abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7042449
Ik wil een was- droog combinatie aanschaffen.

Wie heeft zo'n ding thuis staan?

Is het zo dat je dan je was in dat apparaat doet en het er schoon en droog uitkomt of werkt het anders?

Weet iemand welke merken het beste zijn, of raad iemand mij de aanschaf van zo'n ding af.

Een losse droger is geen optie want die kan ik echt nergens kwijt.

Alvast bedankt.

pi_7042511
quote:
Op donderdag 28 november 2002 15:58 schreef Conflict het volgende:
Een losse droger is geen optie want die kan ik echt nergens kwijt.
je kan ze toch stapelen?
pi_7042582
Wasmachine kan vaak dan 5 KG in en de droger kan maar 2,5 tot 3 Kg drogen.
moet je dus wanneer je een volle wasmachine hebt steeds wat eruit halen om te kunnen drogen !
Beter een Was & droger halen en op elkaar zetten ( doe ik ook in me nieuwe huis )
pi_7042685
En mocht de droger ooit kaduk gaan (of v.v.) dan zit je met een halve combo.
  donderdag 28 november 2002 @ 16:08:36 #5
30149 Iesie
Im not dead! I feel happy!
pi_7042698
Neem GEEN condens was/droog combi, twee handdoeken drogen in zo'n ding kost ca. 2 uur.
Een hele was word nooit droog (gestest door mij).
Neem er dus 1 met een hetelucht afvoer, dat imho zal wel werken.
<Sonium> someone speak python here?
<lucky> HHHHHSSSSSHSSS
<lucky> SSSSS
<Sonium> the programming language
pi_7042789
Even voor de duidelijkheid:

Ik heb geen plaats voor een losse droger. Ik heb een piepklein huisje en op de wasmachine staat de koelkast met een combimagnetron er bovenop.

Op mijn vriezer staat het gasfornuis en zo is mijn keuken vol. Op de gang of in de badkamer past zo'n ding echt niet.

Ik heb 2 keuzes, een was- droog combinatie of alleen een wasmachine.

pi_7042882
Doe dan alleen een wasmachine! Dat heb ik ook, werkt prima.
Ik droog mijn was op een rekje en af en toe gebruik ik de droger van mijn moeder
pi_7042960
ik neem aan dat je een balkonnetje/tuintje hebt, hier kanje makkelijk een afvoerdroger neerzetten en een kastje om heen bouwen,

was/droog combi is duurder in aanschaf, in gebruik , in onderhoud, en kost je meer tijd

problemen lossen zich vanzelf op
pi_7043050
Dus jullie raden het af....

Dan blijf ik maar kloten met mijn wasrekjes,ik heb geen tuin en op mijn balkon past geen droger.

Helaas

Toch bedankt mensen

pi_7043092
verhuizen dan maar
pi_7043249
quote:
Op donderdag 28 november 2002 16:25 schreef Conflict het volgende:
Dan blijf ik maar kloten met mijn wasrekjes,ik heb geen tuin en op mijn balkon past geen droger.
Heb je niet een berging waar je je vriezer kwijt kan?
  donderdag 28 november 2002 @ 16:37:46 #12
17062 Labtech
I have a Cunning Plan !
pi_7043337
ik zelf heb een Indisit WD125tx, was droogcombi, rond 400 euro en ik ben er uitermate tevreden over, maar heb hem pas een maand. Kan 5 kilo wassen 4 kilo drogen.
Werkt perfect, maar bepaalde kledingstukken kun je toch niet drogen. Mijn ervaring is als je die op 1200 toeren centrifugeerd en ze daarna op een rekje hangt (binnen) ze binnen een dag droog zijn.
Ik denk dat het wel een probleem wordt als het ene apparaat stuk is en het andere niet, maar je kunt natuurlijk de garantie verlengen tot 5 jaar en in de tussentijd een groter huis zoeken
Echte diehards gebruiken postduiven
pi_7043408
quote:
Op donderdag 28 november 2002 16:37 schreef Labtech het volgende:
ik zelf heb een Indisit WD125tx, was droogcombi, rond 400 euro en ik ben er uitermate tevreden over, maar heb hem pas een maand. Kan 5 kilo wassen 4 kilo drogen.
Werkt perfect, maar bepaalde kledingstukken kun je toch niet drogen. Mijn ervaring is als je die op 1200 toeren centrifugeerd en ze daarna op een rekje hangt (binnen) ze binnen een dag droog zijn.
Ik denk dat het wel een probleem wordt als het ene apparaat stuk is en het andere niet, maar je kunt natuurlijk de garantie verlengen tot 5 jaar en in de tussentijd een groter huis zoeken
Ik zit altijd te kijken met half droge kleding.

Prijs maakt me niet uit.

Raad jij mij zo'n ding aan of af

pi_7046005
Mijn oma heeft al een tijdje een wasdroogcombinatie en is er erg tevreden mee. Maar zij heeft natuurlijk ook alle tijd om de was in 2 x te kunnen drogen enzo.
pi_7047168
Deze heb ik zo'n 1000 €
Ben er erg tevreden over
AEG 16810COMB Was/droog combinatie

But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
pi_7047279
Ik ben ook erg tevreden en ik hoef dan ook nooit 2x te drogen. Ik heb in de winkel wel begrepen dat je niet moet verwachten er langer dan 5 jaar mee te doen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_7075255
Nog meer mensen met ervaringen, ik zit echt heel erg te tweifelen....
pi_7075310
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 17:26 schreef Conflict het volgende:
Nog meer mensen met ervaringen, ik zit echt heel erg te tweifelen....
wasdroogcombinaties (oktober 1999)

De Consumentenbond heeft wasdroogcombinaties getest.

merk & type test-resultaat beste koop
AEG Oko-lavamat 1271 Turbo red./goed
Miele Omnitronic WT945 redelijk
Bosch WFT 2400 redelijk
Zanussi WDJS 1272 redelijk
Siemens WD 61200 redelijk
Brandt WST3921 matig/red.
Whirlpool AWG 839 matig
Candy Alise 120 ES matig

Bovenstaande test staat beschreven in de Consumentengids van oktober 1999. Leden van de consumentenbond die beschikken over een gebruikersnaam en wachtwoord, kunnen de volledige test terugvinden op de website van de consumentenbond, http://www.consumentenbond.nl.

pi_7075347
loop anders ff door http://www.kieskeurig.nl/kieskeurig/kieskeurig.nsf/document/wasm
hier kan je info vinden en vragen stellen aan gebruikers
su6
pi_7075491
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 17:33 schreef marz01 het volgende:

[..]

wasdroogcombinaties (oktober 1999)

De Consumentenbond heeft wasdroogcombinaties getest.

merk & type test-resultaat beste koop
AEG Oko-lavamat 1271 Turbo red./goed
Miele Omnitronic WT945 redelijk
Bosch WFT 2400 redelijk
Zanussi WDJS 1272 redelijk
Siemens WD 61200 redelijk
Brandt WST3921 matig/red.
Whirlpool AWG 839 matig
Candy Alise 120 ES matig

Bovenstaande test staat beschreven in de Consumentengids van oktober 1999. Leden van de consumentenbond die beschikken over een gebruikersnaam en wachtwoord, kunnen de volledige test terugvinden op de website van de consumentenbond, http://www.consumentenbond.nl.

Ik zal eens kijken, ik ben lid

Dat ik daar niet aan gedacht had

quote:
Op zaterdag 30 november 2002 17:38 schreef marz01 het volgende:
loop anders ff door http://www.kieskeurig.nl/kieskeurig/kieskeurig.nsf/document/wasm
hier kan je info vinden en vragen stellen aan gebruikers
su6
Ff checken

Dank je

zondag 1 december 2002 @ 18:10:24 #21
39228 lipboutje
Grimm aliën Fadango
pi_7088681
breng je was naar de buren en koop gewoon een goedkope centrifuge je weet wel zo'n ding uit de jaren 70
xx 236-kl-78yu-MMklo-ccdfth21
pi_7088812
quote:
Op donderdag 28 november 2002 20:17 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben ook erg tevreden en ik hoef dan ook nooit 2x te drogen. Ik heb in de winkel wel begrepen dat je niet moet verwachten er langer dan 5 jaar mee te doen.
Ik vind dit best belangrijk, vind het behoorlijk kort maar 5 jaar. Volgens mij kan je dan het beste alleen een wasmachine kopen en in de tussentijd, op droogrek drogen.
Binnen 5 jaar neem ik aan dat je ws wel een groter huis vind en dan kan je er altijd nog een droger bij kopen. En een wasmachine gaat een heel stuk langer mee dan 5 jaar.

Voor echt grote dingen als beddegoed drogen, zou je altijd nog naar de wasserette ofzo kunnen gaan. Een x in de zoveel tijd.

pi_7089681
Ik heb ook een was/droogcombinatie. Werkt op zich perfect, maar ik gebruik de droger niet veel.
Het grootste nadeel vind ik dat als je er in een "witte was" in gedroogd hebt en je wast vervolgens een was met donkere kleren, dan zit alles vol lichte pluisjes (van handdoeken ed.) Super irritant. Dus droog ik alles maar ouderwets op een droogrek
I looked up, half hoping to see the thing from my dream but all I saw was a sky full of stars...
pi_7100654
mijn broer heeft een whirpool combo, is al 2 keer gerepareerd in 2 jaar na aankoop
gelukkig bij aankoop 5 jaar verzekering afgesloten
maar gebruikt nog steeds een droogrek
pi_7100985
Ik heb afgelopen zaterdag een wasmachine en droger gekocht van AEG. De droger kan dus ook 5 kg hebben, dus alles kan, zelfs bij een volle machine, compleet in de droger.
Toevallig heb ik de typenummers voor me liggen:
LVM 74640

LVT 57720

Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')