Zou ik ook doen.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 17:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik snaaide elke dag wel enkele overgebleven patatjes op het werk.
Ook wel eens gedaan.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 17:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik at vorige week 3 keer pizza achter elkaar (lol)
Ik werd er een beetje moe van na 3 dagen.quote:
Echt heerlijk?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 17:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou ik ook doen.
[..]
Ook wel eens gedaan.
Heerljk.
Ontbijt met pizza
pierogi?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 17:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik werd er een beetje moe van na 3 dagen.
Sowieso vies ongezond gegeten in Polen
Midden in de nahct nog pierogi opwarmen
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 17:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jeetje Flipsben je daar nou nog mee bezig?
Zaterdag vette happen dag.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 17:31 schreef Lokasenna het volgende:
Toen ik nog een kindje was, hadden we een vaste dag in de week patat-dag.
hey flipie, de mevrouw die mij vaccineerde zei dat hep a nu EEUWIG is als je herhaald hebtquote:
Wij hadden vrijdag. Helaas lustte mijn zusje na een jaar ofzo geen patat meer. Toen zijn we ermee gestopt.quote:
Je bent in Polen geweest en je kent pierogi niet?quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 17:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wij hadden vrijdag. Helaas lustte mijn zusje na een jaar ofzo geen patat meer. Toen zijn we ermee gestopt.
Dat is een mooi vooruitzicht als de mensheid onsterfelijkheid uitvindtquote:Op vrijdag 27 mei 2016 17:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hey flipie, de mevrouw die mij vaccineerde zei dat hep a nu EEUWIG is als je herhaald hebt
ik had wel slechte prikker bahquote:Op vrijdag 27 mei 2016 17:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is een mooi vooruitzicht als de mensheid onsterfelijkheid uitvindt
Echt? Daar ben ik altijd zo bang voor. Vorig jaar werd ik geprikt door iemand van het leger. Dat ging wel lekker.quote:
Nee kebabquote:Op vrijdag 27 mei 2016 17:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent in Polen geweest en je kent pierogi niet?
Toch niet naar Macdonalds geweest als avondeten he?
Oh ik hoor juist altijd verhalen van matties in leger dat ze die vaccinaties vooral proberen niet van zon grote leger mannelijke prikker te krijgen maar van de schattige verpleegkundigen.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 17:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Echt? Daar ben ik altijd zo bang voor. Vorig jaar werd ik geprikt door iemand van het leger. Dat ging wel lekker.
is toch niet leuk manquote:
Ja wel mee eens mjaquote:Op vrijdag 27 mei 2016 17:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
is toch niet leuk manzou juist Poolse keuken uitproberen dan
Misschien dat schattige verpleegkundigen toch liever zijn dan mannen. Die denken vast, je zit in het leger en kan tegen een stootjequote:Op vrijdag 27 mei 2016 17:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Oh ik hoor juist altijd verhalen van matties in leger dat ze die vaccinaties vooral proberen niet van zon grote leger mannelijke prikker te krijgen maar van de schattige verpleegkundigen.
ja vies slechte
Krijgen we obese kindjes.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 17:40 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nemen wij ook een vette hap dag later?
Niet gezienquote:Op vrijdag 27 mei 2016 17:44 schreef Toto69 het volgende:
Fokkie heb je nog kunnen lachen om m'n deezertopic in KLB? JR vond het wel leuk
Dit zie ik niet gebeuren.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 17:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gewoon je kinderen actief laten sporten
Vind het wel slecht als ouders dat niet stimulerenquote:
Mwah,quote:Op vrijdag 27 mei 2016 17:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
gewoon je kinderen actief laten sporten
Misschien moet Johannes zaaddonor zijn.quote:
Als ze het tegenwerken als het kind zelf wel wil vind ik het slecht.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 17:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind het wel slecht als ouders dat niet stimuleren
Nja, pushen is wel wat overdreven ja, maar je kan ze er wel enthousiast voor maken als ze er zelf geen initiatief in nemenquote:Op vrijdag 27 mei 2016 17:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ze het tegenwerken als het kind zelf wel wil vind ik het slecht.
Als ze niet pushen wanneer het kind het niet wil niet.
Nou ja dat vind ik sneu. Weet zelf goed hoe irritant ik het vond dat mijn ouders er maar over bleven beginnen.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 17:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja, pushen is wel wat overdreven ja, maar je kan ze er wel enthousiast voor maken als ze er zelf geen initiatief in nemen
Je vind het sneu om je kind enthousiast te maken om te bewegen? Dat volg ik niet helemaal. Zitten toch alleen maar voordelen aanquote:Op vrijdag 27 mei 2016 17:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja dat vind ik sneu. Weet zelf goed hoe irritant ik het vond dat mijn ouders er maar over bleven beginnen.
Kinderen moet je nu eenmaal beetje pushen om dingen te proberenquote:Op vrijdag 27 mei 2016 17:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja dat vind ik sneu. Weet zelf goed hoe irritant ik het vond dat mijn ouders er maar over bleven beginnen.
Maar dat is geen argument waarom het sneu zou zijnquote:Op vrijdag 27 mei 2016 17:58 schreef Lokasenna het volgende:
Ik zie ook niet zo goed wat ik er slechter van ben geworden dat ik nooit echt actief op een sport zat in mijn jeugd.
Mijn ouders deden dat, sporten stimuleren.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 17:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dat is geen argument waarom het sneu zou zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |