Denk je dat ik dat zo even paraat heb?quote:Op donderdag 26 mei 2016 12:38 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wat is de achterliggende discussie dan?
aan de sneer te zien die in het MED topic gedaan word denk ik niet de voordeurquote:Op donderdag 26 mei 2016 11:54 schreef RM-rf het volgende:
Weer een rel of netjes door de voordeur deze keer?
wat denk je zelfquote:Op donderdag 26 mei 2016 12:26 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zou Tong eindelijk een permaban krijgen?
Ik lees geen sneer.quote:Op donderdag 26 mei 2016 12:56 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
aan de sneer te zien die in het MED topic gedaan word denk ik niet de voordeur
Je kunt het inderdaad ook zo lezen dat CC de eer aan zichzelf gehouden heeft. Ik verwacht het wel, eigenlijk.quote:
Welke nieuwe koers is dat precies?quote:Het niet eens kunnen worden over de nieuwe koers is een van de redenen van vertrek.
zo lees ik hem wel, er kan nog net een bedankje af, maar eigenlijk liever niet dan wel... zo komt het op mij over.quote:
Ik vermoed de koers dat er minder geband wordt. Maar dat kan ik mis hebben.quote:
Ga weg zeg.quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:01 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
zo lees ik hem wel, er kan nog net een bedankje af, maar eigenlijk liever niet dan wel... zo komt het op mij over.
Nou, het is ENORM jammer en ze wordt ENORM bedankt.quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:01 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
zo lees ik hem wel, er kan nog net een bedankje af, maar eigenlijk liever niet dan wel... zo komt het op mij over.
Zie MED van Danny in januari en 876876876 topics daarover in FBquote:
Jij schreef dat hij kritisch was. Kritisch ten aanzien van wat?!quote:Op donderdag 26 mei 2016 12:39 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Denk je dat ik dat zo even paraat heb?
CO2-uitstoot in steden natuurlijk! Duh.quote:Op donderdag 26 mei 2016 13:03 schreef Morendo het volgende:
[..]
Jij schreef dat hij kritisch was. Kritisch ten aanzien van wat?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |