abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7101021
quote:
Op zondag 1 december 2002 18:10 schreef lipboutje het volgende:
breng je was naar de buren en koop gewoon een goedkope centrifuge je weet wel zo'n ding uit de jaren 70
Mijn moeder heeft nog zo'n ding in de kelder staan. Niet meer gebruikt sinds ze een jaar of 2 geleden een nieuwe wasmachine heeft gekocht.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_7101110
quote:
Op maandag 2 december 2002 13:21 schreef Lucille het volgende:
Ik heb afgelopen zaterdag een wasmachine en droger gekocht van AEG. De droger kan dus ook 5 kg hebben, dus alles kan, zelfs bij een volle machine, compleet in de droger.
Toevallig heb ik de typenummers voor me liggen:
LVM 74640
[afbeelding]

LVT 57720
[afbeelding]

uhmm is heel mooi, maar dit kan de topic starter dus niet kwijt
hij wil mischien een wascombi aanschaffen of anders zijn droogrekje blijven gebruiken.
Maar mischien staat ie dadelijk wel bij je op de stoep voor die centrifuge
problemen lossen zich vanzelf op
  † In Memoriam † maandag 2 december 2002 @ 14:00:19 #28
7074 moussy
kuttekop
pi_7101557
Mijn vader heeft zo'n combi van ellende na 2 maanden al weer te koop aangeboden. Hij vond het echt een takke-ding. Hij kon er 4 spijkerbroeken mee wassen per was (trommel dus vol) en moest dan om te drogen evengoed nog 2 op een droogrekje doen. Anders stond dat ding zeker een paar uur te draaien voor het droog was. Dubbel op dus.
Je zou er haast een boek over schrijven!
  maandag 2 december 2002 @ 15:04:11 #29
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_7102656
Wij hadden hetzelfde dillema toen we het huis uitgingen. Uiteindelijk gekozen voor een losse wasmachine en droger... Wij hadden voor €999,= een Siemens wasmachine en ook een Siemens Droger en ik moet zeggen dat ik blij ben met deze combi...

Eigenlijk moet jij niet vragen of je moet kiezen voor een was/droog combi, maar je moet vragen voor welke was/droog combi... Je hebt namelijk geen ruimte voor beide dus als je ook wil drogen is dit de enige optie. Daarna krijg je van genoeg mensen te horen welke je wel moet hebben en welke niet...

Als je overigens op deze link klikt kom je uit bij kieskeurig en daar kan je al je eisen ingooien en daar komt dan een type was/droogmachine uitrollen!!

Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
pi_7103324
quote:
Op zondag 1 december 2002 18:20 schreef MissX het volgende:

Ik vind dit best belangrijk, vind het behoorlijk kort maar 5 jaar.

Is het ook, maar ons kwam het gunstig uit. We verwachten tegen die tijd inderdaad een groter huis te hebben en dus wasmachine + droger te kunnen kopen. Een droogrek was niet echt een optie, omdat ik die kleren niet lekker vind drogen en ik vaak snel iets droog wil hebben.

De belangrijkste overweging was dat het vanwege de lage prijs goed te doen was. En ik moet zeggen dat ik er ongelofelijk veel gemak van heb. Ik heb er nog geen moment spijt van gehad.

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_7103381
quote:
Op maandag 2 december 2002 14:00 schreef moussy het volgende:
Anders stond dat ding zeker een paar uur te draaien voor het droog was. Dubbel op dus.
Nu ja, met mijn droger hoef ik dus maar voor 1 ronde te gaan, en erg lang duurt het niet. Ik ben me er niet bewust van dat het langer duurt dan wassen + drogen bij m'n ouders die er wel aparte machines voor hebben.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  † In Memoriam † maandag 2 december 2002 @ 16:08:34 #32
7074 moussy
kuttekop
pi_7103965
quote:
Op maandag 2 december 2002 15:41 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Nu ja, met mijn droger hoef ik dus maar voor 1 ronde te gaan, en erg lang duurt het niet. Ik ben me er niet bewust van dat het langer duurt dan wassen + drogen bij m'n ouders die er wel aparte machines voor hebben.

Ik denk dat dat drogen in dat dingetje vooral te maken heeft met het toerental van de centrifuge. Hoe hogere toeren, hoe droger dat het wordt natuurlijk. Waarom je vaak ook de trommel niet te vol kan doen als je gaat drogen, is omdat er dan van die heerlijke kreuke-bolletjes uit trommel komen rollen. Maar als je fan bent van strijken, lijkt het me geen probleem om smorgens je was aan te zetten voor je naar je werk gaat en als je thuis komt dat dan de was gewassen en gedroogd is.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_7109019
M'n vriendin en ik hebben meteen maar goed spul gekocht. Miele dus. Voor de wasmachine waren we € 1100 kwijt en voor de droger € 900. Daarbovenop kwam nog 2x € 125 euro voor 10 jaar garantie. Totaal kostte onze was-droog-combo-toren dus € 2250.

Heel erg veel geld, maar daar doe je dan ook minstens 15 jaar mee. En waarschijnlijk een jaar of 20.

Ik geef toe dat het voor studenten (ja, we studeren allebei nog) misschien niet gebruikelijk is om zulke 'luxe' spullen te kopen, maar als ik geld uitgeef doe ik het liever meteen goed.

"The question of whether computers can think is like the question of whether submarines can swim."
Edsger Wybe Dijkstra [1930-2002]
  dinsdag 3 december 2002 @ 15:34:51 #34
18772 pos
@@sweet@@
pi_7123497
En heb je al wat besloten?
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
pi_7124796
Mensen, bedankt voor de nuttige reacties.
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 15:34 schreef pos het volgende:
En heb je al wat besloten?
Ja, ik neem er geen, ik heb nu al teveel negatieve reacties gezien. Daar komt nog eens bij dat ik al een goeie wasmachine heb. Ik ben niet van plan hier meer dan 5 jaar te wonen. Ik moet dus echt iets bedenken om een droger kwijt te kunnen. Heel misschien is er nog een mogelijkheid een soort kast op mijn balkonnetje te bouwen en hier bijvoorbeeld de wasmachine en droger in te plaastsen.

Ik ga in ieder geval een nieuw wasrekje kopen

dinsdag 3 december 2002 @ 17:36:44 #36
18772 pos
@@sweet@@
pi_7125434
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 16:54 schreef Conflict het volgende:
Mensen, bedankt voor de nuttige reacties.
[..]

Ik ga in ieder geval een nieuw wasrekje kopen

But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
pi_8014171
Hoi,
Ik heb al 15 jaar een was/droogcombinatie van Bosch. Als je nagaat dat hij dubbele diensten moet doen is hij eigenlijk 30 jaar. Nog nooit kapot geweest.
Ik was en droog dagelijks.
Uitpakken van de was? Doe ik nooit en alles droogt prima.
Als je twee apparaten hebt moet je de was ook uit een apparaat halen en in de andere doen.
Nee voor mij weer een was/droogcombinatie. Ik koop wel een betrouwbaar merk omdat zij hun naam niet op het spel willen zetten. Dan maar een duurder apparaat. De Bosch heeft zich bij mij inmiddels wel bewezen.
Spaart ruimte, ideaal! Voor mij nooit meer iets anders.
En dat gezeur van:"ja maar als er een aparaat kapot gaat kun je niet...bla bla bla" Je gaat er niet van uit dat zo'n apparaat snel stuk gaat.
Mijn zusje heeft sinds 3 jaar ook een droog/wascombinatie en is ook super tevreden.

Laat je goed voorlichten over welk merk goed bekent staat met zijn was/droogcombinatie en je hebt er jaren plezier van.
Ik ben aan het sparen voor een nieuwe bosch. Mijn machine is immers 15 jaar en heeft uiteindelijk niet het eeuwige leven. Maar dat er weer een Bosch combi komt staat als een paal boven water.

Groetjes

dinsdag 21 januari 2003 @ 13:48:05 #38
31536 Pontianak
Shadow of the Vampire
pi_8025922
quote:
Op maandag 2 december 2002 20:22 schreef Safari het volgende:
M'n vriendin en ik hebben meteen maar goed spul gekocht. Miele dus. Voor de wasmachine waren we € 1100 kwijt en voor de droger € 900. Daarbovenop kwam nog 2x € 125 euro voor 10 jaar garantie. Totaal kostte onze was-droog-combo-toren dus € 2250.

Heel erg veel geld, maar daar doe je dan ook minstens 15 jaar mee. En waarschijnlijk een jaar of 20.

Ik geef toe dat het voor studenten (ja, we studeren allebei nog) misschien niet gebruikelijk is om zulke 'luxe' spullen te kopen, maar als ik geld uitgeef doe ik het liever meteen goed.

ik koop liever voor 1/3 van het geld iets wat 5-6 jaar meegaat: na die tijd koop je een nieuwe machine met alle nieuwe gadgets erop en uiteindelijk ben je net zoveel geld kwijt...
Fear their sweet hypnotic voices[br]Flee their icy hands and Breath[br]Save yourself, young bride, from evil[br]Flee the love that brings you death.
pi_8028172
Ik hoef niet altijd alles het nieuwste van het nieuwste te hebben. Bij mij is het het allerbelangrijkste dat het werkt. Dan maar een oud beestje. Met minder functies en knoppen wordt de was namelijk ook goed schoon en droog. Waarom al die moderne techniekjes. Vaak zit het er op en doe je er uiteindelijk niks mee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')