Weet je wat lees wat je er in lezen wilt, maar ik bedank Cc idd enorm en ik vind het enorm jammer dat het zo moest lopen.quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, het is ENORM jammer en ze wordt ENORM bedankt.
Nee, niet als je dit aangrijpt om laag te scoren.quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:03 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
Ik mag toch wel zeggen hoe het op mij overkomt?
Ja, dat bedoel ik.quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Weet je wat lees wat je er in lezen wilt, maar ik bedank Cc idd enorm en ik vind het enorm jammer dat het zo moest lopen.
O ok. Dankje!quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zie MED van Danny in januari en 876876876 topics daarover in FB
Calm the fuck down, bitch.quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
CO2-uitstoot in steden natuurlijk! Duh.
Who are you calling a bitch, moederneuker?quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:11 schreef Morendo het volgende:
[..]
Calm the fuck down, bitch.
Vandaag is een droevige dag.
Niet in dit topic, tokkie.quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Who are you calling a bitch, moederneuker?
Dat zie ik niet in de MED staan, jij wel?quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:11 schreef Joezi het volgende:
Nooit leuk om ontslagen te worden
Sterkte @ Cc
Zeur niet zo door, man.quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:15 schreef Morendo het volgende:
[..]
Niet in dit topic, tokkie.
Wat is er mis met jou?
Policorquote:Op donderdag 26 mei 2016 13:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat zie ik niet in de MED staan, jij wel?
Dan nog,quote:
Ho! wacht heel even, Ik mag misschien een grote troll zijn in ONZ en KLB (en ja soms ook daarbuiten) maar deze post heeft helemaal niets maar dan ook niets met laag scoren te maken. Kennelijk zijn er meer mensen die er zo over denken (zie posts van andere in dit topic). Het heeft er alle schijn van dat die meningen niet geuit mogen worden of je kan een duimomlaag post op terug verwachten... zelfreflectie zou een andere optie kunnen zijn.quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, niet als je dit aangrijpt om laag te scoren.
Logisch. Het is net als met verkering, soms stuit je ergens op wat dusdanig onoverkoombaar is voor een van beiden dat er maar één ding op zit.quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan nog,
ik vind het verdomde onprettig dat er maar van alles beschuldig en gesuggereerd wordt.
Denk je dat het leuk is?
Je kent mensen bijna 16 jaar, er komt iets waar je niet meer uitkomt en je gaat uit elkaar.
Dat doet pijn.
Kwam blind dit topic binnen en was onbedoeld misplaatst, blijkt. Weet er verder niks van en dat hoeft ook niet.quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dan nog,
ik vind het verdomde onprettig dat er maar van alles beschuldig en gesuggereerd wordt.
Denk je dat het leuk is?
Je kent mensen bijna 16 jaar, er komt iets waar je niet meer uitkomt en je gaat uit elkaar.
Dat doet pijn.
Lien!quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Who are you calling a bitch, moederneuker?
euhm.. 't is mijn tweede. De orginele werkt niet meer.quote:Op donderdag 26 mei 2016 14:41 schreef Stranger het volgende:
Jeetje zwaaibaai, werd het alweer tijd voor je 100ste account? Waarom dit keer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |