eigen zaak open maken?quote:
Gelukkig doe je het zelf dan ook alleen als je zus je een beetje plaagtquote:Op zondag 29 mei 2016 16:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee hoor.
Het is gewoon heel dom oergedrag.
Waarom?quote:Op zondag 29 mei 2016 16:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee hoor.
Het is gewoon heel dom oergedrag.
Dan maar niet.quote:
Nee hoor?quote:Op zondag 29 mei 2016 16:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gelukkig doe je het zelf dan ook alleen als je zus je een beetje plaagt
(lol)
Geweld lost niks op, behalve dat je laat zien dat je vooral heel stoer bent. Gaat dus nergens over.quote:
In dit geval valt die me vriendin lastig plus heeft die bedreigingen gemaakt richting mij en mijn familliequote:Op zondag 29 mei 2016 16:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan maar niet.
Al die mensen die vooral geen zelfspot hebben en als iemand dan een opmerking maakt meteen gaan meppen. Zo achterlijk
dus als een pedo je vriendin lastigvalt moet je zelfspot hebben?quote:Op zondag 29 mei 2016 16:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan maar niet.
Al die mensen die vooral geen zelfspot hebben en als iemand dan een opmerking maakt meteen gaan meppen. Zo achterlijk
Dan schakel je de politie in.quote:Op zondag 29 mei 2016 16:31 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
In dit geval valt die me vriendin lastig plus heeft die bedreigingen gemaakt richting mij en mijn famillie
dan ben je over de grens gegaan
quote:Op zondag 29 mei 2016 16:31 schreef JanCees het volgende:
[..]
dus als een pedo je vriendin lastigvalt moet je zelfspot hebben?
Eigen rechter spelen is nergens voor nodig.quote:
oooooohquote:
Dan laat je het bewijs zien.quote:Op zondag 29 mei 2016 16:33 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]![]()
'Zonder actie kunnen we niks doen'
En jij denkt niet dat je nog meer woede bij hem oproept als je hem in elkaar slaat waardoor het helemaal uit de hand gaat lopen?quote:Op zondag 29 mei 2016 16:33 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Er moet altijd echt iets ergs gebeuren voordat er ingegrepen word, en ik ga daar niet op wachten
beter voorkomen dan later huilen
denk dat die wel uitkijkt erna, en anders doe ik het weer en weer tot het door zn junkenkop zitquote:Op zondag 29 mei 2016 16:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En jij denkt niet dat je nog meer woede bij hem oproept als je hem in elkaar slaat waardoor het helemaal uit de hand gaat lopen?
Want dat gaat gebeuren.
alsof of iemand in elkaar kan slaan. Als dit niet verzonnen wasquote:Op zondag 29 mei 2016 16:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En jij denkt niet dat je nog meer woede bij hem oproept als je hem in elkaar slaat waardoor het helemaal uit de hand gaat lopen?
Want dat gaat gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |