abonnement Unibet Coolblue
pi_162774980
quote:
7s.gif Op zondag 5 juni 2016 22:37 schreef Tem het volgende:

[..]

Mwah, het is niet echt onterechte beschuldiging gezien je notes en je valt gewoon negatief op de laatste tijd in die topics.

Maar goed, als jij gewoon in het vervolg netjes en respectvol reageert is er niet veel aan de hand ^O^
quote:
7s.gif Op zondag 5 juni 2016 22:04 schreef Tem het volgende:
Jij komt daar iedere keer opdagen om alleen maar te rellen.
Wat is het nou? Iedere keer en alleen maar of de laatste tijd en hetgeen wat we net hebben besproken?

Slaap lekker alvast, Tem. :*
  zondag 5 juni 2016 @ 22:44:59 #127
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_162775093
quote:
10s.gif Op zondag 5 juni 2016 22:42 schreef SantaClausNorthPole het volgende:

[..]


[..]

Wat is het nou? Iedere keer en alleen maar of de laatste tijd en hetgeen wat we net hebben besproken?

Slaap lekker alvast, Tem. :*
Niet zo kinderachtig. Je weet heel goed hoe je reageert in zijn topics ;).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_162775126
quote:
10s.gif Op zondag 5 juni 2016 22:42 schreef SantaClausNorthPole het volgende:

[..]

[..]

Wat is het nou? Iedere keer en alleen maar of de laatste tijd en hetgeen wat we net hebben besproken?

Slaap lekker alvast, Tem. :*
Zo laat alweer inderdaad! Slaap lekker voor straks :z
pi_162775134
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2016 22:44 schreef Samzz het volgende:

[..]

Niet zo kinderachtig. Je weet heel goed hoe je reageert in zijn topics ;).
Jazeker. Jij ook slaap lekker, Samzz.
  zondag 5 juni 2016 @ 22:46:17 #130
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_162775148
quote:
17s.gif Op zondag 5 juni 2016 22:45 schreef SantaClausNorthPole het volgende:

[..]

Jazeker. Jij ook slaap lekker, Samzz.
Nou dan. Kusjekroel O+.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_162776244
Tja, Deezertje schijnt ass te hebben. Routine matig handelen is 1 van de kenmerken. De kans dat er echt iets veranderd via dit forum lijkt me nihil. Het is ook niet dat hij zich aanpast zoals een ander aan de wereld. Hij verwacht dat de wereld aan hem aan past.
Zijn manier van informatie verwerken is ook niet hetzelfde. Het selectieve antwoorden, de reacties die totaal geen verbinding hebben waar hij op reageert op dat moment, het van de hak op de tak dat verzandt in SC. Ben geen dokter maar het lijkt allemaal wel erg aan ASS onderhevig.

Moeten we iemand met ASS weren? Nee, doen we in de samenleving ook niet. Gaat het werken door te verzoeken hem te negeren? Denk het ook niet. Die hele vraag aanbod discussie gaat voorbij aan zijn repeterend handelen.

Wat blijft er dan nog over? De mods, of laten we het even hevelen naar gespreksleiders. Gespreksleiders zijn wel de baas maar het draait niet om hen, gespreksleiders horen te denken aan doelgerichtheid, zijn sfeer observators en bewaken 'de microfoon'.

De sfeer zit er veelal wel goed in, de microfoon bewaken is beperkt mogelijk door topics te sluiten of reacties te verwijderen, dus doelgerichtheid blijft over.

Hoe maak je het hier doelgerichter? Door sommige topics de vraag concreter te laten zijn? Door geselecteerde topics in een bepaalde vorm af te dwingen? Door kaders strakker te maken naar vraag en antwoord?

Wordt het er leuker van? Ik betwijfel het , maar het kan misschien geen kwaad voor iedereen om nog eens goed na te denken voordat je je reactie verstuurd?
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  zondag 5 juni 2016 @ 23:16:58 #132
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_162776396
Ik denk dat het verstandig is niet te gaan strooien met mogelijke aandoeningen.

Verder bedankt voor je post, kan me er best in vinden. Voornamelijk in het laatste deel van je post.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_162776815
Het probleem ligt voornamelijk bij het beleid op dit forum dat deze kwestie tot een oneindige spiraal maakt. Deezertje maakt een topic met (vaak) een OP waaruit blijkt dat hij stappen wil ondernemen, mensen geven hem enorm goed advies, vervolgens negeert hij al het advies en geeft vaak een gare reactie op een post die eigenlijk helemaal niet relevant is voor zijn kwestie, mensen raken geïrriteerd en gaan op hem afgeven, Deezertje vindt dit wel best want geilt op de (negatieve) aandacht en gaat weer door naar zijn volgende topic waardoor de vicieuze cirkel weer rond is.

Het is lastig, want hij overtreedt geen regels. Het is enorm asociaal wat hij doet, maar daar kun je helaas een lid niet voor straffen. Ik heb een beetje de regels gelezen en een aantal topics uit MED en vond deze gedragscode:

"Ook het doelbewust openen van onzintopics - waarbij de beoordeling ligt bij onze crewleden - is natuurlijk ongewenst in serieuze forums. Voor onzin hebben we een specifiek forum en net zoals mensen daar hun gang kunnen gaan moeten mensen in alle andere forums dat ook kunnen."

Ik vind dat het langzaam toch wel hier naar toe gaat. Als je al 60 topics aan het vullen bent met je oneindige problematiek en niks doet met de reacties zie ik het niet meer dan een zogenaamd dagboek-topic. Totaal niet serieus en in mijn ogen onzinnig, zeker voor een subforum als R&P.

Ik vind het wel kwalijk dat het tot dit is gegroeid. Ik weet het, de mensen die reageren zullen ook wel deels de veroorzakers zijn, hoewel ik niet vind dat je daar het probleem moet gaan leggen. Het is een sociale kwestie en daar is hij immers niet sterk in. Hij is eigenlijk de persoon die zich zou moeten schamen dat hij überhaupt 60 topics moet openen, maar helaas ontbreekt dat gevoel bij hem. De oplossing zit hem volgens mij in een verandering van het forumbeleid. De oorzaak moet aangepakt worden, niet de gevolgen.
  zondag 5 juni 2016 @ 23:35:49 #134
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_162777154
Ik heb zelfs het idee dat hij topics recycled. :') Sommige heb ik al eerder voorbij zien komen.
Isn't it ironic, don't you think
  zondag 5 juni 2016 @ 23:38:14 #135
47102 Elvi
miemkwien
pi_162777218
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 23:26 schreef Bananenpap het volgende:

Het is lastig, want hij overtreedt geen regels. Het is enorm asociaal wat hij doet, maar daar kun je helaas een lid niet voor straffen. Ik heb een beetje de regels gelezen en een aantal topics uit MED en vond deze gedragscode:

"Ook het doelbewust openen van onzintopics - waarbij de beoordeling ligt bij onze crewleden - is natuurlijk ongewenst in serieuze forums. Voor onzin hebben we een specifiek forum en net zoals mensen daar hun gang kunnen gaan moeten mensen in alle andere forums dat ook kunnen."

Dus de live-blogs waren geen onzintopics? Jij bent geloof ik degene die het meest op hem reageert en zelfs reacties uitlokt (door bijvoorbeeld de liveblogs). En je geeft hem de aandacht waar hij zo op geilt. Dat zie je zelf ook in en toch reageer je keer op keer weer op hem.
  zondag 5 juni 2016 @ 23:42:52 #136
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_162777371
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 23:26 schreef Bananenpap het volgende:
Het probleem ligt voornamelijk bij het beleid op dit forum dat deze kwestie tot een oneindige spiraal maakt. Deezertje maakt een topic met (vaak) een OP waaruit blijkt dat hij stappen wil ondernemen, mensen geven hem enorm goed advies, vervolgens negeert hij al het advies en geeft vaak een gare reactie op een post die eigenlijk helemaal niet relevant is voor zijn kwestie, mensen raken geïrriteerd en gaan op hem afgeven, Deezertje vindt dit wel best want geilt op de (negatieve) aandacht en gaat weer door naar zijn volgende topic waardoor de vicieuze cirkel weer rond is.

Het is lastig, want hij overtreedt geen regels. Het is enorm asociaal wat hij doet, maar daar kun je helaas een lid niet voor straffen. Ik heb een beetje de regels gelezen en een aantal topics uit MED en vond deze gedragscode:

"Ook het doelbewust openen van onzintopics - waarbij de beoordeling ligt bij onze crewleden - is natuurlijk ongewenst in serieuze forums. Voor onzin hebben we een specifiek forum en net zoals mensen daar hun gang kunnen gaan moeten mensen in alle andere forums dat ook kunnen."

Ik vind dat het langzaam toch wel hier naar toe gaat. Als je al 60 topics aan het vullen bent met je oneindige problematiek en niks doet met de reacties zie ik het niet meer dan een zogenaamd dagboek-topic. Totaal niet serieus en in mijn ogen onzinnig, zeker voor een subforum als R&P.

Ik vind het wel kwalijk dat het tot dit is gegroeid. Ik weet het, de mensen die reageren zullen ook wel deels de veroorzakers zijn, hoewel ik niet vind dat je daar het probleem moet gaan leggen. Het is een sociale kwestie en daar is hij immers niet sterk in. Hij is eigenlijk de persoon die zich zou moeten schamen dat hij überhaupt 60 topics moet openen, maar helaas ontbreekt dat gevoel bij hem. De oplossing zit hem volgens mij in een verandering van het forumbeleid. De oorzaak moet aangepakt worden, niet de gevolgen.
Bedankt voor je post, we zijn aan het bekijken hoe deze problematiek opgelost zou kunnen worden.

Wat in jouw ogen misschien simpel lijkt, is dat niet per definitie.

Daarnaast, ergens vind je t ook alleen maar leuk, deze situatie. Beetje leedvermaak, beetje schoppen, leuk leuk.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_162777481
quote:
5s.gif Op zondag 5 juni 2016 23:38 schreef Elvi het volgende:

[..]

Dus de live-blogs waren geen onzintopics? Jij bent geloof ik degene die het meest op hem reageert en zelfs reacties uitlokt (door bijvoorbeeld de liveblogs). En je geeft hem de aandacht waar hij zo op geilt. Dat zie je zelf ook in en toch reageer je keer op keer weer op hem.
De live-blogs waren onzintopics ja. Satire, leedvermaak, op zich ook een reactie op al zijn topics toch? Waarom ik veel reageer, geen idee. Zit wel in mij, het laatste woord willen hebben. Ik denk niet dat ik mijn schuldig moet voelen voor het feit dat ik af en toe wel kan lachen om al die drama's, want volgens mij is dat de reden dat heel veel users reageren.

Jij overigens ook gewoon hoor.
  zondag 5 juni 2016 @ 23:47:48 #138
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_162777538
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 23:46 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

De live-blogs waren onzintopics ja. Satire, leedvermaak, op zich ook een reactie op al zijn topics toch? Waarom ik veel reageer, geen idee. Zit wel in mij, het laatste woord willen hebben. Ik denk niet dat ik mijn schuldig moet voelen voor het feit dat ik af en toe wel kan lachen om al die drama's, want volgens mij is dat de reden dat heel veel users reageren.

Jij overigens ook gewoon hoor.
Allemaal leuk en aardig, maar dat zet natuurlijk geen zoden aan de dijk.

En logisch ook dat je wel wat hebt met leedvermaak, wie niet. Maar het per se moeten reageren is wel iets dat het probleem mede in stand houdt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 5 juni 2016 @ 23:50:57 #139
47102 Elvi
miemkwien
pi_162777663
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 23:46 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

De live-blogs waren onzintopics ja. Satire, leedvermaak, op zich ook een reactie op al zijn topics toch? Waarom ik veel reageer, geen idee. Zit wel in mij, het laatste woord willen hebben. Ik denk niet dat ik mijn schuldig moet voelen voor het feit dat ik af en toe wel kan lachen om al die drama's, want volgens mij is dat de reden dat heel veel users reageren.

Jij overigens ook gewoon hoor.
Dan beschuldig je hem van onzin-topics terwijl je het zelf ook doet? Geef dan het goede voorbeeld :P

Ik reageer zelden op hem, zeker niet in de normale datingtopics. Wat voor nut heeft het? Hij doet er niks mee en reageert er toch niet op. Nu vanavond heb ik 1 keer gereageerd in zn topic om mn zegje te doen (het was niet eens advies, why bother?) en daarna heb ik het topic uit mn MyAT gegooid.
pi_162777851
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 23:16 schreef Samzz het volgende:
Ik denk dat het verstandig is niet te gaan strooien met mogelijke aandoeningen.

Verder bedankt voor je post, kan me er best in vinden. Voornamelijk in het laatste deel van je post.
Even voor de goede orde: ik stel geen diagnose en struikel dan ook over de woorden strooien en mogelijk; het zijn zijn eigen woorden. Asperger om precies te zijn.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_162777852
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 23:50 schreef Elvi het volgende:

[..]

Dan beschuldig je hem van onzin-topics terwijl je het zelf ook doet? Geef dan het goede voorbeeld :P

Ik reageer zelden op hem, zeker niet in de normale datingtopics. Wat voor nut heeft het? Hij doet er niks mee en reageert er toch niet op. Nu vanavond heb ik 1 keer gereageerd in zn topic om mn zegje te doen (het was niet eens advies, why bother?) en daarna heb ik het topic uit mn MyAT gegooid.
Joh, het was gewoon bedoeld als grapje en had eerlijk gezegd verwacht dat het na twee reacties wel gesloten zou worden. Wist ik veel dat het net die beruchte avond was dat alle mods er opeens mee kapten en het 'grapje' uitgroeide tot een ware reeks. :')

De reden dat ik veel reageer is trouwens ook omdat ik gewoon het beste met hem voor heb hoor. Ik vind het zonde dat zo'n jonge gast op zo'n manier zijn leven voorbij laat gaan, frustrerend zelfs een beetje.
  zondag 5 juni 2016 @ 23:58:51 #142
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_162777930
quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2016 23:56 schreef Koral het volgende:

[..]

Even voor de goede orde: ik stel geen diagnose en struikel dan ook over de woorden strooien en mogelijk; het zijn zijn eigen woorden. Asperger om precies te zijn.
Het was een algemene uitspraak. 'Schijnt' doet vermoeden dat er niks vaststaat.

Ik heb begrepen van hem dat hij autisme heeft. Lets's keep it at that.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zondag 5 juni 2016 @ 23:59:54 #143
47102 Elvi
miemkwien
pi_162777965
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2016 23:56 schreef Bananenpap het volgende:

De reden dat ik veel reageer is trouwens ook omdat ik gewoon het beste met hem voor heb hoor. Ik vind het zonde dat zo'n jonge gast op zo'n manier zijn leven voorbij laat gaan, frustrerend zelfs een beetje.
Dat snap ik ook wel, ik vind het ook zonde en ergens hoop ik ook dat mijn posts ergens iets raken bij hem. Maar het gaat gewoon niet gebeuren, Het zit niet in hem om verantwoordelijkheid en actie te ondernemen en wij kunnen dat niet losmaken bij hem. Dat is iets wat zn ouders of professionele hulpverlening moet doen. Je kan niet iemand helpen die niet geholpen wil worden.
  maandag 6 juni 2016 @ 00:01:13 #144
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_162778005
Zullen nu weer terug naar daadwerkelijk feedback geven en stoppen met het analyseren van een user?

Merci :*.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_162779167
quote:
1s.gif Op maandag 6 juni 2016 00:53 schreef Samzz het volgende:

[..]

Pardon?
Lees eens terug, dan begrijp je vast wat ik bedoel.
  maandag 6 juni 2016 @ 00:56:26 #146
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_162779186
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 00:55 schreef SantaClausNorthPole het volgende:

[..]

Lees eens terug, dan begrijp je vast wat ik bedoel.
Nee, sorry. Ik had het idee dat ik normaal antwoorde.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_162779224
quote:
1s.gif Op maandag 6 juni 2016 00:56 schreef Samzz het volgende:

[..]

Nee, sorry. Ik had het idee dat ik normaal antwoorde.
Blijkbaar zit het heel erg diep dat mij drie weken na dato van het topic alsnog wordt verweten dat ik niet vriendelijk heb gereageerd en blijkbaar wordt er verwacht dat ik weet welk topic je bedoelt met 'het dagboektopic' (kom op, 3 weken geleden :') ) met je 'nota bende'.

Het kan ook iets vriendelijker allemaal. Maar blijkbaar is dat de nieuwe koers, Tem was ook al een beetje aangebrand vanavond.
  maandag 6 juni 2016 @ 00:59:40 #148
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_162779242
quote:
10s.gif Op maandag 6 juni 2016 00:58 schreef SantaClausNorthPole het volgende:

[..]

Blijkbaar zit het heel erg diep dat mij drie weken na dato van het topic alsnog wordt verweten dat ik niet vriendelijk heb gereageerd en blijkbaar wordt er verwacht dat ik weet welk topic je bedoelt met 'het dagboektopic' (kom op, 3 weken geleden :') ) met je 'nota bende'.

Het kan ook iets vriendelijker allemaal. Maar blijkbaar is dat de nieuwe koers, Tem was ook al een beetje aangebrand vanavond.
Goh blijkbaar :o. Ik had daarover inderdaad duidelijker moeten zijn, excuus.

En ik probeer juist vriendelijk te zijn. Ik ben ook gewoon een faalhaasje af en toe :P.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_162779496
quote:
1s.gif Op maandag 6 juni 2016 00:59 schreef Samzz het volgende:

[..]

Goh blijkbaar :o. Ik had daarover inderdaad duidelijker moeten zijn, excuus.

En ik probeer juist vriendelijk te zijn. Ik ben ook gewoon een faalhaasje af en toe :P.
Is het niet beter dat we die Deezer topic samenvoegen, of 1 topic openlaten. Nu weet ik niet wat nou het echte meest actuele topic is.
  maandag 6 juni 2016 @ 01:17:01 #150
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_162779515
quote:
0s.gif Op maandag 6 juni 2016 01:16 schreef syndroom het volgende:

[..]

Is het niet beter dat we die Deezer topic samenvoegen, of 1 topic openlaten. Nu weet ik niet wat nou het echte meest actuele topic is.
Goed lezen, dan zie je dat vanzelf.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')