Z`n mond ookquote:
Om vervolgens de hele week te posten hoe ordinair wij zijnquote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik denk dat pax het vreselijk vindt dat rez even komt melden hem te hebben gedaan.
Is Pax weer aan het sletten?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik denk dat pax het vreselijk vindt dat rez even komt melden hem te hebben gedaan.
Hoezo nu pas?quote:
mooi strak kan ook leuk zijnquote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:57 schreef supersof het volgende:
ik had deze week twee shirtjes gekocht en vandaag gewassen en nu zijn ze kleiner geworden omdat ze blijkbaar met de hand gewassen moeten worden
het zijn nu denk ik meer mislukte losse crop topsquote:
ik hou van crop topsquote:Op zondag 29 mei 2016 00:03 schreef supersof het volgende:
[..]
het zijn nu denk ik meer mislukte losse crop tops
echt baas hoe die de beslissende penalty maaktquote:Op zondag 29 mei 2016 13:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik het ook echt een leuke fotoDus goede keuze voor een UI
Wat een tergend slechte wedstrijd weer. Inso had gelijk, voetbal is echt een stuk minder boeiend gewordenquote:Op zondag 29 mei 2016 13:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi eigenlijk. Ook wel tof voor Zidane trouwens.
Eensquote:Op zondag 29 mei 2016 14:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat een tergend slechte wedstrijd weer. Inso had gelijk, voetbal is echt een stuk minder boeiend geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |