Hoe vaak heb je dit al gevraagd?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:15 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Moet je niet werken? Zie je wel vaak verschijnen in de middag, no offence ofzo?
Nee bedoel ik ook nietquote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens hoor. Gisteren heb ik bijvoorbeeld gebeld, maar toen was ze dus niet bereikbaar. Het is niet alsof ik dat niet probeer.
Maar werkzoekendquote:
In principe kan het alles zijn maar ik zoek meeste pp klantenservice werkquote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:20 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Ah wat voor werk wil je gaan doen dan?
Kan ik je helpen?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In principe kan het alles zijn maar ik zoek meeste pp klantenservice werk
Ik kan naar Warschau als ik uitgenodigd word voor sol.gesprek, maar weet ng niet of ik dat doequote:
Wil je NL of buiten NL? in geval twee kan ik je legio opties geven en in geval 1 op zich ook welquote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan naar Warschau als ik uitgenodigd word voor sol.gesprek, maar weet ng niet of ik dat doe
Sowieso gaanquote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan naar Warschau als ik uitgenodigd word voor sol.gesprek, maar weet ng niet of ik dat doe
In Nederland is wel het meest praktisch, want ik denk niet dat ik m'n huurhuis wil opgeven als ik net zo goed na 3 maanden denk van nee dit wordt hem nietquote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wil je NL of buiten NL? in geval twee kan ik je legio opties geven en in geval 1 op zich ook wel
Je wilt wel reizen of echt regio Arnhem?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In Nederland is wel het meest praktisch, want ik denk niet dat ik m'n huurhuis wil opgeven als ik net zo goed na 3 maanden denk van nee dit wordt hem niet
Reizen is geen probleem, moet niet te gortig worden natuurlijkquote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Je wilt wel reizen of echt regio Arnhem?
http://www.vacaturesbijxerox.nl/quote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Reizen is geen probleem, moet niet te gortig worden natuurlijk
Thanks, even kijkenquote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
http://www.vacaturesbijxerox.nl/
Tilburg uurtje, Amersfoort nog wel korter denk ik.
I knowquote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:35 schreef Toto69 het volgende:
En mocht je toch naar het buitenland willen dan heb je ook legio opties:
Praag: Transavia klantenservice
Lissabon: Philips, eBay, bol.com, en nog vele andere klantenservices
Barcelona: Sellbytel, beetje sales-achtig.
Madrid: Origin (meende ik, of EA sports.)
Belfast: Paypal, Microsoft/MSN, Apple
Dublin/Leixlip: Hewlett-Packard (HP) / Google
Zo even wat uit m'n hoofd
Ja maar maximaal 30 uur pw zie ik net. Dan kom ik op minder uit dan wat ik nu hebquote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:35 schreef Toto69 het volgende:
[..]
O.a. Ziggo en KPN. Heb er zelf ook gewerkt, niet veel mis mee. Ziggo is rond de 8 euro per uur netto of je nou 18 of 40 bent. Kan veel slechter.
Niks mis mee toch?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
I knowdie in Warschau was Adidas, ik twijfel nog steeds enorm, ben nog niet teruggebeld maar de voorwaarden waren echt goed
Is bullshit. Had een collega die 40 uur pw werkte. als jij dat gewoon aangeeft kan dat gewoonquote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar maximaal 30 uur pw zie ik net. Dan kom ik op minder uit dan wat ik nu hebdat staat me tegen
Ja het gaat er niet om dat ik het niet wil, als het me straks niet bevalt of ze vinden mij niet bevallen en ik moet terug heb ik hier niks meerquote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Niks mis mee toch?
Soms moet je gewoon dingen proberen.
Ok ja maar je kan ook een ander land kiezenquote:Op vrijdag 27 mei 2016 14:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja het gaat er niet om dat ik het niet wil, als het me straks niet bevalt of ze vinden mij niet bevallen en ik moet terug heb ik hier niks meerEn het is heel kortdag, zou volgende week er al heen moeten dan dus daf valt niet te regelen met mijn verhuurder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |