Wat verwacht je? Een huilende of verdrietig kijkende Amber op een gemaakte foto op een feest?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 08:37 schreef Leandra het volgende:
Ik vind het ook lastig om die vrolijke foto te rijmen met iemand die die dag net haar man verlaten heeft.
En idd, zeker als dat gebeurd is na een geweldsexplosie.
Als ik al na een nacht van geweld mijn man verlaat ga ik niet rechtstreeks naar een feestje nee.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 09:17 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Wat verwacht je? Een huilende of verdrietig kijkende Amber op een gemaakte foto op een feest?
Iedereen is anders. Genoeg mensen die na een nacht vol geweld of andere afschuwelijke zaken, de volgende dag gewoon weer 'lachend' verdergaan. Kan een normale menselijke reactie zijn. Niet dat ik de foto iets vind zeggen verder. Je ziet een lachje, maar verder kan ik niet zeggen of ze fris of fruitig of vrolijk is of zo.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 09:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ik al na een nacht van geweld mijn man verlaat ga ik niet rechtstreeks naar een feestje nee.
En mocht ik daar niet onderuit kunnen dan ging ik sowieso niet poseren voor foto's.
Maar gezien dat laatste in haar geval, afhankelijk van het soort feestje, wat lastig zou kunnen zijn zou ik gewoon niet gaan.
Misschien was ze de schijn nog aan het ophouden? Het schijnt vaker te zijn gebeurd, misschien heeft ze na dat feestje pas bedacht om bij hem weg te gaan. Je weet het niet...quote:Op zaterdag 28 mei 2016 09:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ik al na een nacht van geweld mijn man verlaat ga ik niet rechtstreeks naar een feestje nee.
En mocht ik daar niet onderuit kunnen dan ging ik sowieso niet poseren voor foto's.
Maar gezien dat laatste in haar geval, afhankelijk van het soort feestje, wat lastig zou kunnen zijn zou ik gewoon niet gaan.
Ik doe altijd heel erg hard mn best om Johnny leuk te vinden (want:21jumpstreet! Don Juan de Marco!), maar het lukt gewoon niet. Hij geeft me een heel ongemakkelijk gevoel.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 09:08 schreef Wimperkruller het volgende:
Ik ben blijkbaar de enige, maar vind Johnny echt een enge en nare uitstraling hebben..
In 21 Jumpstreet was Richard Grieco dan ook veel leuker, maar dat is ook wel voorbijquote:Op zaterdag 28 mei 2016 10:09 schreef Mula het volgende:
[..]
Ik doe altijd heel erg hard mn best om Johnny leuk te vinden (want:21jumpstreet! Don Juan de Marco!), maar het lukt gewoon niet. Hij geeft me een heel ongemakkelijk gevoel.
Mij ook. Als kind vond ik hem al naar en eng.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 10:09 schreef Mula het volgende:
[..]
Ik doe altijd heel erg hard mn best om Johnny leuk te vinden (want:21jumpstreet! Don Juan de Marco!), maar het lukt gewoon niet. Hij geeft me een heel ongemakkelijk gevoel.
TMZquote:Johnny Depp may have a credibility problem if Amber Heard's violence claims make their way to court ... because if she's right, his memory of events will be highly questionable, thanks to coke and liquor.
Sources connected to Amber tell us she's outraged Johnny is calling her a liar over the domestic violence allegations ... because he's almost always high.
Amber claims Johnny was "barely ever sober" during the 15 months they were married. She says he was perpetually high, except when he was shooting a movie, when he hired a chef and a trainer and got sober. Once the movie wrapped, it was back to drugs and alcohol.
Amber claimed in her legal docs he is "often paranoid and his temper is exceptionally scary for me." She goes on ... "Johnny's paranoia, delusions and aggression increased throughout our relationship. So has my awareness of his continued substance abuse."
She claims on both occasions where she has accused him of domestic violence, he was "inebriated and high."
Waarom is ze dan in hemelsnaam met hem getrouwd.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 11:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze kenden elkaar alleen maar gedurende filmopnames voor ze trouwden?
Tijdens filmopnames was hij kennelijk wel nuchter.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 12:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarom is ze dan in hemelsnaam met hem getrouwd.
quote:Op zaterdag 28 mei 2016 12:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Het "ik verander hem wel"virus .quote:Op zaterdag 28 mei 2016 12:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Het "als ik met hem trouw-krijg ik de helft van wat hij tijdens het huwelijk heeft verdiend"-virus? Ik las ergens dat het meeste wat ze ooit voor een filmrol heeft gekregen, rond de $500.000 was. Hij heeft afgelopen jaar $30 miljoen verdiend.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:40 schreef potjecreme het volgende:
[..]
[..]
Het "ik verander hem wel"virus .
Heeft ze echt campagne gevoerd tegen huiselijk geweld? Dat wist ik niet. Ik weet dat huiselijk geweld vaak moeilijk te begrijpen is, maar dan zou je toch denken dat ze allang bij hem zou zijn weggegaan? Het schijnt in 4 jaar tijd meerdere keren voorgekomen te zijn.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 14:49 schreef MidnightB00m het volgende:
Hij schijnt haar ook geld aangeboden te hebben zodat ze zich stil zou houden. Walgelijk. Amber heeft zelfs campagne gevoerd tegen huiselijk geweld, lijkt me vreselijk als je dit overkomt door de liefde van je leven.
Ja, enorm lastig topic...Documenten zijn ook online gelekt. Vind de foto's van Amber na de zitting vreselijk om te zien, zulke tranen kan je niet faken lijkt mij.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 15:15 schreef Mula het volgende:
[..]
Heeft ze echt campagne gevoerd tegen huiselijk geweld? Dat wist ik niet. Ik weet dat huiselijk geweld vaak moeilijk te begrijpen is, maar dan zou je toch denken dat ze allang bij hem zou zijn weggegaan? Het schijnt in 4 jaar tijd meerdere keren voorgekomen te zijn.
Ik geloof het eigenlijk meteen dat hij zwaar over de schreef is gegaan (ook gezien zijn verleden met Kate Moss), maar ik zie haar er ook wel voor aan om er een slaatje uit te slaan. Ik krijg bij hem een ongemakkelijk gevoel, maar ik vind haar ook enorm onsympathiek.
Waarom is ze een snol?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 09:30 schreef Dagonet het volgende:
Hij had Vanessa nooit voor die snol moeten verlaten.
Het arrogante gedrag rondom die hondjes en het opbreken van depp en paradis (hij is zelf ook een snol natuurlijk).quote:
Misschien was Vanessa ook wel gewoon een prettiger vrouw en lang niet zo'n diva.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 12:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tijdens filmopnames was hij kennelijk wel nuchter.
Zou ook best kunnen dat hij in zijn tijd met Vanessa Paradis ook minder dronk, ze hadden immers wel kinderen die dat anders ook meekrijgen.
Ik vraag me af waar Johnny dan obsessed mee werd?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 16:27 schreef Mula het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)ear-Johnny-Depp.html
Een verslag van wat er volgens Amber die avond is gebeurd.
En dat wordt later nog een paar keer benoemd, in telkens andere vormen. 'Delusional ideas' bijv.quote:Suddenly he began obsessing about something that was untrue and his demeanor changed dramatically. He became extremely angry.
Hij is dikker geworden, maar op zich vind ik hem niet superlelijk op het moment. Hij heeft voornamelijk zo'n andere uitstraling. Zoveel minder vriendelijk. Paranoid ofzo?quote:Op zaterdag 28 mei 2016 20:55 schreef vencodark het volgende:
Waar is die prachtige Depp van pakweg 12 jaar geleden gebleven?
Dat dikke staat hem niet. Hij had zo'n mooie kaaklijn.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 21:11 schreef Mula het volgende:
[..]
Hij is dikker geworden, maar op zich vind ik hem niet superlelijk op het moment. Hij heeft voornamelijk zo'n andere uitstraling. Zoveel minder vriendelijk. Paranoid ofzo?
In dat dailymail-artikel staat dit: "'He then demanded we call our friend iO Tilet Wright (iO) to prove his paranoid and irrational accusations about some delusional idea he was having."quote:Op zaterdag 28 mei 2016 16:58 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik vraag me af waar Johnny dan obsessed mee werd?
[..]
En dat wordt later nog een paar keer benoemd, in telkens andere vormen. 'Delusional ideas' bijv.
Valt me wel op dat er daarover niet wordt uitgeweid en alles telkens in vage termen.
Het lijkt alsof 'ie zelf ook piraat is geworden. Met die eyeliner en tanden en zo.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 21:11 schreef Mula het volgende:
[..]
Hij is dikker geworden, maar op zich vind ik hem niet superlelijk op het moment. Hij heeft voornamelijk zo'n andere uitstraling. Zoveel minder vriendelijk. Paranoid ofzo?
Hij ziet er inderdaad verlept uit, maar denk dat als hij gezond zou gaan leven en wat aan z'n uiterlijk zou doen, hij er binnen de kortste keren weer goed uitziet.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 21:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat dikke staat hem niet. Hij had zo'n mooie kaaklijn.
En inderdaad, iets in de uitstraling. Die donkere randen rond z'n ogen ken ik nu wel
En dat vieze haar, dat lelijke en onverzorgde gebit.
Nee, hij is wat mij betreft ver over z'n hoogtepunt heen qua looks.
Dat is qua leeftijd niet vreemd an sich maar had verwacht dat hij mooier oud zou worden.
TMZquote:Johnny Depp's long-term partner and mother of his 2 children is scoffing at Amber Heard's domestic violence claims ... insisting Johnny is a loving man who has never been physically abusive to women.
TMZ has obtained a letter from Vanessa Paradis, to refute Heard's domestic violence allegations. Paradis, Johnny's partner from 1998 - 2012, calls him "a sensitive, loving and loved person."
Paradis has 2 kids with Depp -- Lily-Rose, 17, and Jack, 14. She calls Heard's claims "outrageous," adding, "In all the years I have known Johnny, he has never been physically abusive with me and this looks nothing like the man I lived with for 14 wonderful years."
0528-johnny-depp-letter-tmz-01Paradis' view of Johnny syncs up with that of his ex-wife Lori Anne Allison, who also said he was never physical with her ... never even screamed.
Heard claims she's the victim of repeated violence, the latest of which was a week ago when she says Johnny smashed an iPhone into her face, bruising her eye. Amber got a temporary restraining order against Depp until a full hearing on the matter can be held next month. Law enforcement sources tell us when cops arrived they saw no evidence of injury.
Zeker gezien het feit dat hij haar voor Amber verliet. Ze had ook kunnen denken: 'you've made your bed ...'quote:Op zondag 29 mei 2016 10:33 schreef Leandra het volgende:
Wel apart als je ex de moeite neemt om zo'n brief te schrijven.
quote:Johnny Depp would never lay a hand on a woman and isn't capable of hurting anyone ... so says Johnny's first wife, Lori Anne Allison.
Lori, who was married to Johnny from 1983 to 1985, tells friends she doesn't believe Amber Heard's claim that Johnny brutalized her multiple times during their short marriage.
Lori's saying Johnny never got physical with her during their relationship ... he never even screamed.
She calls him a "soft person" who is even kind to animals. Lori and Johnny had a dog during their marriage and he was more loving with the pooch than most parents are to their kids.
Lori and Johnny are still friends and spoke as recently as last week when she called to offer her condolences over his mother's death.
Mja, de vrouw in kwestie een hak zetten door de man in kwestie vrij te pleiten, kweenie. Denk niet dat je dat doet als er niks vrij te pleiten is.quote:Op zondag 29 mei 2016 11:26 schreef Leandra het volgende:
De brief van Vanessa zou zelfs kunnen zijn om Amber de ultieme hak te zetten voor het "afpakken" van haar man, maar dat geldt niet voor echtgenote nummer 1, dus dan heb ik ook geen reden om aan te nemen dat dat wel de reden van Vanessa zou zijn.
Dat denk ik ook niet, maar als je samen kinderen hebt kunnen kronkels vreemde routes nemenquote:Op zondag 29 mei 2016 11:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mja, de vrouw in kwestie een hak zetten door de man in kwestie vrij te pleiten, kweenie. Denk niet dat je dat doet als er niks vrij te pleiten is.
Dat incident is dik twintig jaar geleden, dat vind ik zo weinig zeggen over nu.quote:Op zondag 29 mei 2016 11:35 schreef Leandra het volgende:
Dat denk ik ook niet, maar als je samen kinderen hebt kunnen kronkels vreemde routes nemen
Maar goed, het kan natuurlijk ook zijn dat hij zich, omdat ze kinderen hadden, nooit zo liet gaan qua drank en drugs, en dat zij dus werkelijk die ervaring niet met hem heeft, maar dat hij wel een issue heeft onder invloed.
Het incident met Kate Moss spreekt niet voor hem, aan de andere kant zijn er 2 ex-partners die aangeven dat ze de beschuldigingen absoluut niet herkennen.
PR team van Johnny draait op volle toeren natuurlijk. Ook omdat zijn nieuwe film net uit is. Als Amber haar verhaal klopt, heeft hij haar ook geld aangeboden zodat ze stil bleef. Zou mij niets verbazen dat die exen ook zoiets is aangeboden. En daarnaast zegt het NIETS over de relatie tussen Johnny en Amber.quote:Op zondag 29 mei 2016 12:08 schreef Mula het volgende:
Ik kan me ook niet herinneren dat er ooit roddels over geweld en relatieproblemen zijn geweest tijdens zijn tijd met Vanessa. Maar aan de andere kant: sinds hij met Amber is, ziet er wel uit als iemand die geregeld aan de drugs/drank zit. En tijdens Vanessa niet.
Wel apart trouwens dat beide exvrouwen ineens brieven gaan schrijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |