JanCees het volgende:
[..]
gister alleen alcohol
zie je allemaal bekenden strak staan_
iemand vroeg of ik wou maar ik was pussy en deed maar heel klein beetje omdat ik niets wist hoeveel ik moest nemenquote:
ik kan sos echt niet bij 1 keer houden op een avondquote:Op zondag 29 mei 2016 17:55 schreef Mortaxx het volgende:
iemand vroeg of ik wou maar ik was pussy en deed maar heel klein beetje omdat ik niets wist hoeveel ik moest nemen
Dat zijn namelijk altijd genante momenten, familie tegen gekomen strakquote:
waar feliciteerden mensen jou mee?quote:Op zondag 29 mei 2016 17:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb gister in een chocolade fontein gehangen met mijn arm. Had het niet door. Tyfus bier is nergens goed voor.
Dat ik de zaak van mijn vader overneemt. Gister bij de notaris de overdracht getekend.quote:
Cool, gefeliciteerd. Wat voor zaak?quote:Op zondag 29 mei 2016 18:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat ik de zaak van mijn vader overneemt. Gister bij de notaris de overdracht getekend.
Hij heeft zijn eigen ehbo bedrijf. 40 jaar geleden opgestart en gaat over twee jaar met welverdiend pensioen.quote:
dat dacht ik ookquote:Op zondag 29 mei 2016 18:02 schreef Insomnia_ het volgende:
Alle meisjes buiten blanke meisjes interesseren met niets.
klopt jaquote:Op zondag 29 mei 2016 17:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat zijn namelijk altijd genante momenten, familie tegen gekomen strak
Ja, dat zou je dan een domme kankerlul maken toch.quote:Op zondag 29 mei 2016 18:02 schreef Insomnia_ het volgende:
niet dat ik iets tegen ze heb
maar esthetisch dan he
voor het geval ik erik van muiswinkel op me krijgt
nicequote:Op zondag 29 mei 2016 18:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij heeft zijn eigen ehbo bedrijf. 40 jaar geleden opgestart en gaat over twee jaar met welverdiend pensioen.
ja blijkbaarquote:Op zondag 29 mei 2016 18:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dat zou je dan een domme kankerlul maken toch.
Dat lijkt mij wel beter dan buschauffeur. Kan je tenminste niet van je lijn afwijken.quote:
ik kende daarvoor geen latina chicks hè. Maar ze zijn vooral heel erg chillquote:
Ja wel mee eens.quote:Op zondag 29 mei 2016 18:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik kende daarvoor geen latina chicks hè. Maar ze zijn vooral heel erg chill
Nederlandse chicks zijn zo mwah qua gedrag
halloquote:
Die heb ik na 10.5 jaar wel volledig af weten te richten naar mijn smaak hoor.quote:Op zondag 29 mei 2016 18:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ja jij moet er dagelijks met één samenleven
niet links genoeg voor extreem links lolquote:Op zondag 29 mei 2016 18:15 schreef Insomnia_ het volgende:
http://www.bbc.com/news/world-europe-36407388
Waar hebben we dit eerder gezien.
Ja, ach. Laat wel zien hoe gevaarlijk extreem links is.quote:Op zondag 29 mei 2016 18:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
niet links genoeg voor extreem links lol
wtfquote:Op zondag 29 mei 2016 18:15 schreef Insomnia_ het volgende:
http://www.bbc.com/news/world-europe-36407388
Waar hebben we dit eerder gezien.
met je scharrel?quote:Op zondag 29 mei 2016 18:50 schreef Nouri het volgende:
gisteren in mijn ouders bed in slaap gevallen
naakt
lolquote:Op zondag 29 mei 2016 18:50 schreef Nouri het volgende:
naakt
lolquote:Op zondag 29 mei 2016 18:50 schreef Nouri het volgende:
naakt
Tenzij je onder 12 jaar bent, is het echt gek.quote:Op zondag 29 mei 2016 18:50 schreef Nouri het volgende:
naakt
wat is erquote:
"geld"quote:Op zondag 29 mei 2016 19:55 schreef Typisch het volgende:
door de steile lijn omhoog van bitcoin heb ik na 4 maanden mijn inleg er al uit
cryptogenot
gaat hij verliezen ja?quote:
ja gasquet wint 6-4 / 6-2 / 4-6 / 6-2 zometeenquote:Op zondag 29 mei 2016 20:06 schreef Nouri het volgende:
[..]
gaat hij verliezen ja?
ik vind echt jammer dat ze bijna niet uitzenden
ik denk djoko - wawrinka finalequote:Op zondag 29 mei 2016 20:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja gasquet wint 6-4 / 6-2 / 4-6 / 6-2 zometeen
kans van zijn leven nuquote:Op zondag 29 mei 2016 20:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
djoko moet roland garros wel keer gaan pakken pff
okequote:Op zondag 29 mei 2016 20:45 schreef Opsonisatie het volgende:
Jonge sukkls ik ging typen op OF manier
Wat weet jij er nu van?quote:
is poolse tochquote:Op zondag 29 mei 2016 22:17 schreef supersof het volgende:
Ik moet morgen mijn huisbaas bellen, ik ben bang
jaquote:
wat heb je gedaanquote:Op zondag 29 mei 2016 22:20 schreef supersof het volgende:
[..]
ja
denk ze heeft misschien klacht binnen gekregen van vorige week zaterdag
lol hoezoquote:Op zondag 29 mei 2016 22:20 schreef supersof het volgende:
[..]
ja
denk ze heeft misschien klacht binnen gekregen van vorige week zaterdag
Lol, je woont toch niet in een dorpquote:Op zondag 29 mei 2016 22:21 schreef supersof het volgende:
ja buurman ging kei hard naar ons schreeuwen toch toen we om drie uur 's nachts nog buiten zaten
boeiend waarom ga je bellen dan?quote:Op zondag 29 mei 2016 22:21 schreef supersof het volgende:
ja buurman ging kei hard naar ons schreeuwen toch toen we om drie uur 's nachts nog buiten zaten
het was echt een enge schreeuwquote:Op zondag 29 mei 2016 22:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Lol, je woont toch niet in een dorp
manmanman
Zij mailt mij of ik haar wil bellenquote:
ze had donderdag al gebeld maar had niet terug gebeldquote:
lol wut. Mail haar nu terug om te vragen waar het over gaatquote:
Nou we waren niet erg rustig.quote:Op zondag 29 mei 2016 22:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
lol wut. Mail haar nu terug om te vragen waar het over gaat
Gewoon in aanval gaan. Jullie zitten gewoon rustig te chillen en dan begint zo'n agressieve fokkie te schreeuwen en te dreigen
wat deed je dan?quote:Op zondag 29 mei 2016 22:26 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou we waren niet erg rustig.
Ik heb al gemaild dat ik haar zal bellen morgen
#spannend
muziek luisteren en mee zingen en discussie voeren met drank opquote:
als je daarvoor al gaat schreeuwen in een stad moet je lekker platte land wonenquote:Op zondag 29 mei 2016 22:27 schreef supersof het volgende:
[..]
muziek luisteren en mee zingen en discussie voeren met drank op
r/sofgonewildquote:Op zondag 29 mei 2016 22:27 schreef supersof het volgende:
[..]
muziek luisteren en mee zingen en discussie voeren met drank op
quote:Op zondag 29 mei 2016 22:47 schreef Nouri het volgende:
forums.marokko.nl/archive/index.php/t-5009314-ik-ben-een-sapiosexual.html
hoe vaak blijkt zo'n pakketje eigenlijk echt schadelijk?quote:Op zondag 29 mei 2016 22:55 schreef Typisch het volgende:
verdacht pakketje gevonden vanavond op zaventum
morgen vliegen
genot
nouenquote:Op zondag 29 mei 2016 22:58 schreef Sked het volgende:
[..]
hoe vaak blijkt zo'n pakketje eigenlijk echt schadelijk?
elke keer verloren rugzak en dat soort onzin
nou ja danquote:
wowquote:
echt een labiele mongool is hetquote:
had jij op cube zekerquote:Op zondag 29 mei 2016 23:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
verwarde man kan gebeuren hé
Iedereen heeft weleens zo'n avond
beetje een mafklapper tochquote:
Nee zeer helder gisterquote:Op zondag 29 mei 2016 23:08 schreef Nouri het volgende:
[..]
had jij op cube zeker
hij had ook twee ruiten ingegooid #genot
welke debiel vliegt er dan ook van Zaventemquote:
ikquote:Op zondag 29 mei 2016 23:11 schreef Nouri het volgende:
[..]
welke debiel vliegt er dan ook van Zaventem
jij bent een van de weinige hier waarvan ik niet weet hoe je eruit zietquote:
sof en inso weten dat welquote:Op zondag 29 mei 2016 23:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
jij bent een van de weinige hier waarvan ik niet weet hoe je eruit ziet![]()
En ook totaal geen beeld bij heb
Van mij ook niet tochquote:Op zondag 29 mei 2016 23:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
jij bent een van de weinige hier waarvan ik niet weet hoe je eruit ziet![]()
En ook totaal geen beeld bij heb
Nouquote:Op zondag 29 mei 2016 23:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik vraag mij altijd af hoe zo een selectie gaat
wtfquote:Op zondag 29 mei 2016 23:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
wel meer FOK!kers toch
[..]
jou heb ik gezien op tc met je volendam shirt
Wat bepaald of iemand leuk is?quote:Op zondag 29 mei 2016 23:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou
Ik heb de post gemaakt op facebook.
Dus ik krijg alles binnen
En ik laat de leuke aan mijn huisgenoten lezen
En dan nodig ik ze uit voor de kijkavond
ja dat snap ikquote:Op zondag 29 mei 2016 23:28 schreef supersof het volgende:
[..]
Nou
Ik heb de post gemaakt op facebook.
Dus ik krijg alles binnen
En ik laat de leuke aan mijn huisgenoten lezen
En dan nodig ik ze uit voor de kijkavond
oh ik dacht wel meerquote:Op zondag 29 mei 2016 23:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
van deze sc bedoel ik
sowieso paar feyenoordgoden ook natuurlijk
weet je dat niet meer danquote:
Nu wel weerquote:Op zondag 29 mei 2016 23:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
oh ik dacht wel meer
als je tc hebt gedaan paar jaar terug
[..]
weet je dat niet meer dan
quote:
Leuk berichtje, facebook profiel bekijken. Verder niks eigenlijkquote:
weet niet wie nog meerquote:Op zondag 29 mei 2016 23:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
oh ik dacht wel meer
als je tc hebt gedaan paar jaar terug
[..]
weet je dat niet meer dan
iedereen hier weet wel hoe ik eruit zie denk ikquote:
ik nietquote:Op zondag 29 mei 2016 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
iedereen hier weet wel hoe ik eruit zie denk ik
en in het begin wilde ik nog anoniem blijven lol
neenquote:Op zondag 29 mei 2016 23:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
oh ik dacht dat jij het ook wel had gezien
waar kan ik reageren?quote:Op zondag 29 mei 2016 23:29 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
Leuk berichtje, facebook profiel bekijken. Verder niks eigenlijk
ik ook nietquote:Op zondag 29 mei 2016 23:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
oh ik dacht dat jij het ook wel had gezien
ik vind het altijd wel interessant om een beeld te krijgen van de persoon achter het account.quote:
quote:Op zondag 29 mei 2016 23:33 schreef Sked het volgende:
ik vond JR op tc niet zo'n succes
liep elke keer vast
Dat wilden we allemaal wel jaquote:Op zondag 29 mei 2016 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
en in het begin wilde ik nog anoniem blijven lol
Ik had je vaak genoeg uitgenodigd voor te meeten maar ging je nooit op in.quote:Op zondag 29 mei 2016 23:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ik vind het altijd wel interessant om een beeld te krijgen van de persoon achter het account.
Maakt het toch wat menselijker allemaal.
ik vergat wel vaker af te sluitenquote:Op zondag 29 mei 2016 23:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]ja die app was kut
En jij liep een keer weg en toen bleef jij een halfuur vast staan met je gezicht op de meest droge manierOpso en Kwai kunnen dit bevestigen
ja dat wist ik nietquote:Op zondag 29 mei 2016 23:35 schreef Opsonisatie het volgende:
Sked alsof jij niet urenlang op freeze stond nadat je naar buiten was gelopen
Leuk gesprek met jr en kwai toen, met jouw vastgelopen cam erbij.
gelukkig weet ik totaal niet wie jij bent :$quote:
heb je dat echt gedaan? wist ik nietquote:Op zondag 29 mei 2016 23:35 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik had je vaak genoeg uitgenodigd voor te meeten maar ging je nooit op in.
Hoe kwamen ze op jouw naam + achternaamquote:Op zondag 29 mei 2016 23:37 schreef Typisch het volgende:
ik zat eens in zo een tc ding toen er allemaal fokkers random bij kwamen
kreeg daarna ineens allemaal facebook requests
ik HAAT kliekjesquote:Op zondag 29 mei 2016 23:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
toen moest je haasten om shotjes te drinken met de Arnhem kliek
hoe de fak komen ze dan achter je account als ze je alleen op de webcam zienquote:Op zondag 29 mei 2016 23:37 schreef Typisch het volgende:
ik zat eens in zo een tc ding toen er allemaal fokkers random bij kwamen
kreeg daarna ineens allemaal facebook requests
quote:Op zondag 29 mei 2016 23:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoe kwamen ze op jouw naam + achternaam
geen ideequote:Op zondag 29 mei 2016 23:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
hoe de fak komen ze dan achter je account als ze je alleen op de webcam zien
ik HAAT downiesquote:Op zondag 29 mei 2016 23:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
nodig Deezertje en syndroom de volgende keer uit dan
ik vind dat best creepyquote:
geen idee waar dat is johquote:Op zondag 29 mei 2016 23:39 schreef JanCees het volgende:
Morgen herkansen JR
Cafe de bierstal, wijdenes
quote:
ik heb ook best veel FOK!kersquote:Op zondag 29 mei 2016 23:40 schreef Opsonisatie het volgende:
Toto heeft heel fok op fb, ik zag srs iedereen daar
mij nietquote:Op zondag 29 mei 2016 23:40 schreef Opsonisatie het volgende:
Toto heeft heel fok op fb, ik zag srs iedereen daar
Ik ben daar morgenquote:Op zondag 29 mei 2016 23:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
geen idee waar dat is joh
als je nou naar Amsterdam komt
[..]
welke dagquote:Op zondag 29 mei 2016 23:40 schreef Opsonisatie het volgende:
Hee jr in juli ben ik in Amsterdam met 1 blonde en 1 brunette deerne, ze zijn wel bezet maar alles kan stuk.![]()
![]()
als ze mij zien bellen ze meteen hun vriend om het uit te maken ja.quote:Op zondag 29 mei 2016 23:40 schreef Opsonisatie het volgende:
Hee jr in juli ben ik in Amsterdam met 1 blonde en 1 brunette deerne, ze zijn wel bezet maar alles kan stuk.![]()
![]()
gelijk heb jequote:Op zondag 29 mei 2016 23:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik wil FOK!kers niet op fb #johannesstyle
Mij niet eens daarop willenquote:Op zondag 29 mei 2016 23:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mij voeg je wel toe tochquote:Op zondag 29 mei 2016 23:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Goh nee echt?quote:Op zondag 29 mei 2016 23:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zitten maar 31 dagen in juli domme muts
Doe normaal tegen WP Opsonazi.quote:
Ga jij volgende week nog naar FortaRock?quote:Op zondag 29 mei 2016 23:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zitten maar 31 dagen in juli domme muts
quote:Op zondag 29 mei 2016 23:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe normaal tegen WP Opsonazi.
[..]
Ga jij volgende week nog naar FortaRock?
nope mn opa wordt 80quote:Op zondag 29 mei 2016 23:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ja sjongejonge. Klik ik op WP zijn profiel om te kijken of hij online is lees ik dit soort laffe steken aan zijn adres.quote:
Mwa, mwa. Wel een enkele leuke naam maar het is inderdaad niet heel veel. TOch twijfel ik nog een beetje. Ik heb wel zin in paar bands.quote:Op zondag 29 mei 2016 23:46 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nope mn opa wordt 80
en vond line up beetje tegenvallen
Wat wil je doen, kleine konijn? Caps lock aandoen? He ? He ?quote:Op zondag 29 mei 2016 23:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Wat ben jij nu weer voor kk apaatquote:
ga je snor scherenquote:Op zondag 29 mei 2016 23:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat wil je doen, kleine konijn? Caps lock aandoen? He ? He ?
Welke snor, heb alopeciaquote:Op zondag 29 mei 2016 23:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ga je snor scheren
mijn favoriete konijn laat je met rust
Ik bijt je in de neus.quote:Op zondag 29 mei 2016 23:46 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat wil je doen, kleine konijn? Caps lock aandoen? He ? He ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |