Wie heeft zo'n ding thuis staan?
Is het zo dat je dan je was in dat apparaat doet en het er schoon en droog uitkomt of werkt het anders?
Weet iemand welke merken het beste zijn, of raad iemand mij de aanschaf van zo'n ding af.
Een losse droger is geen optie want die kan ik echt nergens kwijt.
Alvast bedankt.
quote:je kan ze toch stapelen?
Op donderdag 28 november 2002 15:58 schreef Conflict het volgende:
Een losse droger is geen optie want die kan ik echt nergens kwijt.
Ik heb geen plaats voor een losse droger. Ik heb een piepklein huisje en op de wasmachine staat de koelkast met een combimagnetron er bovenop.
Op mijn vriezer staat het gasfornuis en zo is mijn keuken vol. Op de gang of in de badkamer past zo'n ding echt niet.
Ik heb 2 keuzes, een was- droog combinatie of alleen een wasmachine.
was/droog combi is duurder in aanschaf, in gebruik , in onderhoud, en kost je meer tijd
Dan blijf ik maar kloten met mijn wasrekjes,ik heb geen tuin en op mijn balkon past geen droger.
Helaas
Toch bedankt mensen
quote:Heb je niet een berging waar je je vriezer kwijt kan?
Op donderdag 28 november 2002 16:25 schreef Conflict het volgende:
Dan blijf ik maar kloten met mijn wasrekjes,ik heb geen tuin en op mijn balkon past geen droger.
quote:Ik zit altijd te kijken met half droge kleding.
Op donderdag 28 november 2002 16:37 schreef Labtech het volgende:
ik zelf heb een Indisit WD125tx, was droogcombi, rond 400 euro en ik ben er uitermate tevreden over, maar heb hem pas een maand. Kan 5 kilo wassen 4 kilo drogen.
Werkt perfect, maar bepaalde kledingstukken kun je toch niet drogen. Mijn ervaring is als je die op 1200 toeren centrifugeerd en ze daarna op een rekje hangt (binnen) ze binnen een dag droog zijn.
Ik denk dat het wel een probleem wordt als het ene apparaat stuk is en het andere niet, maar je kunt natuurlijk de garantie verlengen tot 5 jaar en in de tussentijd een groter huis zoeken
Prijs maakt me niet uit.
Raad jij mij zo'n ding aan of af
quote:wasdroogcombinaties (oktober 1999)
Op zaterdag 30 november 2002 17:26 schreef Conflict het volgende:
Nog meer mensen met ervaringen, ik zit echt heel erg te tweifelen....
De Consumentenbond heeft wasdroogcombinaties getest.
merk & type test-resultaat beste koop
AEG Oko-lavamat 1271 Turbo red./goed
Miele Omnitronic WT945 redelijk
Bosch WFT 2400 redelijk
Zanussi WDJS 1272 redelijk
Siemens WD 61200 redelijk
Brandt WST3921 matig/red.
Whirlpool AWG 839 matig
Candy Alise 120 ES matig
Bovenstaande test staat beschreven in de Consumentengids van oktober 1999. Leden van de consumentenbond die beschikken over een gebruikersnaam en wachtwoord, kunnen de volledige test terugvinden op de website van de consumentenbond, http://www.consumentenbond.nl.
quote:Ik zal eens kijken, ik ben lid
Op zaterdag 30 november 2002 17:33 schreef marz01 het volgende:[..]
wasdroogcombinaties (oktober 1999)
De Consumentenbond heeft wasdroogcombinaties getest.
merk & type test-resultaat beste koop
AEG Oko-lavamat 1271 Turbo red./goed
Miele Omnitronic WT945 redelijk
Bosch WFT 2400 redelijk
Zanussi WDJS 1272 redelijk
Siemens WD 61200 redelijk
Brandt WST3921 matig/red.
Whirlpool AWG 839 matig
Candy Alise 120 ES matigBovenstaande test staat beschreven in de Consumentengids van oktober 1999. Leden van de consumentenbond die beschikken over een gebruikersnaam en wachtwoord, kunnen de volledige test terugvinden op de website van de consumentenbond, http://www.consumentenbond.nl.
Dat ik daar niet aan gedacht had
quote:Ff checken
Op zaterdag 30 november 2002 17:38 schreef marz01 het volgende:
loop anders ff door http://www.kieskeurig.nl/kieskeurig/kieskeurig.nsf/document/wasm
hier kan je info vinden en vragen stellen aan gebruikers
su6
Dank je
quote:Ik vind dit best belangrijk, vind het behoorlijk kort maar 5 jaar. Volgens mij kan je dan het beste alleen een wasmachine kopen en in de tussentijd, op droogrek drogen.
Op donderdag 28 november 2002 20:17 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben ook erg tevreden en ik hoef dan ook nooit 2x te drogen. Ik heb in de winkel wel begrepen dat je niet moet verwachten er langer dan 5 jaar mee te doen.
Voor echt grote dingen als beddegoed drogen, zou je altijd nog naar de wasserette ofzo kunnen gaan. Een x in de zoveel tijd.
LVT 57720
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |