en zijn naam is Twigger.
[Dit bericht is gewijzigd door killer tweety op 11-11-2000 01:05]
Een bon : Oneindig GRATIS eten en drinken etc. in het Restaurant het Duiveltje voor Twigger,DIGGER en Twiet...
Hartelijk gefeliciteerd, en als je soms oppas nodig hebt....
Ik heb toch niet zoveel te doen, behalve dan de strandwachten van voedsel te voorzien.
Laat maar even weten.
En BMG, staat hoor, alleen voor Twigger worden het voorlopig wel andere drankjes dan sterke drank
quote:*LOL*
Op 11 november 2000 01:58 schreef killer tweety het volgende:
En BMG, staat hoor, alleen voor Twigger worden het voorlopig wel andere drankjes dan sterke drank
Van harte gefeliciteerd met het prachtkereltje...
quote:Kijk eens op het menu ook speciaal voor de kleintjes: Jogy Drink
Op 11 november 2000 01:58 schreef killer tweety het volgende:
is goed GIA.En BMG, staat hoor, alleen voor Twigger worden het voorlopig wel andere drankjes dan sterke drank
Gefeliciteerd Twiet en Dig.
Twigger... mooie naam. Waar doet me dat nou toch aan denken...
quote:Mag ik er geen bier voor halen
Op 11 november 2000 01:27 schreef -B.M.G- het volgende:
Owjah, en 500 gulden-bon die kan je bij supermarkt inleveren (elke) en is geldig voor 500-gulden aan Babyvoeding!
Ach najja, dan gaat deze bon naar Twigger en kan 500 piek van het huishoudgeld van Twiet en mij op de drankafdeling besteed worden, zelfde resultaat
quote:Ik zal zorgen dat ik extra grote dorst heb, en ook nog een klein beetje trek...
Op 11 november 2000 01:22 schreef -B.M.G- het volgende:
Kijk eens:Een bon : Oneindig GRATIS eten en drinken etc. in het Restaurant het Duiveltje voor Twigger,DIGGER en Twiet...
quote:BMG, schat, je moet nog een hoop leren, babyvoeding koop je niet.. babyvoeding heeft iedere vrouw zelf bij zich, altijd aanwezig,
Op 11 november 2000 01:27 schreef -B.M.G- het volgende:
Owjah, en 500 gulden-bon die kan je bij supermarkt inleveren (elke) en is geldig voor 500-gulden aan Babyvoeding! Die is ook oneindig-geldig, er word in het begin mee gestempelt enz.
wat een lief ventje!
quote:* Breuls is jaloers
Op 11 november 2000 11:52 schreef pluisje het volgende:
* pluisje is peettante
Ik kom binnenkort even langs, ik heb nog een mooi babyboek van Anne Geddes voor je liggen
Wanneer kunnen we langskomen voor beschuit met muisjes?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |