abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162646915
Heb altijd een set gereedschap bij me, je weet tenslotte nooit of je het eens onderweg nodig hebt als je auto er mee ophoudt. Maar daar zit ook standaard een hamer bij. Totaal geen intentie om het te gebruiken, maar als het noodzakelijk is, dan heb ik 'm maar.
Gezien de Engelsen hier nogal agressief in het verkeer zijn, en ook de incidenten die daarop volgen. Verder ook niet illegaal om het bij je te hebben hier in de auto, niet zoals de regels in NL dus.
pi_162708848
Wat een sjonnietopic dit zeg, grootse verhalen van iedereen en wat iedereen wel niet in zijn auto heeft liggen om iemands gezicht mee te verbouwen :')

Gun mensen lekker die 2 meter asfalt voor je en als ze dat zich nogal aggressief toeeigenen, ga dan niet als een irritante betweter zitten seinen met je lichten of op je toeter zitten rammen. Die komen zichzelf toch nog wel een keer tegen.
(Y)
  maandag 6 juni 2016 @ 17:06:37 #53
318842 Descendent
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_162792021
Nou stoer..... ik heb ook wel eens overwogen om iets als 'wapen' bij me in de buurt te leggen (maglite ofzo). Niet omdat ikzelf agressief reageer oid; maar meer omdat je wel ziet dat er nogal wat achterlijke apen op de weg zijn die wel aardig agressief kunnen doen.
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van vijf minuten met een gemiddelde stemgerechtigde
pi_162800781
Apen moet je met een grote boog omheen rijden
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
  zaterdag 11 juni 2016 @ 20:23:38 #55
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_162925189
Triest gesteld met al die "wapens" in dit topic. Zo te lezen kan ik me beter gaan bewapenen tegen mannetjes zoals jullie :')
pi_162925619
Zoveel trieste bewapende mannetjes zijn er toch niet in dit topic? :o.

Of lees ik over zoveel posts heen?
  FOK!fotograaf zondag 12 juni 2016 @ 00:52:01 #57
341889 Pizza_Boom
manusje van alles
pi_162934268
Tsja, wat is een wapen? Ik heb ook een gereedschapsset bij me in de auto. Achterin, in een rugtas, onder de hoedenplank. Daar ligt ook sportmateriaal (geen kleding). Kan ik iemand mee doodslaan. Maarja, dan heb ik dus ruzie, moet ik eerst de auto uit, achterbak open maken, tas met spullen pakken, een stuk slagmateriaal eruit pakken en dan nog kijken of ik nog leef voordat ik die ander sla...
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
pi_162949845
Het is een zaklamp, dus prima als je iemands tanden uit z'n hoofd wilt rossen. Vooral in de deur laten liggen. Geen probleem hoor.
Echte elektriciėns gebruiken geen jokari.
pi_162973117
Er ligt in mijn achterbak wel een grote verstelbare moersleutel. Maar dat is enkel om mijn trekhaak (die ook in de achterbak ligt) vast te maken indien onverwachts nodig.

Maarja iets wat in de achterbak ligt is niet echt snel te pakken bij agressieve situaties.

Oja, en er ligt een zakmesje in mijn handschoenenvakje, maar dat is omdat ik die regelmatig gebruik om even snel iets open te maken. Mag toch hopen dat dat mag in nederland.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_162973388
niks
  woensdag 15 juni 2016 @ 08:56:48 #61
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_163025604
Ik heb een dashcam in mn auto en ik had een golfclub achter mn stoel liggen (ja om mee te golfen)

Bij een controle vroeg een agent wel waar ik die voor gebruikte, en toen ik vertelde dat ie niet in mn kofferbak paste was het goed.
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_163025773
Waarom zou jeje zelf bewapenen
pi_163029767
Helemaal niks, ik word niet echt snel kwaad in het verkeer en heb ook nog nooit situaties gehad waarin mensen dachten te moeten uitstappen... stappen ze wel uit dan zie ik dan wel hoe en wat.
pi_163029865
Schroevendraaiers, taser, krik, loden pijp en vast nog wel iets wat ik ben vergeten, maar er gaat natuurlijk niets boven de algehele auto gebruiken als wapen.
pi_163045619
Met m'n net geen 2 meter (1,98 :P) heb ik niks nodig om "stoer" te doen met zaklampjes/knuppels/triest geneuzel.

Daarbij, heb ik ondanks dat ik dagelijks op de weg zit, nooit een situatie meegemaakt, waar ik lichamelijk of zelfs verbaal "geweld" nodig heb gehad.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')