heb je wel je pohi laten zien¿quote:Op zondag 29 mei 2016 10:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
Heb laatst wajong aangevraagd, ben helaas afgekeurd
valt wel mee, ook best wat a-titelsquote:Op zondag 29 mei 2016 10:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zeker allemaal kutspellen op dat ps now
Ik vind dat fijn, raak neerslachtig als ik geen reden heb om op te staan.quote:Op zondag 29 mei 2016 10:18 schreef deadprez het volgende:
ik vind het grappiger dat jullie vroeg op moeten staan
ja maar die heb ik allemaal al gespeeldquote:Op zondag 29 mei 2016 10:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
valt wel mee, ook best wat a-titels
last of us, uncharted 1 t/m 3, borderlands en nog wel meer
daar kan ik me echt helemaal niks bij voorstellen, maar mooi dat het je bevalt iigquote:Op zondag 29 mei 2016 10:22 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vind dat fijn, raak neerslachtig als ik geen reden heb om op te staan.
Van die kind/stoner/noob Games denk ik aangezien dp het mooi vindtquote:Op zondag 29 mei 2016 10:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zeker allemaal kutspellen op dat ps now
maar jij hebt zo goed als elke a-titel al wel gespeeld denk ikquote:Op zondag 29 mei 2016 10:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja maar die heb ik allemaal al gespeeld
ripquote:Op zondag 29 mei 2016 10:23 schreef Der_Mann het volgende:
ik word tegenwoordig rond 10 uur 's ochtends wakker ook al ben ik om half 5 naar bed gegaan
farm simulator nog nietquote:Op zondag 29 mei 2016 10:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
maar jij hebt zo goed als elke a-titel al wel gespeeld denk ik
ja dat zou ik ook lekker zo houdenquote:
dat is tenminste gemaakt met de bedoeling dat het kut is, volgens mij moet farm simulator een fatsoenlijk spel voorstellenquote:
heb trials fusion alquote:Op zondag 29 mei 2016 10:25 schreef deadprez het volgende:
zit ook urban trial freestyle bij trouwens, fucking verslavend spelletje wel
quote:
ja denk dat het voor jou ook nogal overbodige shit is, voor mij is t wel nice, best veel dat ik nog niet gespeeld hadquote:
ik zit die lijst te bekijken en enige spel dat ik nog wil spelen is shadow of the colussus HDquote:Op zondag 29 mei 2016 10:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja denk dat het voor jou ook nogal overbodige shit is, voor mij is t wel nice, best veel dat ik nog niet gespeeld had
en toen dacht jij laat ik het ook maar doen misschien hoor ik er dan ook bij?quote:Op zondag 29 mei 2016 10:29 schreef HPLC het volgende:
Iedere belangrijke FOK!ker maakte zo'n topic aan
je hebt creditcard nodig voor trial hèquote:Op zondag 29 mei 2016 10:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik zit die lijst te bekijken en enige spel dat ik nog wil spelen is shadow of the colussus HD
misschien kan ik die wel uitspelen in de trial
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |