Zou Tong eindelijk een permaban krijgen?quote:Op donderdag 26 mei 2016 12:18 schreef ElDinosaur het volgende:
Topics laten verkloten door iemand die posts genereert is inderdaad wel een uitstekend resultaat van 'een beter fok begint bij jezelf'.
Team cc!
Ik kom niet veel meer in R&P, dus wat is dit?quote:Op donderdag 26 mei 2016 12:22 schreef Poesopstokje het volgende:
Zou ik ook doen als je Deezertjes privé mod bent
Wat is dat...?quote:Op donderdag 26 mei 2016 12:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Of gaat ze een Five_Horizons doen?
Even wat topics aanklikken van die gozer en je weet genoegquote:Op donderdag 26 mei 2016 12:31 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ik kom niet veel meer in R&P, dus wat is dit?
Dat was ook een kritische mod. Heeft inmiddels al een paar maanden niks meer gepost.quote:
Ik had al begrepen dat dat een kwetsbare user is. Nam Cc hem (te?) veel in bescherming?quote:Op donderdag 26 mei 2016 12:33 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Even wat topics aanklikken van die gozer en je weet genoeg.
Ohw...quote:Op donderdag 26 mei 2016 12:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat was ook een kritische mod. Heeft inmiddels al een paar maanden niks meer gepost.
Gezien al die topics van gisteravond heb jij er ook nogal wat tijd aan besteed...quote:Op donderdag 26 mei 2016 12:35 schreef Bananenpap het volgende:
Met Deezertje is het inderdaad een 40 uurige baan geworden.
Wat is de achterliggende discussie dan?quote:Op donderdag 26 mei 2016 12:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat was ook een kritische mod. Heeft inmiddels al een paar maanden niks meer gepost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |