zie ik dan wel ik heb ook karnissenquote:Op zondag 29 mei 2016 16:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als hij in de tussentijd niet met zijn vriendjes je vriendin al aanvalt.
Wat is er precies nuttiger dan je veiligheid te waarborgen en jezelf te kunnen verdedigen?quote:Op zondag 29 mei 2016 16:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
klopt besteed dat geld maar aan nuttige dingen
onderwijs, de zorg.quote:Op zondag 29 mei 2016 16:42 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wat is er precies nuttiger dan je veiligheid te waarborgen en jezelf te kunnen verdedigen?
oke laat de russen maar komen danquote:Op zondag 29 mei 2016 16:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
onderwijs, de zorg.
Veel belangrijker dan wat legerlui op te leiden die toch meteen overlopen worden als het echt oorlog is. Geld door de plee spoelen doe je zo
als de Russen überhaupt al zouden willen komen vegen ze ons legertje in drie dagen wegquote:Op zondag 29 mei 2016 16:44 schreef JanCees het volgende:
[..]
oke laat de russen maar komen dan
of isis
een namiddag is genoeg denk ikquote:Op zondag 29 mei 2016 16:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
als de Russen überhaupt al zouden willen komen vegen ze ons legertje in drie dagen weg
quote:Op zondag 29 mei 2016 16:39 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
maar wholla als ze mij in jilla gooien ga ik vragen aan de rechter mag ik minecraft asjeblieft
ja mijn ps3 controler is gehekt wand als ik klik op die knopje links die draaiertje dan gaatie andere dingenquote:
Misschien is dat draaistukje stuk he.quote:Op zondag 29 mei 2016 16:51 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja mijn ps3 controler is gehekt wand als ik klik op die knopje links die draaiertje dan gaatie andere dingen
ja ik ga nieuwen kopen wand nu ga ik telkens dood bij blach ops 2 en lijk ik noobquote:Op zondag 29 mei 2016 16:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Misschien is dat draaistukje stuk he.
Ik kan echt om jou lachen, RIP mijn humor
quote:Op zondag 29 mei 2016 16:56 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
ja ik ga nieuwen kopen wand nu ga ik telkens dood bij blach ops 2 en lijk ik noob
is van call of doetie wel goed spel maar is duur zo 60 eu voor nieuwe spelquote:Op zondag 29 mei 2016 16:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]_____
HAHAHAHA.
Spannend, Blach Ops, heb ik nooit van gehoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |