onder verhuren misschienquote:Op vrijdag 27 mei 2016 00:07 schreef Fok-it het volgende:
Is o pdit moment het enige beetje vastigheid wat ik heb in m`n leven.
Dat opgeven zie ik niet echt zitten denk ik
Zijn ze duidelijk in, mag nietquote:
Ja is wel kort dag.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar er is ook geen proeftijd ofzo geloof ik, en ik vind het wel echt een enorm risico om m`n huis op te geven, als ik straks na 3 maanden terug wil![]()
Een jaar huur betalen gaat hem niet worden, dat is te duur, en mag volgens mij ook nog niet eens als je uitgeschreven bent in Nederland.
Plus het is allemaal wel heel kortdag om dat allemaal uberhaupt in orde te maken met eigenaar. Mar ik wacht nog wel even reactie van ze af
Ben al uit mijn comfort zone door te flirten met meisjes, en Paxcon.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 00:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon doen waar jij je prettig bij voelt. Al is af en toe de comfortzone uit niet erg, maar dan nog. Ieder zijn ding.
polenhotelgodquote:Op vrijdag 27 mei 2016 00:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
niet vragen
Drie stapelbedden en zes Polen erin
Was ook geen eens introductiegesprek in Nederland.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 00:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja is wel kort dag.
Zeker als je niet echt kennis van land hebt.
Maar mocht je alsnog keer willen, in Polen kun je feitelijk gezien altijd zo wel aan de slag
Wat is Paxconquote:Op vrijdag 27 mei 2016 00:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben al uit mijn comfort zone door te flirten met meisjes, en Paxcon.
Ja bij een Pools bedrijf bedoel je?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 00:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar mocht je alsnog keer willen, in Polen kun je feitelijk gezien altijd zo wel aan de slag
Ja overal.quote:
Hm, aanbod was wel echt topquote:Op vrijdag 27 mei 2016 00:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja overal.
Maar ook gewoon westerse bedrijven
Daar recruiten ze op zulke grote schaal
En wat voor werk moest je dan doen?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm, aanbod was wel echt top
Eerste 3 maanden hotel, vlucht gratis, taallessen, makelaar die woning voor je zoekt.
Meh
Klantenservice van Adidas. Gewoon Nederlandstaligquote:Op vrijdag 27 mei 2016 00:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En wat voor werk moest je dan doen?
muurtjes witten, we hebben er niet meer genoeg in polenquote:Op vrijdag 27 mei 2016 00:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En wat voor werk moest je dan doen?
Kek.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 00:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
muurtjes witten, we hebben er niet meer genoeg in polen
LOL
Maar Pax is speciaal.quote:
Raar dat dat in Polen zit, maar oké. Zal wel goedkoper zijn.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 00:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klantenservice van Adidas. Gewoon Nederlandstalig
Zitten massaal in Warschau.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 00:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Raar dat dat in Polen zit, maar oké. Zal wel goedkoper zijn.
Overal in Europa. Toto zit/zat toch ook in Belfast en Lissabon?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 00:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kek.
We exporteren dan wel berbertjes. Hebben wij er zat van.
[..]
Maar Pax is speciaal.
[..]
Raar dat dat in Polen zit, maar oké. Zal wel goedkoper zijn.
Ik had bijna Praag gedaanquote:Op vrijdag 27 mei 2016 00:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Overal in Europa. Toto zit/zat toch ook in Belfast en Lissabon?
Stonden ook vacatures voor Praag, Boekarest en Sofia
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |