Niet slecht neequote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 13:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet slecht nee
Maar even kijken of ze wil dat je haar anaal verwent
dit had ze gereageerd vlak na mijn fobo berichtquote:
Dat is het niet zozeer. Ik stuur haar een planning met wat ik per dag kan doen. Voor een paar weken. Dus dat is al van tevoren duidelijk. Dagen die ik vrij wil, geef ik aan. Maar vaak plant ze me voor iets meer in. Soms omdat een bestand net iets groter is dat je het niet goed kan opdelen, dan neem ik een uurtje extra werk erbij. Dat vind ik niet zo'n punt. Maar het is telkens opnieuw. Dus misschien moet ik wel opnieuw mijn grens aangeven. Ik weet het niet ... Ik vind het zo moeilijk omdat ik niet als een zeur wil overkomen.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 13:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als het teveel is moet je het wel echt zeggen natuurlijk, je kan alles wel accepteren maar als dat tot gevolg heeft dat je gestrest alles probeert af te maken terwijl je met wat minder opdrachten beter werk levert
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 13:17 schreef Nouri het volgende:
va ik ben hosselen in fobo
ze kunnen mijn hosselskills niet waarderen
quote:
Kom je ook niet als je het op de goede manier aangeeft hoorquote:Op vrijdag 27 mei 2016 13:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat is het niet zozeer. Ik stuur haar een planning met wat ik per dag kan doen. Voor een paar weken. Dus dat is al van tevoren duidelijk. Dagen die ik vrij wil, geef ik aan. Maar vaak plant ze me voor iets meer in. Soms omdat een bestand net iets groter is dat je het niet goed kan opdelen, dan neem ik een uurtje extra werk erbij. Dat vind ik niet zo'n punt. Maar het is telkens opnieuw. Dus misschien moet ik wel opnieuw mijn grens aangeven. Ik weet het niet ... Ik vind het zo moeilijk omdat ik niet als een zeur wil overkomen.
hoiquote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:01 schreef Helsinki het volgende:
Kreeg een anonieme tip om hier te kijken maar eh wat is dit nu weer?.
Wat denk je. Ze staat in de TT helder lichtquote:
Oh pics pics?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat denk je. Ze staat in de TT helder licht
Is ook wel zo.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kom je ook niet als je het op de goede manier aangeeft hoor
Godsamme zegquote:
Oh bedankt lieverd ben niet zo bekend met de fok termen etcquote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Godsamme zegze post hier nota bene
![]()
Even op fotoboek klikken
Mmmm niet verkeerd.......quote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Godsamme zegze post hier nota bene
![]()
Even op fotoboek klikken
Mooi. Kan je geen telefonisch contact met haar hebben ipv via de mail? Zou wel stuk effectiever zijnquote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:10 schreef Fera het volgende:
[..]
Is ook wel zo.Het lijkt nu in ieder geval voor een deel opgelost te zijn.
Misschien kan je ook je seksuele verlangens naar haar uitspreken net als tjackaquote:
Nee ik ben volwassen natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien kan je ook je seksuele verlangens naar haar uitspreken net als tjacka
Moet je niet werken? Zie je wel vaak verschijnen in de middag, no offence ofzo?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien kan je ook je seksuele verlangens naar haar uitspreken net als tjacka
Heb ik ook wel eens hoor. Gisteren heb ik bijvoorbeeld gebeld, maar toen was ze dus niet bereikbaar. Het is niet alsof ik dat niet probeer.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mooi. Kan je geen telefonisch contact met haar hebben ipv via de mail? Zou wel stuk effectiever zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |