Zou wel bezopen zijn ja.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 02:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Als ze Vardy laten starten stop ik met mijn Engeland shirt dragen
Ddat lukt wel. Met Ruslandquote:
Wat een kut toernooiquote:Op zaterdag 28 mei 2016 02:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ddat lukt wel. Met Rusland
Al kan je als 3de ook door natuurlijk
Echt een matige sport aan het wordenquote:Op zaterdag 28 mei 2016 02:21 schreef Fok-it het volgende:
Volgende wk waarschijnlijk als 4de ook nog toplol
Tsja, wat moet je anders hequote:Op zaterdag 28 mei 2016 02:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Echt een matige sport aan het worden
Mourinho bij United een van de weinige genotspuntenquote:Op zaterdag 28 mei 2016 02:26 schreef Fok-it het volgende:
Vind het opzich wel weer prima hoor volgend seizoen. Mourinho bij United, Leicester in de Cl, Feyenoord elke week met horten en stoten
Andere sport zoekenquote:Op zaterdag 28 mei 2016 02:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mourinho bij United een van de weinige genotspunten
Er is niet veelquote:
Achja, deze zomer weer juichen voor C-Sporten op de OSquote:Op zaterdag 28 mei 2016 02:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er is niet veel
Wielrennen is wel leuk met de grote rondes, mja. Om nou zoals hier op fok die hard de Ronde van Belgie te gaan volgen word je ook niet blij van
Niks mis mee. Nederlandse schermers en handboogschieters worden altijd al gevolgdquote:Op zaterdag 28 mei 2016 02:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Achja, deze zomer weer juichen voor C-Sporten op de OS
Wat op 1 dan? Rugby?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 02:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Nee, als zo door gaat ben ik bang voetbal binnekort op #3 van sport te staan bij mij.
Wel zin in EK opzich door Polen en Engeland
Hm, vooral met boksen heb ik echt vrij weinigquote:
Echt machtig mooi.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 02:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm, vooral met boksen heb ik echt vrij weinig
Vies corrupte sport tochquote:Op zaterdag 28 mei 2016 02:43 schreef Insomnia_ het volgende:
Als je ziet hoe die met hun sport omgaan, bohhh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |